Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä mieltä Nokian Z renkaista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mitä mieltä Nokian Z renkaista

    Olis tarkoitus vaihtaa oman auton renkaat ja nyt hyvä tarjous Nokian Z renkaista. Koko 225/45/17.. Ovatko nuo hyvät renkaat hinta/laatu suhteelta?

  • #2
    100km ovat 225/40/18 olleet alla ja sen vähäisen kokemuksen perusteella hyvältä tuntuu. Yleistuntuma tosi hyvä ja melu on yllättävän vähäinen verrattuna edellisiin 195/60/16 NRHI:hin ja 225/40/17 pirelleihin. Enemmän kokemusta omaavat kommentoikoot lisää mm. kulumisesta.

    Comment


    • #3
      Eiköhän ole tuommoiseen laivaan aivan jees. Radalle tai sanotaanko kovempaan ajoon en suosittele, mutta normaalissa käytössä varmasti passelit.

      Comment


        #4
        Ei omakohtaista kokemusta, mutta itsekki noita keväällä harkitsin ja päädyin Hankookeihin. Saksasta tilattuna olisi ollut satasen kalliimmat nuo nokialaiset.

        Miinuksia jotka johtivat hankookin valintaan:
        - Eivät pärjänneet saksalaisissa rengastesteissä(kuten hankookit)
        - Kuluvat kuulemma todella nopeasti(hankookit vissiin kestää aika hyvin)
        - huonot sadekelin ominaisuudet(nokialaiset jääneet jälkeen muista valmistajista nopean luokan renkasissa)

        Plussaa sit onkin että ovat muuten hyvät renkaat. Mutta itseäni arvelutti tuo kulutus kestävyys kun ei kuitenkaan ole joka toinen kesä varaa hankkia renkaita.

        Comment


        • #5
          nokian renkaat!

          Itselläni oli viime kesänä tuommoiset renkaat noin 2000km ja ei ollut kulumisen merkkejä havaittavissa!Tykkäsin ainakin itse noista renkaista ja varmaan ostan seuraavatkin samanlaiset!

          Comment


          • #6
            Itsellä alla nyt toista kesää 225/40/18 ja tyytyväinen olen ollut.
            Suosittelen jos hintakin on kohdalaan.

            Comment


            • #7
              Itsellä alla nyt toista kesää 225/40/18 ja tyytyväinen olen ollut.

              Talvellakin luotan nokialaisiin, saman kokoisiin RSi-kitkoihin.

              t: petteri, s. -77

              Comment


                #8
                itse en voi ku kehua... viime kesän ostin... ja tyytyväinen ku pien profiili niin melu suht vähäinen yms.

                Comment

                Working...
                X