Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    PeeTe bongattu Kiteen ABC:n parkista lauantaina kuuden aikoihin. Nopealla vilkaisulla on meidän autot kyllä kuin kaks marjaa :D
    Viimeksi muokannut Nenola; 7.2.2011, 12:35. Perustelu: aika

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
      Hetki sitten musta TT takasiivellä ST1:llä tankkaamassa. Kova taistelu tankin luukun kanssa :P
      Juu se on kyllä kova projekti monestikkin, että sinne sitä bensaa saa. Kannattaa olla aina joku ohut avain tms. mukana...
      Niin en siis ollut minä, ettei tule väärinkäsityksiä.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viesti
        Juu se on kyllä kova projekti monestikkin, että sinne sitä bensaa saa. Kannattaa olla aina joku ohut avain tms. mukana...
        Niin en siis ollut minä, ettei tule väärinkäsityksiä.
        Onko mulla käynyt hirveä tuuri koko talven ajan kun aina on napista auennut? :D

        Comment


          Sulla on varmasti joku sädekehä pään päälläs.
          Jos on ykskin aste pakkasta niin lähes joka ainut kerta saa kairata. Välillä vähemmän ja välillä varmaan vartinkin. Harjoitus tekee mestarin, pätee tuossakin asiassa.

          Tai jos sulla tallissa se on niin sehän selittää aika paljon...

          Comment


            Oliko murre tuossa aamupäivän maissa ilmarisentiellä mustalla uudella tt:lla? Sivukadulta joku semmoinen liittyi perään.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
              Oliko murre tuossa aamupäivän maissa ilmarisentiellä mustalla uudella tt:lla? Sivukadulta joku semmoinen liittyi perään.
              Haluatko ostaa vokaalin? =) Foorumilla kirjoittelee kylläkin myös Murre, profiilin mukaan tuolla Pirkanmaan suunnalla.

              Jos kuitenkin tarkoitat minua, niin en ollut minä ja siippakin oli tuolla toisella tänään töissä.

              Comment


              • Tuliko Noize vastaan S4:sella forssan lukion kohtaalla kolmenmaissa?
                Viimeksi muokannut Thoubi; 7.2.2011, 20:44.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti
                  Haluatko ostaa vokaalin? =) Foorumilla kirjoittelee kylläkin myös Murre, profiilin mukaan tuolla Pirkanmaan suunnalla.

                  Jos kuitenkin tarkoitat minua, niin en ollut minä ja siippakin oli tuolla toisella tänään töissä.
                  Mut tarpeeksi lähelle osui kuitenkin. :) Voisin vaihtaa vokaalin kylläkin. :D

                  Comment


                  • Kenen kasikymppi tänään Kuopion Laakkosen pihassa bongattu?

                    Comment


                    • Lempäälän kylillä on tässä monena aamuna tullut vastaan valkoinen S4(?) Avant. Voorumilaisia mahdollisesti?

                      Comment


                        Töistä kun lähdin, niin Tietolinjaa ja Kaitoväylää meni edellä Oulun miiteissäkin käynyt B6 tdiq avant.

                        Comment


                        • Ei ole minulla TT:tä ;)

                          Comment


                            Tuossa puoli tuntia sitten tuli vastaan maahantuojan kuparinruskea TT-RS (SKA-xxx). Sama mikä oli viime kesänä Ahvenistolla.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viesti
                              Sulla on varmasti joku sädekehä pään päälläs.
                              Jos on ykskin aste pakkasta niin lähes joka ainut kerta saa kairata. Välillä vähemmän ja välillä varmaan vartinkin. Harjoitus tekee mestarin, pätee tuossakin asiassa.

                              Tai jos sulla tallissa se on niin sehän selittää aika paljon...
                              Itselläkin on muuten toiminut pa-luukku koko talven, eikä oo tallia tai muuta lämpöstä paikaa missä olis. Välillä on kyllä käyny mielessä että aukeaako, mutta kyllä se ilosesti aina on pompannut.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viesti
                                Lempäälän kylillä on tässä monena aamuna tullut vastaan valkoinen S4(?) Avant. Voorumilaisia mahdollisesti?
                                Onko tuo kyseinen kapistus ollut tuolla Lempäälän kirkon kulmilla vai missä päin.

                                Comment


                                • pari kappaletta hopeahkoja TT:tä mustalla rätti katolla bongattu eilen lahdessa.

                                  Comment


                                    Olikohan kenties klubilaisia jalkasin liikenteessä elielin aukiolla tossa viittä vaille kolme? Tuntomerkkeinä Audi sport takki ja Haltin audi? pipo.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viesti
                                      Onko tuo kyseinen kapistus ollut tuolla Lempäälän kirkon kulmilla vai missä päin.
                                      Tavallaan, kirkolta Vesilahden risteyksen suuntaan menevällä tiellä usein törmätty. Itse siis ajelen Viialan, anteeksi, siis Akaan suuntaan.

                                      On nää Audit muuten kyllä laumaeläimiä, ihan selvästi. Aamusella poikkesin Tampereen/Pirkkalan IKH:lla, ja peruuttelin ruutun seinustalle, missä ei ollut muita autoja. Enpä sisällä ollut varmaan kuin 10 min, niin molemmin puolen omaa autoa oli peruutettu farkkuaudit :D

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viesti
                                        Tavallaan, kirkolta Vesilahden risteyksen suuntaan menevällä tiellä usein törmätty. Itse siis ajelen Viialan, anteeksi, siis Akaan suuntaan.

                                        On nää Audit muuten kyllä laumaeläimiä, ihan selvästi. Aamusella poikkesin Tampereen/Pirkkalan IKH:lla, ja peruuttelin ruutun seinustalle, missä ei ollut muita autoja. Enpä sisällä ollut varmaan kuin 10 min, niin molemmin puolen omaa autoa oli peruutettu farkkuaudit :D
                                        Itse näin vissiin saman laitoksen vilaukselta tuossa yksi päivä, tosin kaukaa mutta kummiskin.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
                                          Töistä kun lähdin, niin Tietolinjaa ja Kaitoväylää meni edellä Oulun miiteissäkin käynyt B6 tdiq avant.
                                          Taisin olla minä jos sulla on sininen B6 sedan?

                                          Comment


                                          • ~14:30 Albanzo hämeentiellä evoliinin perässä A4:llaan. Itse olin viereisellä kaistalla (jonka jälkeen käännyin..) tuolla hopealla ja sillä hetkellä hyvin likaisella vurssilla.

                                            Comment


                                            • Oulun lentokentälle menevällä tiellä oulunsaloon päin, valoissa vieressä musta b5 s4. En ihan pärjännyt lähdössä tuolla ransportterillani mutta sitten tuon ässän perään hyökkäsi mölisevä ysitonninen saappi, joka ilmeisesti antoi hieman enempi vastusta;)
                                              Viimeksi muokannut sakarivo; 10.2.2011, 09:23.

                                              Comment


                                                Siilinjärvellä pari audia peräkanaa tuli ensin taakse valojen jälkeen, ja sitten ohi, kun jäin ihailemaan maisemia :) ...Tahkon suuntaan siis kaikki kolme olimme matkalla. Tämä siis noin yhdeksän aikoihin.

                                                Heinolan ABC:llä auditakkinen taisi kahvitella tuossa viiden kuuden välillä, kun poukkasin vessaan. Ei näkynyt enää kun tulin itse kahvilan tiloihin.

                                                Tunnistaako joku?
                                                Viimeksi muokannut RistoEe; 10.2.2011, 17:00. Perustelu: Kirjotushäröjä

                                                Comment


                                                  Kuikelo bongattu Inkereentiellä, kyllä se Ässä vaan mustalta näyttää...Ihan viimetingassa vasta erotti tumman sinisen sävyn!

                                                  Comment


                                                  • Tais tulla vanhalla ykköstiellä muakin vastaan, meni vähän ohi kun oli katse muualle.

                                                    Comment


                                                    • Olikos Robin Helsingin Pyörän ja Mopon edustalla tänään 15:45?

                                                      Comment


                                                      • VTI:n pihassa bongattu eilen RS4 tunnustaako joku?

                                                        Comment


                                                        • Kuikelo bongattu Inkereentiellä, kyllä se Ässä vaan mustalta näyttää...Ihan viimetingassa vasta erotti tumman sinisen sävyn!
                                                          Kuin myös viimetingassa huomasin morjestaa, tai siis nostaa hieman leukaa.. :)

                                                          Tais tulla vanhalla ykköstiellä muakin vastaan, meni vähän ohi kun oli katse muualle.
                                                          Paljon mahdollista, oliko sukset katolla? Kävin rykäsemässä pikku hiihtolenkit Maalussa.
                                                          Viimeksi muokannut KuiKelo; 10.2.2011, 22:05.

                                                          Comment


                                                            honkpa tais tulla vastaan savilahdenauton ovella hetki sitten.

                                                            Comment


                                                              Kuka tuli imussa puolen päivän jälkeen, reitillä Lapinlahti- Tahkovuoren ristey ? Ajokkina oli sininen b6 sedan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X