Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

taas pääs audi otsikoihin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • taas pääs audi otsikoihin

    Tän päivän iltalehdessä oli että jokui 1976 vuotias mies oli törmännyt toiseen autoon lainaksi saamallaan tehokkaalla Audi A6 Quottro-henkilöautolla.

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007...87488_uu.shtml

    netti versiossa ei tosin mainita autoa

    #2
    1976 vuotias mies
    Olipas vanha...

    .....pakko.....piikittää.....

    Comment


    • #3
      Okei! tää on tätä luku ja kirjoitus häiriötä
      Eikä osaa tehä kahta asiaa yhtä aikaa

      Comment


        #4
        Kolaripaikalla näytti tuossa iltapäivällä ohiajaessani olevan "normaalien" kukkien ja kynttilöiden lisäksi jommankumman kolariauton toinen rekisterikilpi.

        Comment


        • #5
          Muistan kun tuo uutinen pomppasi Vistan Gadgettiin yöllä juuri kun olin tullut tuolta suunnalta itsekin. Ei siinäkään auton merkkiä mainittu (taisi olla Hesarin uutinen). Mikä ihme saa ihmiset lainaamaan autojaan ja mopojaan, tuota olen aina ihmetellyt.

          Comment


          • #6
            Mainittiin Audi uusimman TM:n satunnaisen tarkkailijan osastolla: "Kytkimen ja kaasun käyttö 17-vuotiaalle ensikertalaiselle vielä outoa, joten auto pääsi vauhtiin hieman verkkaisesti. Ei kuitenkaan kuulemma sammunut. Tälläinen hidastelu ei sopinut takana tulevalle Audi-kuskille, joka ilmoitti mielipiteensä asiasta äänitorvella. Kun pästiin vauhtiin , Audi ampaisi kouluauton ohi renkaat vinkuen, ja kuski näytti nuorelle tulevalle kuljettajalle keskisormea."

            On se uskomatonta :D:D

            Comment


            • #7
              vois vaikkapa pysytellä parkkipaikalla siihe saakka kunnes hallitsee kytkimen ja kaasun käytön.
              edit: ei, se en ollut minä :)

              Comment


              • #8
                Asiasta samaa mieltä, jos ei kytkintä ja kaasua osaa käyttää niin kannattaahan se harjoitella jossain muualla kun muun liikenteen seassa :)

                Comment


                  #9
                  Eli audi kuskit ovat siis asennevammaisia kusipäitä kaikki tyynni... :(
                  Vai olivatko ne niitä jotka osasivat jo syntyessään ajaa kenkä konehuoneessa nelipyöräsladissa? Ei helvetti mitä urpoja. Autokoulun autot kun ovatkin niin vaikeita tunnistaa niistä "pienistä" kolmioista ja teksteistä siellä auton perässä. Suvaitsevaisuus taitaa olla aika hankalaa vai onko bensan liiallinen haistelu aiheuttanut pahempaakin pysyvää vahinkoa?

                  Comment


                    #10
                    Itse ainakin jätän autokouluautoihin riittävän välin, jos en pääse ohi suhauttamaan. Ja jos tumppailevat ja kuppailevat liikenteessä, niin ei minun hermoni pala. Se kolmio siellä takapellissä antaa siihen luvan. En voi mitenkään odottaa, että valkoisella kolmiolla varustettu auto käyttäytyisi sujuvasti ja muiden menoa haittaamatta liikenteessä.

                    Mutta kun sitä kolmiota ei enää ole, on harjoitteluajat ohi. Silloin ei enää ole varaa tai oikeutta tumppailla ja sotkea muuta liikennettä osaamattomuudella. Niihin palaa käämi saman tien.

                    Comment

                    Working...
                    X