Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B6 avant etupuskuri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B6 avant etupuskuri

    Moi,

    Kävi taannoin pieni haaveri otsikon autolla. Etupuskuri sai pientä osumaa ja tarkastuksen yhteydessä kävi ilmi, että puskurin "yläosa" täytyy uusia. Mieleeni tuli, että onko mahdollista laittaa tähän uuden puskurin "yläosaan" Sline alaosa? Olen vain saannut semmoisen käsityksen, että tämä kyseinen projekti on mahdollista, mutta vaatii hieman muutoksia tähän vakiopuskurin "yläosaan". Mimmoisia muutoksia tämä tarkalleen ottaen sitten oikein tarkoittaa?

    Ps. Tai onko kyseissä projektissa mitään järkeä eli saako tuosta yhdistelmästä lainkaan kestävää. Tai onko vain järkevintä/helpointa hankkia kokonaan Sline-puskuri?

    #2
    On todellakin mahdollinen, itse tein tuon operaation tuossa muutama viikko sitten. Ainoan mokan tein siinä, etten ottanut kuvia kesken projektin, vain valmiista... :( . Yläosaa pitää leikellä useammasta kohtaa siten että alaosa suostuu menemään oikeaan kohtaan. Mikään leikkausarvista ei kuitenkaan jää näkyviin lopputuloksessa. Ritilöihin piti laittaa pari ruuvivarmistusta, että pysyvät varmasti paikoillaan, kaikkia kiinityskynsien vastakappaleita ei tuosta hybridistä löydy oikeista paikoista.

    Itselläni ei ollut edes mikään marmoritiskin osa, vaan nettiputkasta tilattu malesialainen muovilärpäke. Ei maksanut kuin satkun ja lopputulos ei eroa alkuperäisestä. Lisäksi reunimmaiset ritilät ebaysta ja keskimmäinen täältä foorumilta käytettynä, maalaus yhdessä isomman osaläjän kanssa, ja projektille jäi hintaa vähän päälle 200 euroa

    Operaatio maksaa todellakin vaivan, on se aika paljon paremman näköinen kuin perusversio. Lopputuloksesta on tosiaan kuvia, ei vaan tosin tämän tabletin muistissa, olisin muuten laittanut tähän esille.

    Comment


      #3
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuiders Näytä viesti
      Tai onko vain järkevintä/helpointa hankkia kokonaan Sline-puskuri?
      Itse ostaisin S-line-puskurin. Eikai se ole kovin mielekästä ostaa kahta uutta epäyhteensopivaa osaa.

      Comment


        #4
        Ei tietenkään uusien osien kohdalla ole järkevää, oma postaukseni oli lähinnä kannustusta alkuperäisen puskurin päivitystä suunnitteleville ja vastaus kysymykseen yhdistelmän mahdollisesta toimimisesta. Jos minulle olisi ulkopuolinen taho maksanut puskurin osat, ei olisi tarvinnut kovin pitkään miettiä minkä malliset osat olisi hankittu :).

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
          Itse ostaisin S-line-puskurin. Eikai se ole kovin mielekästä ostaa kahta uutta epäyhteensopivaa osaa.
          Puskurin yläosa menee kokonaan uusiksi. Sen takia kyselin, että onko tämmöinen toimenpide edes mahdollista.
          Viimeksi muokannut Kuiders; 30.6.2014, 14:08.

          Comment


            #6
            Niin siis jos tiedossa on että vakiopuskurin yläosaa pitää modata, että saa S-line alaosan sopimaan siihen niin eikös se suoraan kannata ostaa S-line yläosa mitä ei tarvitse modata?

            Comment

            Working...
            X