Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

iPhone 6 (16 gt) kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • iPhone 6 (16 gt) kokemuksia?

    Mmoro, löytyykö täältä ketään ip6 omistajia? Tuli tilattua tuollainen, olisi kiva tietää vähän etukäteen että mitä on odotettavissa. toimiiko kunnolla yms yms onko tullut mitään vikoja?

  • #2
    Mulla on työluurina. Eipä mulla valittamista ole, toimii ok ja akku kestää pitkään. Tosin mulla ei ole mitään taustaohjelmia siellä pyörimässä ja meilit hakee 30min intervallilla.

    Comment


    • #3
      Tuo minini asetus 15min intervallilla sähköpostien haussa on ihan annelista!!
      Vaihdoin kokeeksi Lumia 920:n lasin hajottua tälläiseen 64gigan kapulaan.. Eroja on kyllä vanhaan verrattuna, mutta jotenkin Nokia phone miehenä ei vielä ainakaan istu omaan käpälään :-P

      Comment


        #4
        Nyt on 6 plussa ollut käytössä n. kolmisen kuukautta. iPhone 4S:stä tähän harppasin ja sitä ennen on ollut 4 ja 3GS.

        Ei mitään valittamista. Akkukesto hyvä ja muutenkin luuri pelaa justiinsa niinkuin pitää. Ei turhia lagimisia tai muita. Mukavaa natiivisoftaa kuten iMovie tulee mukana. Pikkuhiljaa alkaa olla tälle suuremmallekkin ruudulle optimoidut softat kaikista saatavana. Toki ne vanhatkin pelaa.

        Piheilin myös vähän tuossa muistissa ja otin 16 gt mallin. Videota tulee nykyään otettua aika paljon niin saisi hieman isompi olla. Mutta kaikki uppautuu suoraan younitediin, jossa 500 gt niin kyllähän tällä pärjää.

        Comment


          #5
          Itellä 64gt malli, ollut toki iPhoneja useampia eikä valittamista ole juuri keksinyt. Puhelin on ollut vaikka missä liemessä mukana, eikä edes suurempia naarmuja ole tullut, toisin kuin esim. 5s:ssä. Jos jotain negatiivista haluaa hakea niin tuo kameran linssi on vaan typerä :)

          Comment


          • #6
            Täällä kans yksi 16gt:n omaava, ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä luurista, hyvin pelittää ja kohtuullisen sukkela teki mitä tahansa.

            Comment


            • #7
              Onko jollain tuo 6plus? Yritin etsiä hiukan kytkynä... Soneran liittymään ajattelin dna:an vaihtaa niin toimii saaristossakin sitten. Ja 128:na niin ei lopu tila kesken...

              Comment


                #8
                Mulla on tuo plussa.
                Koko hirvitti ehkä ensimmäisen 30 min, mutta nyt tuntuu kyllä juuri mainion kokoiselta kapulalta.
                Taskussa kulkee kaikki päivät ja ei ole taipunut.. :)

                Comment


                • #9
                  Aika nopiasti tuli, vaikka luki elisan sivuilla että vain muutama jäljellä (tietysti oletin että minulle ei riitä) keskiviikkona tilasin ja tänään sai hakea postista. hyvältähän tuo tuntuu (avokin mielipide), aika samankokoinen vrt galaxy Express 2 jota kyllä mielummin käytän vaikka on vaan satasen puhelin :D

                  Comment


                  • #10
                    Pitänee käydä huomenna soneraputiikissa...

                    Comment


                    • #11
                      Kerkesi olla kaikki 14 päivää, ja näyttö paskaksi -.-" Noh, katotaan mitä lasin vaihdosta tulee.

                      Comment

                      Working...
                      X