Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BSR lastu asennus Audi A4 B5 1.8T .vm -96 AEB

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • BSR lastu asennus Audi A4 B5 1.8T .vm -96 AEB

    Elikkäs kyseiseen autoon suunnitteilla bsr lastun hommaaminen ja mielessä pyörii siiheliittyviä kysymyksiä.¨

    Onko jollain kokemusta bsr lastun asentamisesta kyseiseen autoon?

    onko vaikea asentaa itse? kun slamit.net ilmoitti että eivät asenna niitä vaa joko itse asennus tai moottorinyksikönlähetys ruotsiin ja ei huvittaisi ruotsiin lähettää, niin mitä kaikkea tarvitsen sen asentamiseen itse?
    mitä minun pitää ottaa huomioon asentaessa?

    #2
    Vähän asian vierestä. Oletko harkinnut suomalaista softaa autoosi? Esim. Erikoismoottori.fi?

    Comment


      #3
      Ota ECU irti ja lähetä Erikoismoottorille boksi softaukseen. Tai ajele Lappeenrantaan suoraan käymään.

      Comment


      • #4
        Olen harkinnut eri vaihtoehtoja mutta bsr osoittautunut halvimmaksi mutta en ajatellut sitä että se on itse asennettava.
        Kiitos vastauksistanne perehdyn vähän tuohon erikoismoottorit.fi

        Comment


          #5
          Halvin ei yleensä ole paras eikä aina edes hyvä softahommissa. Suosittelen Erikoismoottoria.

          Comment


          • #6
            Asennutin moiseen kulkineeseen bsr:n reilu 10 vuotta takaperin. Jäi ihan hyvä maku. Sillon asennukset tehtiin doc-powerilla.

            Comment


            • #7
              BSR lastu tuli ainakin aikanaan sellaisen erikoisen kopiosuojaus kannan kanssa.
              Vähän haasteellinen tinata ja ei ilmeisesti toimi normi kannan kanssa, joten joutuu tinaamaan suoraa levylle.

              Jostakin kaappien kätköistä vois vielä se häkkyrä löytyä (viis liittimiseen ensimmäisen varsion AEB boxiin).
              Viimeksi muokannut nirape; 25.10.2017, 21:23.

              Comment

              Working...
              X