Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Eberspächer/webasto-asennushinnat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eberspächer/webasto-asennushinnat

    Morjens! Olen laittamassa kiesiini lämppärin ja kysynkin nyt teiltä, että missä se kannattaa laittaa. Auto on A3 1,9tdi 2009. Pääkaupunkiseutu ja Länsi-Uusimaa pääpiirteittäin. Eli minkälaiseen hintaan olette saanu laitteen (+kaukosäädin) ja asennuksen?

  • #2
    Puolitoista vuotta sitten soittelin liikkeitä läpi ja parhaan tarjouksen teki Uudenmaan Autovarustelu Konalassa. Webaston asennus meni siististi ja kuten oli sovittu.

    Comment


      #3
      1,5k€ joutunee ainakin varata. Itse kun laittaa pääsee palkoille.

      Comment


      • #4
        Jos on tilaa konehuoneessa. V6 olis ollu kyllä melkonen taistelu laittaa ite tuo laite.

        Comment


        • #5
          Isoja on vaihtelut hinnoissa. Itsellä juuri haussa uuteen Outlanderiin kännykkäohjauksella varustettuna ja muutaman kyselyn tuloksena 400 euroa eroa hinnoissa. Aika iso hintahaitari, 2k:n pyörteissä liikkuu.

          Comment


          • #6
            Joo yks tarjous oli 1950e joka mielesäni on törkeästi ylihinnoiteltu, laite kuitenkin n. 1000e ja tuskin ne sitä viikkoa asentaa :).

            Comment


              #7
              Itse ostin ebaystä 4,3kW diesel-Webaston T100 kaukosäätimineen, teetin auton alapuoliset, tankin ja itse lämmittimen asennuksen Metsässä sekä asensin sähköt itse. Loppusummaksi muodostui 1185€. Halvemmallakin pääsee jos pääsee ilmaiseksi nosturille ja vetää itse pa- ja sähköletkut sekä asentaa sen lämppärin paisarin alle.

              ebayssä taitaa mainitut paketit liikkua suomeen asti noin 900€ hinnalla.

              Comment


                #8
                Viime talvena sain parhaan tarjouksen Webaston asennuksesta A1:een Repairista (http://www.repair.fi). Oli ollut aika työläs asennus koska tilaa ei ollut liikaa mutta homma hoitui oikein mainioisti kaikin puolin yhdellä käynnillä ja ns. avaimet käteen periaatteella. Halvemmalla olis selvinnyt Haraldin menetelmällä mutta omassa tapauksessa avainsana oli helppous. :)

                Comment


                • #9
                  Kai tähän naruun voi muidenkin paikkakuntien hintatietoja laitella.

                  Pari kuukautta sitten kyselin hintaa Varsinais-Suomen Autosähköstä Liedosta 5 kW Eberille kaukosäädöllä; 2.000 € asennettuna Audi A4 b7:aan.

                  Comment


                  • #10
                    Jatketaanpa tähän. Tampereen suunnalta kenelläkään kokemuksia hyvistä asennuspaikoista ja niiden hinnoista?

                    Comment


                    • #11
                      Hinnasta en tiedä mitään, mutta kaveri oli kyllä varsin tyytyväinen palveluun Lempisen Autosähköllä. Näemmä Vianor ostanut sen hiljattain. http://vianor.fi/vianor/uutiset/vian...etoimintaosto/


                      Edit: kyseessä siis Webaston asennus.

                      Comment


                      • #12
                        Joskus entiseen B6:een kyselin asennusta ja totesin hinnat poskettomiksi. Opettelin itse ja ensimmäinen värkki tuli asennettua taloyhtiön autokatsoksessa :) Sittemmin on jokunen tullut laitettua, mutta vähän paremmissa oloissa sentään.

                        Jos vähänkään pysyy työkalut kourassa niin webaston asennus ei loppujen lopuksi ole mitään rakettitiedettä. Yleensä suurin homma on löytää paikka itse laitteelle ja tehdä kiinnikkeet, sekä PA-linjan veto.

                        Comment


                          #13
                          Kaukana raketti tieteestä tuo weban/eberin asennus, mutta aikaa vievää pikku nyppimistä.

                          Comment


                            #14
                            mutta aikaa vievää pikku nyppimistä.
                            Mutta on se sen arvoinen laite talvella=)

                            Comment


                            • #15
                              Niin no, olen minä ajoneuvoasentaja koulutukseltani, mutta kun ne hommat tuppaamaan olemaan minulle nykyään yhtä kiinnostavia kuin kilo paskaa, varsinkin lattiapajailut. Ei tahdo jaksaa oikein edes öljyjä tai renkaitakaan vaihtaa itse. Näihin autohommiin on vaan vissiin tullut mitta täyteen tässä vuosien saatossa. Mieluummin tulee maksettua vähistä rahoistani jollekin, joka viitsii hommat tehdä omasta puolestani. Lompsaa se vituttaa joka kerta, mutta parempi kai sekin kun että itseään vituttaisi.

                              Comment

                              Working...
                              X