Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • En kyllä voi käsittää vieläkään tätä "vaihtohinta" villitystä?

    Comment


    • Ei riitä täälläkään ymmärrys, mistä lie tullut ajatus että auton arvoon voi lisätä muutama tuhat euroa, jos se annetaan vaihdossa... Siinä vaiheessa voi sitten ilmottaa itse, että oman auton vaihtohinta on summa x +5000€ :D

      Comment


      • BMW ja "ei hinnoiteltu"
        Tätäkään en ymmärrä. Kysymyksissä ensin 2500e hintana. Sen jälkeen joku kysyy paljonko hintaa, myyjä vastaa tarjoa. Ostaja laittaa 1000e, myyjä vastaa 2000e ja sen jälkeen hinta on 2000e.
        Miksei sitä hintaa voi alunperin laittaa siihen 2000:een euroon vaan pitää olla joku helvetin tarjous. Näitä näkee aika monessa ilmotuksessa. Jos ite alan jotain myymään, on mulla aika tarkka kuva siitä paljonko haluan. Laitan sitte ennemmin vaikka että 2500e ja jos siitä joku haluaa tingata ni voin laskea tinkaustaitojen mukaan. Naurettavaa että ostajan pitää arvailla sitä hintaa erikseen.

        Comment


        • Kyllä on noussu golfin hinta vanhetessaan...
          Volkswagen Golf Variant Atlantic 1,6 77 kW (EKF-934)

          Hinta125490 ?KorimalliFarmariOvien lkm4Vuosimalli2006Henkilömäärä5Mittarilukema134000 kmVäriHarmaa

          http://www.autotalli.com/crometapp/p...12900615647410

          Comment


            Tuo tarjouspyyntö noissa autokaupoissa varmaan perustuu siihen että myyjä luulee löytävänsä jonkun aasin joka tarjoa selkeästi ylihintaa. Samalla yritetään luoda mielikuvaa että tästä muuten käydään vielä kova tarjouskilpailu, ikään kuin ottajia olisi ihan huutokauppaan asti.

            Ite oon laittanut omiin ilmoituksiin sen pakollisen 500€ ilmaa ja jos on joku hyvä tarinaniskijä ostamassa niin voi saada vähän lisää rabattia.

            Comment


              En kyllä voi käsittää vieläkään tätä "vaihtohinta" villitystä?
              Itsekin laitan useasti että vaihtohinta ei ole käteishinta, syystä että haluaisin useasti saada myytävästä kohteesta selkeää rahaa enkä jotain bmw 325 teini levikettä tilalle, mutta jos joku sellaisen tarjoaa niin en sitä ole kieltäytynyt ottamastakaan jos rahaa saa riittävästi lisää. Mutta silloin ei enää riitä teini bemun pyynti hinta + erotus käteinen, vaan lisää täytyy saada koska vaihdokki menee lähes poikkeuksetta heti myyntiin, ja koska siitä haluaisi päästä heti eroon niin hinta taas täytyy saada halvaksi eli alun peräinen vaihtaja sen kumminkin lopuksi maksaa.

              Comment


              • Jos tarjotaan sellaista autoa mitä ei halua, niin eikö sillon voi vain kieltäytyä? Asiallisempaa se on, kuin keksiä jokin älytön vaihtohinta. Vaikka olisikin teinibemari. Itse en välttämättä ottaisi vaihdossa autoa, minkä pitämiseen ei ole kiinnostusta. Mutta jos joku kuitenkin kaipailee edellä mainittua 325 "teini" bemaria, niin http://www.nettiauto.com/bmw/325/3624339 siinä olisi :)

                Comment


                  Vaivannäöstä propsit

                  http://www.nettiauto.com/3515030

                  Comment


                    Liekkö ollut jo täällä http://www.nettiauto.com/audi/s2/3461782

                    Comment


                      ja on vieläpä aika nättikin :)

                      Comment


                      • Vaivannäöstä propsit

                        http://www.nettiauto.com/3515030
                        Voi herrane aika ku nauroin tuolle :D

                        Comment


                          Aika paha tuo mersu homma :)


                          Melkein väittäisin että joku kaveri on pistänyt myyjälle parit kysymykset.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                            Aika paha tuo mersu homma :)


                            Melkein väittäisin että joku kaveri on pistänyt myyjälle parit kysymykset.
                            Onhan noita kysymyksiä vuosien varrella ollu muissakin ilmotuksissa, joten copypaste-hommia...

                            Comment


                            • Metsäläinen varmaan meinaskin, että on pyytänyt kaveriaan laittamaan, että pääsee vastailemaan. Tai sitten ei (meinannut ja/tai pyytänyt).

                              Comment


                              • Mitkä kaikki asiat ovat pielessä kyseisessä myynti-ilmoituksessa?
                                http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=93782

                                Palaute on enemmän kuin tervetullutta.
                                En ole yleensä koskaan saanut netissä juuri mitään kaupaksi, ilmeisesti myyntipuheet ovat olleet liian rehellisiä...

                                Juu, hinta on hiukka korkea, mutta pitäähän sitä tinkivaraa olla.
                                Ja kuvia tulee oikeasti lisää.

                                Comment


                                  Mitkä kaikki asiat ovat pielessä kyseisessä myynti-ilmoituksessa?
                                  Veikkaisin ettei ilmoituksen laadussa ole juuri mitään vikaa, tai ehkä hinta on korkeahko ja ilmoitus rehellinen. Mutta pääsääntöisesti nettiauton nimi pitäisi olla vaihtonettiauto, eli niitä suoran kaupan ostajia saa kyllä useasti odotella pitkäänkin.
                                  Jos jättää hieman vähemmälle auton mollausta ilmoituksessa ja kertoo vaikkapa sitten autosta lisää kun kiinnostunut ostaja kanditaatti ottaa yhteyttä. Tällöin ostajan kynnys soittaa, ainakin pienenee, ja kunnon selvennys auton tilasta puhelimessa antaa ostajalle ehkä hiukan paremman ilmeen kulkineen tilasta kuin teksti.
                                  Itse olen käyttänyt nettiautoa paljonkin mutta kyllähän se useasti on siihen mennyt ettei kunnon käteisostajaa juuri löydy sieltä. paremmin tuntuu menevän kaupaksi paikallislehtien myyntipalstoilla, enkä nyt sillä että haluaisin mitenkään morkata nettiautoa tai muita netti-ilmoitus paikkoja.

                                  tosiaan enpä ole itse pokkaaparempi oma kulkinekin myynnissä tällä hetkellä nettiautossa huonoilla kuvilla sekä korkealla hinnalla ja vaihto ilmotuksia senkun tuuppaa luukun täydeltä :)
                                  Viimeksi muokannut sfk78; 20.11.2010, 00:42.

                                  Comment


                                  • Mitäs arvon raati on tuollaisesta mieltä, olisko joku mahdollisesti jopa käynyt tsekkaamassa: http://www.nettiauto.com/audi/s4/3625900 Lähinnä tuo automaattilaatikko mietityttää..

                                    quattro-kelit tulollaan ja Bemu lähtee ilmeisesti ensi perjantaina uuteen kotiin. ;)
                                    Viimeksi muokannut KuiKelo; 20.11.2010, 10:59.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                      Mitäs arvon raati on tuollaisesta mieltä, olisko joku mahdollisesti jopa käynyt tsekkaamassa: http://www.nettiauto.com/audi/s4/3625900 Lähinnä tuo automaattilaatikko mietityttää.. quattro-kelit tulollaan ja Bemu lähtee ilmeisesti ensi perjantaina uuteen kotiin. ;)
                                      Kattelin itekki, mutta joku tuossa ei miellytä silmää. Kai se on se että ei värillä väliä kunhan on musta :) tiedä sitten paljonko on ajettu. Aika vähän nuita B7 S4:sia myynnissä...

                                      Comment


                                      • Mä en tiennytkään että Audiin saa F1 vaihteiston... :o
                                        Ja kyllä se mietityttäs minuakin. Saattaa olla kallis ylläpidettävä.

                                        Comment


                                        • Ota Finntakuu niin ei tartte miettiä.

                                          Comment


                                          • Kattelin itekki, mutta joku tuossa ei miellytä silmää. Kai se on se että ei värillä väliä kunhan on musta :) tiedä sitten paljonko on ajettu. Aika vähän nuita B7 S4:sia myynnissä...
                                            Väri on aika "mieto" omaankin silmään vaikka yhden hopeisen ässän olenkin omistanut.. Käytettyä ostaessa vaan on noi värivaihtoehdot hieman rajatumpia kuin uusissa autoissa. Kilometrit mulla on tiedossa ja melko korkea lukema on noinkin tuoreelle autolle..

                                            Mä en tiennytkään että Audiin saa F1 vaihteiston... :o
                                            Ja kyllä se mietityttäs minuakin. Saattaa olla kallis ylläpidettävä.
                                            :) Mä en nyt tällä kertaa jaksanut puuttua termeihin enkä quattro-sanan oikeinkirjoitukseen. Se vaan tosiaan askarrutta tuossa laatikossa, että onko se sama Multitronic (vaikkakin ilmossa lukee TipTronic), kuin saman ikäluokan A4:ssa. Se ei lukemani perusteella ole mikään maailman paras??

                                            Ota Finntakuu niin ei tartte miettiä.
                                            Korvaakos tuo mitään ilman kauheita tappeluja??
                                            Viimeksi muokannut KuiKelo; 20.11.2010, 11:03.

                                            Comment


                                            • Eihän noissa tehokkaammissa ole multia, eikös niitä ole vain etuvetoisissa.

                                              Petterikin on alkanu tulla taas järkiinsä, kun on vähän lunta tullu ;)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti

                                                :) Mä en nyt tällä kertaa jaksanut puuttua termeihin enkä quattro-sanan oikeinkirjoitukseen. Se vaan tosiaan askarrutta tuossa laatikossa, että onko se sama Multitronic (vaikkakin ilmossa lukee TipTronic), kuin saman ikäluokan A4:ssa. Se ei lukemani perusteella ole mikään maailman paras??
                                                Ei se multitronic ole vaan tiptronic. Multitronicit on vain etuvetoisissa se on hyvä muistisääntö tuohon.

                                                Muuhun en ota sen enempää kantaa, mutta olet varmasti lukenut ensimmäisen sukupolven multitronic ongelmista vm.2001-2004, ainakaan itse en ole huomannut puhuttavan 2005--> multi ongelmista juurikaan mitään.

                                                Comment


                                                • Ei se multitronic ole vaan tiptronic. Multitronicit on vain etuvetoisissa se on hyvä muistisääntö tuohon.
                                                  Okei, kiitti.

                                                  Muuhun en ota sen enempää kantaa, mutta olet varmasti lukenut ensimmäisen sukupolven multitronic ongelmista vm.2001-2004, ainakaan itse en ole huomannut puhuttavan 2005--> multi ongelmista juurikaan mitään.
                                                  Ok. En ollut tiedostanut tuota varmaankin siis olen lukenut moista 2001 - 2004 mallisista.

                                                  Yllätyinpä, kun vilkuilin tullin sivuilta noille mätkäytettyjä veroja. Pienempiä määriä mitä ajattelin.. Kun vaan löytäisi saksanmaalta vielä hyvän ja halvan.. :)
                                                  Viimeksi muokannut KuiKelo; 20.11.2010, 16:52.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                                    Korvaakos tuo mitään ilman kauheita tappeluja??
                                                    Kyllä korvaa, ei oo tarttenu tapella Finntakuun kans.

                                                    Comment


                                                    • Ei taida olla turbokone?
                                                      http://www.nettiauto.com/audi/a6/3581000

                                                      Comment


                                                        No ei.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja vil1 Näytä viesti
                                                          Meniköhän minulta jotain ohi tuosta ilmoituksesta. Myyjä kun isolla ilmoittaa monessa eri kohtaa että moottori olisi 1.8T mutta teho kumminkin on 1.8 vaparin.

                                                          Onko tuo jotain huumorin lajia joka ei vaan minulle aukene vai koettaako myyjä myydä autoa väärällä koneella?

                                                          Comment


                                                            Onko tuo jotain huumorin lajia joka ei vaan minulle aukene vai koettaako myyjä myydä autoa väärällä koneella?
                                                            Soita ja kysy.

                                                            Joskus kuulemma noi nettiauton pohjatiedot menee tai on väärin.

                                                            Comment


                                                            • Konehuonekuvassa ainakin vaparin imusarja.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X