Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kerhoveljen/foorumilaisen auton koeajaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kerhoveljen/foorumilaisen auton koeajaminen

    Haluaisin koeajaa A4 B6 1.8 tq:n, mulla tarjolla sitä vastaan koeajettavaksi A6 3.0tdiq sedan sporttipenkeillä.

    Omistajat osaisivat kertoa koeajon yhteydessä millainen auto on, jos joku on semmoista mahdollisesti hankkimassa.
    Olisiko hyötyä tällaisesta ketjusta?
    Viimeksi muokannut Audiowille; 22.12.2015, 07:57.

    #2
    Ehdotus vaan, eikös tämmöiseen ketjuun voi laittaa kaikki koeajokyselyt oli ne sitten ristiinajelua tahi ei. Muistaakseni näitä kyselyitä täälläkin joskus nähneenä. Mulla ois B6 1.8tq tarjolla testiin ja 4F kiinnostaisi, keski-suomessakin tulee pyörittyä..

    Comment


    • #3
      Minua kiinnostaisi ajaa RS4 B7, josko moinen olisi seuraava :)

      Comment


        #4
        Minua kiinnostaisi kokeilla BRD-koneista A4:ää, jotta saisin varmistettua onko omassa ominaisuus vaiko vikaa.

        Comment


        • #5
          Olettaisin, että nimellinen korvaus koeajosta olisi paikallaan? (Jos ei ristiin koeajeta)

          Niin ja täällä on 8P A3 SB quattro, CFGB-koneella ja kaikennäkösellä lisäherkuilla, mikäli nyt joku sellaista koskaan haluaisi ihmetellä.

          Comment


            #6
            Pienoista ässäkuumetta tahtoo nostattaa taas päälle. Siksipä kyselenkin, että olisikohan Imatra/Lappeenranta seudulla mahdollista koeajaa jonkun kerhotoverin B6/B7 ässää ja mielellään vielä manuaalina? Jotain korvausta voin kyseisestä hommasta tietenkin tarjota ja saa tuota minun lastutettua 3.0tdiq tippiäkin käydä halutessaan koeajamassa.

            Comment


            • #7
              Minua kiinnostaisi kokeilla BRD-koneista A4:ää, jotta saisin varmistettua onko omassa ominaisuus vaiko vikaa.
              Mullahan ois tuollanen brd. Törmättiin joskus tietämättä JT:llä. Mikäs sun BRD:ssä "mättää"?

              Comment


                #8
                Tolkuton viive alakierroksilla / ei vastaa kaasuun alta 2,5 krpm. Itse olen lauttasaaressa.

                Comment


                • #9
                  Tutun kuulosta. Mulla oli tuota sillon ku oli dpf ongelmia ohjelmoinnin yhteydessä. Nyt kun ollut pönttö poissa kesästä lähtien niin kulkee ainakin omasta mielestä hyvin ja ohjelmastakin otettiin kevyempi versio. Voi tuota mun vekotinta testaa, mä asun itä-helsingissä.

                  Comment


                    #10
                    Itsekin olen aikoinaan yhden BRD:n koeajanut, ja siitä jäi mieleen juuri tuollainen käytös, joskin siinäkin kuski epäili olevan jotain vikaa.

                    Comment


                      #11
                      Tuhannet kiitokset iFlanker koe-ajosta! Valaisi aika paljon.

                      Comment


                      • #12
                        Löytyykö AVF:ää (1.9TDI) quattrona ja kiinteän VP:n + Sachsin SRE-asetelman kera keltään? Kiinnostaisi tietää millainen mökä sellaisesta lähtee alakierroksilla.

                        Comment


                        • #13
                          Löytyy kuopiosta c7 diesel, 180kW versio, jos kiinnostaa sedanina.

                          Comment


                          • #14
                            Helsingin seudulta löytyy B6 ALT -koneella, manuaalina - mikäli ketään tällainen heinähattuversio kiinnostaa. :)

                            Comment


                            • #15
                              Lisätään edelliseen, että löytyy myös UrS4 etanolilla ja gt3071 ahtimella, .64 pakopesällä.

                              Jos jollakin on kuopiossa b5 ässää vakiona, tai ei vakiona, voisin jossain vaiheessa kevättä kokeilla. Välillä käy mielessä, että voisi vaihtaa bittiin, mutta toisaalta ei raaskisi luopua urssistakaan :D

                              Comment


                                #16
                                Vantaalla b7 avant 2.0 tfsi q tippi. Ei muuta ku privaa jos haluaa koeajaa.

                                Comment

                                Working...
                                X