Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 Avant Takaluukun kahvan sisältä syöpyivät valojen kontaktit irti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B7 Avant Takaluukun kahvan sisältä syöpyivät valojen kontaktit irti

    En löytänyt samanlaista aloitusta haulla, joten kysellään. Onko kellään hajua onko Avantin takaluukun kahvan sisällä rekisterikilven valoille virtaa tuovat kontaktit saatavana erillisinä vai pitääkö ostaa koko uusi kahvalista vai mikä sen virallinen nimi onkaan? Vaihdoin ledvalot hiljattain ja siinä yhteydessä kun raaputin kontakteja puhtaiksi kun olivat ihan vihreät niin yksi napsahti poikki ja putosi. Oli ollut kiinni enää 2x1 millin kokoisella metallinosalla, murtunut aika paljon jo joskus aiemmin. Bonuskysymyksenä mitäköhän se kahvaosa maksaa...

    #2
    En tiedä mitä tarkoitat mutta olisiko se numero 3. Tuosta partsbasesta ei löydy erikseen avantia.

    Comment


    • #3
      Sivuston ifinterface kautta löytyikin ja näyttää siltä että kokonaisena joutuu ostamaan... Sedanissa näköjään ihan erilainen... Mitäköhän vaan mahtaa kustantaa..

      Comment


      • #4
        Soita varaosatiskille ja kysy, ei se ollut kovin kallis..

        Comment


        • #5
          Täytyy käydä ensi viikolla... Ja istua varmuudeksi ennenkuin kysyy ;)

          Comment


          • #6
            Itsellä sama juttu omassa.
            A4 farkku b7 (2006).

            Oikeanpuolen rekkarivalon kotelon pohjan liittimet hapettuneet.
            Toinen liitin on jo kokonaan poissa.

            Onko niiden kotelon pohjan liittimien vaihto mahdollista kotikonstein (eli ilman huoltoa)?
            Vai täytyykö vaihtaa koko rekkarivalokotelo?

            Onko suuntaa antavia hintoja tiedossa?

            Täytyy vielä purkaa takaluukun sisältä, jotta näkee itse sen sisältäpäin.

            Comment


            • #7
              En ole vielä(kään) käynyt liikkeessä kun en ole jaksanut, katsastukseen on kerran vielä 3 kk aikaa ;)

              Comment


              • #8
                Mulla on katsastus tehtävä tän kuun aikana, joten joudun tsekkaa tän nyt ens viikolla.
                Laitan viestiä tänne tuloksista.

                Comment


                • #9
                  Audicenter 120 € koko kotelon hinta.
                  Ei kuulemma saa pienempiä osia.

                  On muuten hieman hankala irroittaa tuo takaluukun sisäpuolinen suoja.
                  Ruuvit lähtee suht.koht. hyvin mutta uskaltaako vain repäistä kotelo irti sen jälkeen?

                  En tiedä näkyykö muille nuo linkitetyt kuvat?
                  (http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/104699-number-plate-light-bulb-holders-2.html)

                  Viimeksi muokannut Artware; 18.3.2014, 18:34. Perustelu: Takaluukun irroitus jupinaa

                  Comment


                  • #10
                    Onko muuten kukaan ottanut itse irti tuota rekkarivalon koteloa.
                    Eli tuossa kuvattu (osa 35A).
                    Näyttää olevan aika hankala irroittaa koska itse kotelo on takaluukun sisällä.

                    Comment


                    • #11
                      Kyllä se sieltä irtoaa helpohkosti..

                      Comment


                      • #12
                        Mä epäilen että en taida laittaa sataakahtakymppiä tuohon, vaan tinaan johdot kiinni lampun kieliin ja yhdistän ne koteloon meneviin johtoihin, kunhan vaan sais joskus aikaiseksi repiä tuon auki... ;)

                        Comment


                        • #13
                          En ostanut sitä koteloa vaan vedin uudet johdot kotelon pohjasta ja laitoin liittimillä kiinni lampun kantoihin.
                          Käytin hieman parempia liittimiä ja nyt polttimon voi vaihtaa helposti.
                          Toimii hyvin ja halpa.

                          Comment

                          Working...
                          X