Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6/B7 A4 6-CD Changer Retrofit kit ECS-Tuningilta.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B6/B7 A4 6-CD Changer Retrofit kit ECS-Tuningilta.

    Tällaisia sais nyt halvalla, kiinnostusta kimppatilaukseen?

    http://www.ecstuning.com/Search/ES19...n=OS_ES1931430

    Genuine Audi / Panasonic 6 CD changer. Works with Chorus, Concert, and Symphony radios that have CD changer controls.
    Includes CD changer and cables, the mounts are already in the top of your glovebox.



    Mä olen ennenkin tilaillut tuolta ECS-tuningilta ja sattuu tulemaan heidän Newsletter sähköpostiin, eipä ois muuten tullut mieleen. Ajattelin itse tilata mutta PK-seudulta mahtuu mukaan postimaksuja jakamaan jos ei nappaa yksin tilata.

    #2
    No ei ole kyllä hinnalla pilattu tuo sarja. Ehkä siitä syystä että kukaan ei käytä cd-levyjä enää?

    Comment


    • #3
      Varmaankin just sen takia :). Mutta samalla tavalla tuo taitaa kuitenkin poltettujakin soittaa, kuin vakio concert-järjestelmä. Itselle aattelin vehkeen tilata vaikka enimmäkseen radiota kuuntelenkin, postikuluthan tuolta on sen verran kovat että saa vähän muutakin tilata sitten samalla.

      Comment


      • #4
        Tuo on ilmeisesti hansikaslokero malli? Miten tuon asennus, tarviiko hommata joku kotelo tuolle vai saako marmorilta mihin hintaan? voisin kyllä olla kiinnostunut tuosta.

        Comment


        • #5
          Speksien mukaan menee hanskalokeroon, ja kiinnikkeet on autossa jo valmiina (?)

          Comment


          • #6
            Näytti olevan ruuvinreikiä ym. mutta tarviikos tuo koteloa tms? Kuvan perusteella näyttäis pelkältä soittimelta ilman kuoria

            Comment


            • #7
              Päivän kurssilla 70 euroa kotiin kannettuna. 3kpl toimitettuna hintaan 50€/kpl.

              Mitenkäs tulli tuonsuhteen?
              Viimeksi muokannut mikkoros; 2.2.2011, 17:14.

              Comment


              • #8
                No, jos tuote + toimituskulut menee jonkun rajan yli (olikohan 45 euroa) niin sitten tullit pitää maksaa.

                Comment


                • #9
                  Toimiikohan toi B5:ssa? Kontista löytyy 6 cd:n vaihtaja ja tossa tekstissä toki lukee, että toimii Concertissa. Mutta tarkottaako toi nyt Concert I vai II?

                  Comment


                  • #10
                    Olen valmis ostamaan yhden, jos joku hoitaa tilaamisen, tullit ym. Ja joku toinen voisi vääntää asennusohjeet.

                    Comment


                      #11
                      Kysykäähän ECS:ltä ensin toimituskulut. Aikoinaan kyselin öljyroppuja heiltä. Roput oli 10$kpl ja rahti noin 200$ vaikka olis ottanut 2 roppua vain :D

                      Comment


                      • #12
                        Komppaan Jania. ECS:n postikulut ovat aivan järkyttävän korkeat. Ei se tyhmä ole kuka pyytää, jne?

                        Comment

                        Working...
                        X