Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ecun korjausta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ecun korjausta

    Kävipä tuossa niin, että sain Kiinalaisella BDM työkälulla poltettua orkkis Ecuni. Ja Eikun uutta hommaamaan....

    Uusi löytyi Saksan Ebays:ta edulliseen 160 ?:n hintaan, mutta Bosh numero ei aivan täsmännyt. Ajatettelin että ei se voi olla niin tarkkaa, kun kone ja vuosimalli täsmää... ... mutta on se ! Ecu tarkastaa ilmeisesti runkonumeron perusteella, että Ecu toimii autossa. Olin siis _hieman_ kusessa..

    Olin jo kerennyt käyttää tuota varaosa ECUA marmorilla koodauksessa, jotta Immo saadaan pois. Niinpä menin uudestaan kysymään, josko saisivat oikean softan ladattua purkkiin.. Ei kuulemma onnistunut, ei sitten millään.

    Niinpä lähdin soittelemaan Tuning firmoja läpi... Selvisi että homma ei ollut aivan yksinkertainen, sillä Ecuni tarvitsisi täydellisen alkuperäisen softan. Ainoastaan yksi firma lupasi tehdä homman, eli Voimaa.com. Kaveri hommasi saksasta minulle autooni sopivan softan ja homma toimi jopa niin hyvin, että softan lataamisen jälkeen ei autoa tarvinnut kiikuttaa edes marmorille koodaukseen, lisäksi samassa rytäkässä autoon ilmestyi 40 hevosvoimaa lisää :)

    Miksi kirjoitan tämän. Koska Uusi ECU maksaa 1200-1400 ?....

    Ja esimerkiksi Saksasta saa noita käytettyjä tuolla 150?:lla, riittää kun Ecun rautanumero täsmää.

    Eli voin varauksetta suositella ko firmaa, oli pikkuisen eri meininki kuin merkkiliikkeen tiskillä..
Working...
X