Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hienohko mainos

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Hienohko mainos

    Ihan hieno V-power mainos, äänet mukaan!

    http://www.partizan.com/partizan/media/clips/729.mov

    #2
    Heh, hyvä mainos. Äänet on todella hienot.

    Comment


      #3
      Jep, jo äänien vuoksi piti katsoa kahteen kertaan 8)

      Comment


        #4
        Oikein kylmäsi äänet, mutta itse mainostettava on kait ihan puppua, ainakaan tehojens
        puolesta.

        Comment


          #5
          Oikein kylmäsi äänet, mutta itse mainostettava on kait ihan puppua, ainakaan tehojens puolesta.
          Njet :) Kyl V-poweri ihan hyvää kamaa on, edellisessä autossa huomasi selkeästi eron. Kokeilin useamman kerran eri bensaa ja joka kerta eroa oli. RiSa on saanut toistaiseksi vain ja ainoastaan V-poweria joten siitä ei kommenttia.

          Comment


          • #6
            Mainos kyllä tosi hienon näkönen/kuulonen. Mut ite tuote taitaa olla kyllä 99%:tille suomen autokannasta liiottelua. Itelle kelpaa 98E, mut kyl ne jotkut hakee 1.6 corolloistaa tolla ne viimeset hummat :)

            Comment


            • #7
              Teknari tai Tuulilasi testasi V-pauver bensiinin. Ei mitään eroa moottorin tehoissa kun verrattiin 98E bensaan.
              Tiedä sitten antaisiko enemmän tehoa korkeaviritteisessä turbokoneessa

              Comment


                #8
                Juu, oma mielipide on että pitää olla vähintään lastutettu turboauto että voisi eroja tulla. Eikä aina edes silloin, riippuu niin paljon lastuttajasta kuinka tiukille on ennakot yms vienyt.

                Comment


                  #9
                  Ei nyky formuloilla taideta paljon ottaa tuollaisia seinäkosketuksia kuin tuossa betonirännissä tietullin tms. jälkeen... Heti on tukivarret vähintäänkin mutkalla.

                  Comment


                    #10
                    Eikä myöskään hyppyytetä, kuin tuota 60-luvun autoa

                    Comment


                    • #11
                      kylläpäs vain hyppyytetään, itse mika häkkinen: http://users.tkk.fi/~mkivinie/images/FlyingFinn.jpg :D
                      ja lisänä vielä, kyllä itse huomaan eron nepan ysikasin ja vpowerin välillä. kulutus on myös pienempi vpowerilla

                      Comment


                      • #12
                        Pelkkää kylmää värettä koko pätkä, kun kuulokkeilla katoin :D

                        Comment

                        Working...
                        X