Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuvat liitetiedostona

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kuvat liitetiedostona

    Mitenkä saan laitettua pari kuvaa näkyville. Ei jostain syystä onnistu.

    #2
    Vain jäsenet voivat ladata kuvia suoraan tänne. Muiden täytyy linkittää joistain kuvapalveluista

    Comment


    • #3
      Tämä selvä.

      Comment


        #4
        Morjens, uutena käyttäjänä aattelin kysästä, että mitenkä oikeaoppisesti saan liitettyä pienen kuvan autostani, kun meinasin projekti osioon kirjotella, mutta tyssäs kuvan lisäykseen

        Comment


          #5
          Pari viestiä ylempänä on oikea vastaus. Jos haluat laittaa thumbnailina jäsenhakemus sisään.

          Comment


            #6
            No mikähän tän foorumin käytössä oikeen nyt maksaa. Tuli vain osa viestistä tänne. Eli siis viesti jatkui niin, että olen kyllä hakemuksenkin jo laittanut, mutta kuvapalvelun kautta kokeilin lisätä kuvaa ja ainut vaihtoehto miten sen sain näkymään oli suoralinkki ilman mitään pienennyksiä ja kuva näkyi mulla noin 17kertaa suurempana kun koko tämä palsta. Kaikki muut metodit loppuu siihen "rikkinäisenpaperin" kuvaan. Myöskään hakua en pysty käyttämään ollenkaan koska en pysty siihen kirjoittamaan mitään. Käytän siis androidilla/puhilla tätä ja kaikki muut foorumit toiminnu aina moitteetta ja foorumialustana muissakin tämä vBullet. Pitää katsoa jahka ACF jäsenyys astuu voimaan niin yrittää uudestaan kuva hommia.
            Viimeksi muokannut Killeri; 21.5.2018, 21:50. Perustelu: Sotkut siivottu.

            Comment


            • #7
              Itse joudun halua käyttämään siten että avaan haku valikosta ”tarkennettu haku” kohdan jotta haku avautuu uuteen ikkunaan. IOS puhelin kylläkin kyseessä

              Comment

              Working...
              X