Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tuulilasinpyyhkijän vivuston/mekanismin yhteensopivuus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tuulilasinpyyhkijän vivuston/mekanismin yhteensopivuus

    Mulla on auto jäänyt vähemmälle käytölle Helsingin keskustaan muuton vuoksi ja nyt huomasin että tuulilasinpyyhkijät liikkuvat lasilla aika hitaan oloisesti. Edellisessä autossa liike lakkasi kokonaan melkein lennosta ja jouduin vaihtamaan mekanismin, nyt mä yritän vielä elvyttää sitä suihkimalla niihin tappeihin, mihin pyyhkijät tulee kiinni, kaiken maailman rasvoja aina lukkosulasta WD:40:n kautta CRC:n tuotteisiin. Veikkaan kyllä että mä tulen häviämään tämän taistelun ja joudun taipumaan vivuston vaihtamiseen. AVK:lla oli pari myynnissä, toinen 2002 ja toinen 1999 vuosimallin laitteisiin, onkohan noissa eroja vuosimallien välillä? Vaihtuukohan toi vivusto toimistotyöläisen toimesta vai joutuuko sieltä purkamaan hirveästi tavaraa pois? Edelliseen Seat Leoniin vaihtui kattavien voimasanalistausten kera.
    Viimeksi muokannut KKop; 22.9.2014, 16:03. Perustelu: Otsikon kirjoitusvirheen korjaus

    #2
    Kyllä se sinne vaihtuu ihan kohtuuvella mutta ei sen takia kannata toista yhtä vanhaa ostaa. Samalla vaivalla otat sen oman irti, purat, puhdistat ja laitat saman takaisin.

    Comment

    Working...
    X