Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kaveri bongasi Tammisaaressa A8:n rekisterinumerolla Aud-1. Ratissa ei suinkaan vv-auton heeboja vaan itse "Mighty Eagle"

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis Näytä viesti
      Kuvaus sopii minuun! Erittäin likainen musta B7 :). Oliko sulla joku valkoinen? Kaimamiehiäkin näytetään olevan! :)
      Jep profiilin kulkineella liikenteessä.


      Braze (ainakin luulen) bongattu kiihdyttelemässä kolmen jälkeen Uudenmaantiellä Kaarinan suuntaan.

      Comment


        Olikos se ilyx:n b5 tänään konalassa katsastuskonttorin edustalla parkissa?

        Comment


        • Juu, kävin muuttamassa projektilötkön omiin nimiin. Bongasin myös sun kulkinees kun siinä motonetissa piipahdin.

          Comment


            Tammisaaressa 4F allroad EXF-*** kilvenalusella siinä seiskan ja kasin välissä ehtoolla?

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
              A6 gfc-xxx cafe Viikki just nyt. Alunen edessä
              Heps! Siinähän toi lounasaikaan seisoo kohtuu usein :)

              Comment


                Vähän ennen kuutta illalla Puistolassa musta typ89 Coupe, ehkä jopa S2.



                Seiskan jälkeen mun perään tuli Tapanilan tjsp. kiertoliittymässä sinihopea typ44 Avant. Olikohan kumpikaan täältä?

                Comment


                  Myöntääkö kukaan täkäläinen SQ5:n omistaja avanneensa allekirjoittaneen kanssa kaasua Porvoossa reilu puoli tuntia sitten? Motarilta mäkkärille..
                  Jaahas - tästä tuli lähes identtinen toisinto 18.10. n. klo 18:30: SQ5:n tuli tällä kertaa motarille lappu lattiassa Mäkkäriä lähinnä olevalta liittymästä idän suuntaan ja Porvoon joen kohdalla ohittaessani SQ:n kuskin oikeaan jalkaan tuli pahemman luokan kramppi aina Porvoon keskivaihella olevaan liittymään asti.

                  Comment


                    Sininen B7 sedan, jossa korisarja aamulla ruoholahdessa. Itse olin punaisella avantilla liikkeessä.

                    Comment


                    • Se oli allekirjoittaneen sininen B7 DTM aamulla ruoholahdessa hh. Yritin morotella mutta taitaa olla niin tummat nuo etuikkunat että ei näy ulos :=)

                      Comment


                        Kas terve terve, olisi pitänyt arvailla sillä DTMähän se olikin! _o/

                        Comment


                        • Rxf klubikilvillä ajeli juuri mun perässä, ikean kohdalla kurvasin kohti jkl, sie mänit kohti Vaasa.

                          Comment


                            Valkonen B6 Avant OVY-alkuisella kilvellä ajo edellä ja välillä vierellä Messukyläntietä tänään viiden aikaan. Joskus ainakin tämä yksilö oli klubilaisella, vai onko edelleen? Samoin viiden jälkeen hopeinen C5 Avant Jankan Shellin kohdalla valoissa, tässä yksilössä myös kerhon kilvenaluset, moro vaan!

                            Comment


                            • Musta b5 S4? Avant vihreillä vanteilla tänään sarankulmassa. Joku täältä?

                              Comment


                              • Musta A4 farkku? Tais olla emäntä tulossa isolta kirkolta kotia päin.

                                Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
                                Rxf klubikilvillä ajeli juuri mun perässä, ikean kohdalla kurvasin kohti jkl, sie mänit kohti Vaasa.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viesti
                                  Musta b5 S4? Avant vihreillä vanteilla tänään sarankulmassa. Joku täältä?
                                  Minähän se ja kyllä se ässä on.

                                  Comment


                                  • Olikohan nihtisillan abc:llä äskettäin enemmänkin forumilaisia kuin vain 3? Minä, killeri, killerin seurassa oli joku jolla tumman sininen b5 avant ja oliko clubilaisia vielä niissä kahdessa b5 s4 avantissa (punanen ja tumman sininen mustilla vanteilla)

                                    Comment


                                    • Salon keskustassa tänään hopeinen UrS4? Clubialuset ainakin takana. Olin liikkeellä mustalla Toyota Auriksella, emännän auto onneksi :D

                                      Comment


                                        Oliko se pykiz urssilla ku tuli Puijolta päin tuossa seiskan aikaan siinä Nesteen nurkilta? Olin ite matkalla Tietoteknialle.

                                        Comment


                                        • En oo minä ollu, urssi seisoo pihassa ilman talvipyöriä.

                                          Comment


                                          • Ei kai tuolla nyt vielä talvirenkaita tarvii.

                                            Musta C5 Ronsu cittarilla kuuden jälkeen tänään.

                                            Comment


                                              Kukas ajeli eilen hopealla S3:sella nelostiellä, hieman ennen Ikeaa? Kello oli 15.50 ja alunen oli takana. Nokka kohti big cityä.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viesti
                                                Ei kai tuolla nyt vielä talvirenkaita tarvii.

                                                Musta C5 Ronsu cittarilla kuuden jälkeen tänään.
                                                Minun ronsuhan se kesärenkaineen siellä oli, jos sitä viikonlopun lämpimillä keleillä sitten vaihtais.

                                                Comment


                                                • Kukas kyyläili pitkään Munkkiniemessä muuttorekan kabiinista? Oli niin pitkä ja tunteva katse, et veikkaisin täältä? :D Voi olla joku tuttukin. :o
                                                  Viimeksi muokannut Juha|; 23.10.2014, 12:06. Perustelu: typo

                                                  Comment


                                                  • TN69 morot vielä täällä! Olihan se pienimuotoinen shokki alkuun kun kesken lounaan törmään klubilaiseen ;)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                                      TN69 morot vielä täällä! Olihan se pienimuotoinen shokki alkuun kun kesken lounaan törmään klubilaiseen ;)
                                                      Terve vielä täältäkin. Toivottavasti maistui lounas.

                                                      Comment


                                                        Peura ajeli hämeenlinnan väylällä hetki sitten. Lapasen nostoa ei olisi voinu olla huomaamatta, tosin auton tunnistaa vieläkin kauempaa. Liekkö viimeinen bongaus autosta ja kuskista yhdessä? ;)

                                                        Comment


                                                          Voiko Mikon kommentista päätellä, että peura on pistänyt ostohousut jalkaan? Quattro??

                                                          Comment


                                                          • Eiku mese. -.-"

                                                            Comment


                                                            • Valitettavasti kyllä kun lupailivat uutta ajokkia herttoniemeen huomenna :/ Oli skigelläki auto nii pölyttyny että luulin jo hetken että olit uuden värin saanut pintaan :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X