Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 lötkö Automarkulla? Ja muuta 200:sesta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Ehta aito sport-malli ISOOOOLLA kattosiivellä. Tulee kyllä joinakin päivinä ikävä vanhaa sporttia :)

    Comment


    • #92
      Onkos noita tuotu sitten oikein pakettiautona maahan, eli verotta?
      Laittoi vaan silmään, että jos boksin repäisee pois niin lankeaa verot maksettavaksi.

      Comment


        #93
        Ohan noita läjäpäin tullu 80-luvulla, taitaa muutama kerholainenkin noita jossain vaiheessa omistanu. Tekniikkahaitariltaa "komposiittiohjukset" tais olla 2.0 avantista , 2.2 turbo quattro avantiin. Ja vuosimallit -85->89 , ainakin tommosia on tullu vastaan. Kattoratkaisujakin on useampaa eri sorttia.

        Comment


          #94
          Juu kompostipohjuksia on sekä rumia että aivan helvetin rumia. :)

          Comment


            #95
            Pitäisi joskus järjestää jäljellä olevien lasikuituohjusten titaanien taisto: Avant lötkö vs. Citroen BX Van. Katsojia suositellaan suojaamaan verkkokalvonsa rumuudelta.

            Comment


            • #96
              Mulla on ollut komposiittiohjus ja bx van. Nykyään asun älvsbytalossa. Hmmm...;-)

              Comment


              • #97
                No, tuossa on se positiivinen puoli että suunta ei voi olla kuin ylöspäin ;)))

                Comment


                • #98
                  OT: Itse asiassa olen taloon sangen tyytyväinen. Hinta/laatu -suhde on kohillaan ja budjetti piti kiinteällä hinnalla.

                  Comment


                    #99
                    Sarja ei ole täydellinen, jos talosta ei löydy 80-luvun muovikupolikattoikkunoita. Mikä tyylirike! Ajattele kuinka nätisti ne autot sointuisivat niihin auringon himmentämiin muovikupliin.
                    Viimeksi muokannut jasso; 16.10.2007, 21:41.

                    Comment


                    • ^Repes. Kun mulla oli kompos(iit)tiohjus asuin yksiössä, jossa oli moinen muovikuplaikkuna maakuualkovin yläpuolella. Omalla tavallaan oli kiva talviyönä maata ja katsella tähtitaivasta (ja miettiä, lähteekö audi aamulla käyntiin).

                      Kuulemma suurin osa talosta heräsi, kun laitoin aamulla koneen käymään (vakioputki). Ääntä ei sisälle kuulunut, mutta ikkunat ja astiat kaapissa alkoivat äkkiä resonoimaan.
                      Viimeksi muokannut Antti Määttä; 16.10.2007, 21:15.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Teppo Kalske
                        Juu kompostipohjuksia on sekä rumia että aivan helvetin rumia. :)
                        Pulkkista lainatakseni, Teppo "osui asian ytimeen".

                        Comment


                        • Nyt mä näkisin, että Mika on asian ytimessä.

                          Kaikkea sitä joutuu veronmaksaja tekemään riistoverotuksen ja pitkien etäisyyksien maassa tekemään, jos meinaa autolla kohtuukustannuksilla ajella.

                          Tanakelettu.

                          Comment


                          • Harvinainen Audin kilpatallin Inglostadissa rakentama erikoisauto.
                            Täytyy olla aika harvinainen, koska käsittääkseni normaalit ei kilpatallin rakentamat typ44 200mallit tehtiin Neckarsulmissa. Saatan toki olla väärässäkin.

                            Comment

                            Working...
                            X