Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A-Katsastuksen merkkikohtaiset hylkäämistilastot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A-Katsastuksen merkkikohtaiset hylkäämistilastot

    Löytyy täältä. Mieltä lämmitti ainakin 2003 käyttöönotettujen listalla hyvin sijoittunut A4... Päteeköhän farkkuun ja sedaniin samat viat?

  • #2
    Mä olen suorastaan hämmästynyt, että Passatti meni tänään läpi.
    Olin varma ettei mene, tilastojen valossa oli syytäkin olla huolissaan.

    Comment


    • #3
      Hyvin on 2005 käyttöönotetuissa VW ja Audi sijottunu listassa. Mieltä lämmittää A3:sen sija.

      Comment


      • #4
        Mikä vika on muuten tuo "valmistajan kilpi"?

        Comment


        • #5
          Olisin voinut ilman tutkimustakin kertoa, että B5-alustaisen A4:n ja 3B Passatin yleiset hylsyt tulevat tukivarsista, ruosteisista takajarruista ja raidetangonpäistä...

          Comment


            #6
            Kaikkissahan tuntuu olevan yleisin hylkäämisperuste ohjauslaitteet/alusta. Eli puslat ja nivelet väljiä, mikä nyt puolestaan ei ole aina niinkään valmistusvika vaan ihan vain kuluvaa osaa.

            Comment


            • #7
              Jibii, keskiviikon hylkyihin A4 B5 ja alapallonivel :-D
              Edellisellä kerralla piti vaihtaa samaan nurkkaan etummainen alempi, nyt takimmainen alempi.
              Kilometrejä lähes tasan 138tkm

              Comment


              • #8
                se valmistajan kilpi tarkoittaa luultavasti että tyyppikilpi puuttuu. joissain se on parilla popparilla kiinni tai pelkkä tarra ja nehän ei aina kauaa kestä.

                Comment


                • #9
                  Tai sitten ettei tiedot täsmää, valitettavan yleistä. Eli ensirekisteröinnin tehnyt liike on laittanut tiedot väärin järjestelmään.

                  Comment

                  Working...
                  X