Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Maalainen tulee Helsinkiin, kysymys parkkipaikoista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Puotilan metro parkkiin auto ja siitä oranssilla pötköllä keskustaan lampsimaan ja sitten lähtiessä takas. Metro lipun hinnalla 24h pysäköinti. ;)

    Comment


    • #32
      Keskustastahan löytyy mielettömän paljon ilmaisia parkkipaikkoja, kun vain osaa ajoittaa menonsa oikein. Suuri osa esim. Ruttopuiston läheisyydessä olevista pysäköintikieltoalueista päättyy klo 17.00 vai 18.00, ja tällöin siellä saa pysäköidä täysin ilmaiseksi. Jos itse olen menossa keskustaan esim. töiden jälkeen autolla, toimivat nämä paikat hyvin ja löytyy varmasti vapaata jos saapuu paikalle esim. 10min aikaisemmin ja viettää autossa jokusen minuutin kunnes ilmainen pysäköinti alkaa eikä pienintäkään riskiä sakkoihin ole. Hallipaikat ovat miellyttävä vaihtoehto näin talvisin jos on ilta-aikaan liikenteessä, eivät tosiaankaan maksa paljoa ja toimivuus on omaa luokkaansa.

      Comment


        #33
        Kyllä noi keskustan parkkihallit minusta ainakin osaa rokottaa ihan mukavasti rahaa pysäköinnistä. esim. Stockmannin hallissa hinta on 3.5€/30min

        Comment


          #34
          Itse en ole aikoihin käynyt Stokkan hallissa, mutta ainakin aikoinaan oli jo pirun ahdas.

          Comment


          • #35
            Itse käytän P-cityforum hallia. Halli on riittävän iso että kattaa aika hyvin keskustan alueen, mihin sitten onkin menossa. KLo 18 jälkeen arkisin on 2 euroa per tunti.
            Nyt on tulossa Kampituspäivät ja myyvät 50 euron parkkiaikalappuja puoleen hintaan. Ovat voimassa kolme vuotta.

            Edit: Jos on Stokkan kanta-asiakaskortti exclusive tasolla niin saa tunnin ilmaista parkkiaikaa tuossa keskustan hallissa.

            Comment

            Working...
            X