Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pensasleikkurin hankinta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pensasleikkurin hankinta

    Moro! Kertokaas millanen on hyvä pensasleikkuri? Tarttis taloyhtiölle moinen laite hankkia. Tekeekö akkuvehkeillä mitään vai pitääks olla oikeen polttislaite? Vai sit vaan perinteinen jatkojohdonpilkkomislaite?
    Viimeksi muokannut 8866; 9.10.2014, 22:37. Perustelu: Ei käytetä allekirjoituksia, nimi näkyy profiilissa.

  • #2
    Itse ole leikkaillut ihan sähkövehkeellä. Ei omasta mielestä mitään muuta vikaa kuin, että joutuu sitä piuhaa perässä vetämään ja varomaan ettei mene saksien väliin. Akkukoneissa on aina vähän se, että sitten kun akku loppuu niin loppuu hommatkin hetkeksi.

    Merkkeihin en sen kummemmin osaa ottaa kantaa noissa vehkeissä.

    Comment


      #3
      Minulla on Boschin roikkavehjes kolmisen vuotta, ihan hyvä peli jos roikan perässäveto ei haittaa. Naapuri hankki samaan aikaan Boschin akkuleikkurin kahdella akulla. Hyvin sekin on pelannut ja kaksi akkua riittää varsin hyvin reilun 1000m2 tontin pensasaitojen leikkaamiseen.

      Comment


      • #4
        Täällä päin käyttäneet kiinteistöhuolto firmat stihl akkuleikkuria.
        Itse leikkasin pensasaitaa n.300 metriä yhdellä välilatauksella joka kesti
        15min. Todella vaivaton ja kevyt käyttää.

        Comment


        • #5
          Itsellä työkäytössä on sthilin pitkällä varrella oleva polttomoottori vehje. Taloyhtiömeininkeihin laittaisin akkuvehkeen, riippuen toki että miten paljon sitä aitaa on leikattavana. Painoeroa ei muistaakseni pienimmän polttomoottorin ja perus akkumallin välillä juurikaan ole.

          Comment


          • #6
            Isän taloyhtiöön hankkivat stihlin roikallisen vehkeen. Tuntuis olevan ihan perushyvää stihl laatua eikä hintakaan ole paha jos käyttövuosia on edessä niinkuin yleisen laatuvaikutelman perusteella voisi olettaa.

            Comment


              #7
              Riippuu ihan mitä sillä pitää leikata. Jos on matalaa aroniapensasta niin lyhyt sähköleikkuri on varmaan ihan passeli. Jos taas ihmistä korkeampaa orapihlajaa niin pitkävartinen polttomoottori on aika must. Töissä on käytetty 4 vuotta Shindaiwan pitkää sahaa, on tyyris mutta todella kevyt.

              Comment

              Working...
              X