Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 ja RS6 C5 Avant korin eroavaisuudet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 ja RS6 C5 Avant korin eroavaisuudet

    Onko S6 ja RS6 (c5) avant koreissa minkäänlaista eroa?

    Vein nimittäin oman S6 c5 tänään tuulilasin vaihtoon ja liikkeeseen oli tilattu S6 tuulilasi. Yllätys oli melkoinen, kun S6 tuulilasi olikin eri kokoinen.
    Mittaamaan tuulilasi ja mitat täsmäsi RS6 tuulilasiin..

    Olen ollut siinä uskossa, että S6 ja RS6 on peruskoriltaan samanlaiset..

    Kyseessä siis tämä auto:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116214

    #2
    A6 V8, S6 ja RS6 eli kaikki V8-koneiset on samalla ruudulla. Olisko siellä kuitenkin kädetetty ja tilattu A6 lasi. Avantissa ja sedanissakin on jotain eroa, älä kysy mitä.

    Comment


    • #3
      Profiilini autoon vaihdettiin lasi kesällä. Lasi tilattiin S6:een. Sanoi lasimies, että mulla on vaihdettu lasi joskus aiemminkin, väärä lasi! Eli kyseessä oli "normi" A6:en lasi, joka on muistaakseni reilun sentin matalampi, muuten pitäisi olla samanlaisia.
      Oli joku edellinen omistaja tämän vaihdon tehnyt, ja sentin suht. nätillä muovilistalla tuonut korkeutta lasiin!
      Minä en ollu edes hoksannut koko hommaa. Eli käy näinkin, ja halvempi lasikin "normina". Huomattavasti sanoi lasimies!
      Oma meni vakuutukseen, niin numeroita en muista tarkalleen. Oisko toi S6:en lasi ollu jonkun 750€ asennettuna ja saksasta tilaamalla, ja jos normilla menty, niin joku 400€?!

      Comment


      • #4
        Joo, tainnut tulla pikku moka tolla lasifirmalla tilauksessa ja tilattu A6 lasi..

        Tolle tilatulle lasille oli hinta 295e ja RS6 lasille 325e, eli S/RS lisä oli aika minimaalinen.. Kerrankin.. :)

        Comment


          #5
          Ottaisin suolan kanssa tuon hinnan, tai siinä vaiheessa voi huokaista kun lasi on paikallaan tuolla hinnalla. Joskun loppukesästä kun kysyin niin hinta olis ollut lähempänä 295€ + 325€...

          Comment


          • #6
            Nyt kun noita hintoja heittelitte, niin taidettiin naureskella lasiäijän kans jotain eri hintaluokista vakuutusyhtiöltä rahastaessa! :) oli niin in&out keikka omalta osalta, kun vain hain auton pois, että voipi kyllä heittää muistot! 0€ Omavastuulla meni.
            Pilkingtonin kataloogissa oli S6:n lasi, mutta keskusvarastossa ei yhtään.
            Audilta tilaus (kuulemma) Saksasta, rinkulat on lasissa, kuin myös Pilkington teksti.

            Comment


              #7
              Avantissa ja sedanissakin on jotain eroa, älä kysy mitä.
              Avantin lasi on korkeampi.

              Comment


              • #8
                Kyllä, avantin lasi on 1cm korkeampi. Merkkiliike asensi aikanaan mun avanttiin sedanin lasin ja huomasivat virheen vasta kun lasi oli paikallaan. Alareunasta se oli 1cm matalempi!

                Comment

                Working...
                X