Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suomenojan Audi center - Parhaat kokemukset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Suomenojan Audi center - Parhaat kokemukset

    No tuossa kun ollaan puhuttu Laakkosesta ja miten hyvin siellä on palveltu, niin kerätäänpä hieman kokemuksia tästä Suomenojan putiikistakin. Itse olen käyttänyt noita autoja aina siellä ja olen täällä lähinnä aina manaillut huollon tasoa ym. mutta kyllä kiitettävääkin löytyy, se vain aina unohtuu, joten kerrotaanpa noista hyvistä puolista nyt =)

    Ensinnäkin palvelu toimii hyvin, jos on ongelmia niin ne on ratkaistu aina hyvin. Varsinkin tuo minun entinen tuplaturbo joka yhdessä välissä melkein asui siellä, saatiin loppujen lopuksi kuntoon, vaikka se vaati huomattavan useita käyntejä. Sain toki sijaisauton käyttöön siksi aikaa kun tuo oma oli korjattavana.

    Nimiä jos mainitaan niin Heikkisen Kari pitää nostaa esille, leppoisa kaveri joka tietää noista autoista. Pääosin olen asioinut hänen kanssaan tuolla käydessä, joten muista ei kokemusta.

  • #2
    Käykö Audi center Tampere? Siellä ainakin palvelu pelas loistavasti ku hommasin uudet avaimet ja he koodasivat. Muutenkin mukava ja hyvä asiakaspalvelu.

    Comment


      #3
      Heikkiselle kiitosta täältäkin, osaava kaveri, vaikka välillä vähän kiireinen.

      Auto on aina pesty, se saa jo sinänsä hyvälle mielelle, jos vaikka huoltolaskun loppusumma hieman sieppaakin.

      Ja myyntipuolelta pointsit Jarmo Eerolalle tietty, harvoin on automyyjä "asian mies", vaan tämä kaveripa tuntee urkit ja vanhemmatkin rinkularakkineet.

      Comment


      • #4
        Auto on aina pesty, se saa jo sinänsä hyvälle mielelle, jos vaikka huoltolaskun loppusumma hieman sieppaakin.
        Muistaakseni meille ammattikoulussa opetettiin, että jos asiakkaan auton pesee kerran, se on pestävä aina, muuten asiakas pettyy jos se onkin ensi kerralla pesemättä.

        Comment


        • #5
          Hyvä paikka tuo Suomenojan putiikki. Yhtenä perjantaina sain tuolta jo periaatteessa sulkemisajan jälkeen imusarjan tiivisteet ostettua (ei tilattua, vaan hyllystä). Olisikin ehkä hieman harmittanut, jos olisi ruuhkassa toiselta puolelta pk-seutua ajanut turhaan ovea kolkuttamaan.

          Comment


            #6
            OT.Omia kokemuksia paikasta ei ole oikeastaan muuten kun se oli vielä työn alla siis koko rakennus. Melkein joka päivä jakso asentajat käydä raksalla kattelemassa "uutta" työpaikkaa. Uuttahan tossa ei ole kuin se kaarihalli ja sen alla oleva kellari parkki.

            Oli muuten jo raksan aikana asentajien työkalut pommarissa säilössä. Vähän kutitti sormen päitä käydä kuikuilee että mitäs kaikkea sieltä oikein löytyisi. Maltoin silti olla tonkimatta. :)

            Comment


            • #7
              Myös omat kokemukset ovat myönteisiä. Uusien myyntipuolella olen tavannut kerran kaverin, joka oli ylivertainen: vaikka tiesi, että olin tarjouksen pyytänyt Herttoniemestä eikä voinut sen kanssa kilpailla, jaksoi antaa ihan asiallista tietoa mm. vaihtoauton hinnoitteluperiaatteista ja uuden alennuksista. Harmi, ettei jäänyt nimi minnekään. Hänen puheilleen haluaisin toistekin.

              Uuden aanelkun virallisena ensiesittelypäivänä järjestyi 1.8 TFSI:n koeajo kahden tunnin päähän. Nuorelta myyjältä hyvin toimittu, vaikka tiesi, etten ihan heti ole autoa vaihtamassa, kun nykyinen on alle vuoden ikäinen :).

              Eniten ottaa päähän se ihmeellinen paikka, kun pitää ajaa pikkukujaa syrjäiselle tontille, joka on ahdettu käsittämättömän täyteen autoja. Asiakkaiden autoille ei monta paikkaa taida olla varattu. Väljempi tontti olisi ehdottomasti tarpeen.

              Comment


              • #8
                kaksi audia tuolta ostaneena pelkästään positiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta.

                Comment


                • #9
                  Automyynnin osalta positiivisia kokemuksia, varsinkin kun sattui se pitkä, vaalea kaveri joka aiemmin oli kai Laakkosen Subaru-liikkeessä Konalassa.

                  Vaihtoautopuolen ammattitaidottomista ja selkärangattomista matelijoista sekä varaosatiskin säätäjistä voi taas olla toista mieltä.

                  Ehkä se lienee siitä asiakkaan rahapussin paksuudesta kiinni.

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                    Automyynnin osalta positiivisia kokemuksia, varsinkin kun sattui se pitkä, vaalea kaveri joka aiemmin oli kai Laakkosen Subaru-liikkeessä Konalassa.

                    Vaihtoautopuolen ammattitaidottomista ja selkärangattomista matelijoista sekä varaosatiskin säätäjistä voi taas olla toista mieltä.

                    Ehkä se lienee siitä asiakkaan rahapussin paksuudesta kiinni.
                    Joo, aikamoisia säätäjiä ne on. ja ne vaihtoautomyyjät, huh huh......

                    Comment


                      #11
                      Palvelu on suomenojalla sen jälkeen sujunut ihan hyvin kun pari vuotta sitten kyselin RS6+:n (taitaapa nykyisin olla Janin auto) hintaa ja sain osakseni pojittelua ja vasta kolmannella kysymisellä sain hinnan kun vihdoin sanoin, että mua ei kiinnosta vittuakaan mitä se on uutena maksanut, vaan mitä pitää maksaa väliä jos antaa perusmallin vaihdossa. Siellä se palvelu tuli joko a) pukeutumalla pukuun b) ostamalla jotain kallista.

                      Mutta kyllähän nuo audicenterit ovat parantaneet omasta mielestäni palvelutasoaan huimasti muutaman vuoden sisällä. Herttoniemen huoltoneuvojillekin täytyy antaa iso kiitos hyvästä palvelusta.

                      E: Suomenojan vaihtoautomyyjistä täytyy sanoa, ettei kauppa vissiin kiinnosta. Silloin pari vuotta sitten kävin kattomassa isälle autoa sieltä ja ei sattunut sopivaa käytettyä 1.8T A4:sta olemaan just silloin käytettynä myynnissä ja jätin yhteystiedot ja sovittiin, että heti kun sellainen tulee, minulle ilmoitetaan. Eivätpä ikinä ottaneet yhteyttä vaikka netissä näytti sopivia vaihtoautoja siellä olevan. Noh, isäukkolle tuli sitten uusi toyota kun ei audimyyjiä kiinnostanut. Tulipahan halvemmaksi.

                      Comment


                      • #12
                        Tampereen Audi-Centerin vaihtoautopuolen myyjiä ei näyttänyt tänä talvena kaupankäynti kiinnostavan lainkaan. Neljä kertaa kävin siellä katsomassa muutamaa autoa vaihto mielessä, mutta kertaakaan en saanut minkäänlaista palvelua. Piti hakea auto toisesta liikkeestä. Näköjään autokauppa kukoistaa liian hyvin, että liikkeellä on varaa valita asiakkaansa.

                        Huoltopuolelle täydet pisteet. Loistavaa palvelua kyseisestä liikkeestä.
                        Viimeksi muokannut Maximus79; 3.2.2008, 10:25.

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja mjkr Näytä viesti
                          Muistaakseni meille ammattikoulussa opetettiin, että jos asiakkaan auton pesee kerran, se on pestävä aina, muuten asiakas pettyy jos se onkin ensi kerralla pesemättä.
                          Ihanko aikuisten oikeasti ne jossain pesee autonkin ? Ei täällä vaan semmoista......

                          Comment


                            #14
                            Vaihdoin edellisen A6:n tähän nykyiseen Ericin kanssa ja minusta asiat hoituivat sen kanssa kyllä poikkeuksellisen hyvin. Kaveri ei kovin paljon suutaan soittanut, mutta mitäpä sitä turhia. Hyvityshinta oli kohdallaan, joskin uudempikin lienee hetken odotellut hallissa hakijaansa.

                            Pari pikkuvikaa, jotka sittemmin ilmenivät saatiin mielestäni hyvin kohtuullisin ehdoin porukassa kuntoon.

                            Comment


                            • #15
                              Ihanko aikuisten oikeasti ne jossain pesee autonkin ? Ei täällä vaan semmoista......
                              Ei ole tullut itsellenikään vastaan. Olisi ehkä pitänyt laittaa "opetettiin" sanan tilalle "varoitettiin" :)

                              Comment


                                #16
                                Ihanko aikuisten oikeasti ne jossain pesee autonkin ? Ei täällä vaan semmoista......
                                Aina on Espoon Audicenteristä pestynä ulos tullut.

                                Muuten on sitten sekä positiivisia ja negatiivisia kokemuksia aikalailla tasapuolisesti, riippuen ihan siitä kenen kanssa ja missä asioissa on tullut asioitua. Vaihtoauto- ja varaosapuolen kanssa en ole kuitenkaan onnistunut yhdessäkään yrityksessäni. Uusien autojen puolella jo aikaisemmin mainitun Eerolan kanssa asioinnista on jäänyt hyvä mieli vaikka kauppoihin en vielä olekaan päässyt.

                                Comment


                                  #17
                                  Jeps, auto on ollut aina pesty huollon jälkeen tuolla Suomenojalla. Pieni juttu, mutta piristää kummasti päivää.

                                  Varaosia olen tuolta jonkun verran ostanut, lähinnä kiireellisiä tai sitten niin pieniä osia esim. mittariston lamppuja, ettei Tepolta ym. ole kannattanut tilata. Hyllystä harvemmin löytyy, mutta päivässä max. kahdessa on tulleet.

                                  Comment


                                    #18
                                    Kun tuolla alussa oli Heikkisestä puhe, niin täytyy sanoa että positiivisia kokemuksia täälläkin kyseisestä henkilöstä. Itsekin olen saanut tuolta Suomenojalta vara-auton huollon piikkiin siksi aikaa kun se on ollut siellä (tosin kyllähän se siellä viihtyikin yhdessä vaiheessa), ja aina oltu ystävällisiä. Niin ja kyllä se auto tulee huollon jälkeen pestynä, kovin pettynyt ainakin itse olisin jos olisi yhtä likainen kuin sisään mennessä ;)

                                    Automyynnistä vähemmän kokemuksia, mutta on sentään tultu juttelee kun oon huollon aikana katsonut uudempia malleja, eikä sinäänsä mitään valittamista. Vaihtoautopuolella en jaksa edes käydä, ei ole kukaan viitsinyt siellä ikinä palvella (onko siellä edes myyjiä?)

                                    Comment


                                      #19
                                      Tämä palvelun henkilöityminen "hyviin tyyppeihin" ja muihin ei ole varmasti Audicenterinkään intresseissä. Tuskin kukaan haluaisi omasta työstään kuulla arvioita julkisilla foorumeilla, jo kehuminen voi aiheuttaa harmia. Saati sitten negatiivinen palaute, siitähän on äkkiä herjaussyyte valmiina.

                                      Vähän olen kahden vaiheilla, että pitäisikö nuo nimet nyt siivota ja jättää pois keskusteluista?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Mullakin vain hyviä kokemuksia suomenojasta huollon ja myynnin osalta. Viime viikonloppuna saatiin uusi A4 2.0TDI koeajoon la iltapäivästä,maanantai aamun saakka. Automyyjä hoiti hienosti koeajo järjestelyt;).

                                        Eikä se puku kerro onko rahaa vai ei;). Vaikka on puku voi olla erittäin persaukinen kaveri,vaikka myyjät ensiksi palvelevatkin näitä pukuherroja;).

                                        Comment


                                          #21
                                          jpeltopuro, ei ole varmaan meidän ongelmamme jos se ei ole Audicenterin intresseissä? Itse en ainakaan sieltä penniäkään saa, mutta paljon niitä pennejä on sinne mennyt. Mikäli se henkilöityy, niin kenties on jotain syytä itse yrityksessä, jos tarvitsee ruveta kaunistelemaan. Täällä ei kukaan ole kuitenkaan ketään muuta työntekijää herjannut.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Tämä palvelun henkilöityminen "hyviin tyyppeihin" ja muihin ei ole varmasti Audicenterinkään intresseissä.
                                            Niin kauan kun näissä asiakasrajapinnoissa vielä ihmisiä tapaa niin eiköhän ne kokemukset ole tapana henkilöityä hyvässä ja pahassa. Tämä lienee hyvä signaali myöskin näille "centtereille" että minkälaisia ihmisiä kannattaa palkata ja palkita.

                                            Comment


                                              #23
                                              Henkilöityminen ja julkinen tiedottaminen on kaksi asiaa. Yak, haluaisitko lukea suomi24:stä "Michael Burman palveli minua tosi hyvin" tai vastaavaa? Tietäisikö kehuja, ketkä vaikkapa todellisen työn esim "Burmanin autokorjaamossa" olisi tehnyt? Hyvä jos tietää, mikäs siinä. Useimmiten ei.

                                              Itse en haluaisi lukea omista taikka tiimini työpäivistäni, niissä onnistumisista taikka epäonnistumisista netistä, vaikka suoraa palautetta arvostankin. Mutta meitähän on moneen junaan.

                                              Asiallinen palaute ja kehut ovat toki positiivinen juttu, eli turha tästä alkaa vetämään mitään herneitä nenään missään suunnassa. Mutta tuskin clubin taikka clubilaisten intressi on leimautua vaikeiksi v*ttuilijoiksi. Ja sen yksityisyyden kunnioittaminen on asia, josta on olemassa ihan säädöksiäkin. Loppukoon tämä sivuraide tähän, ja kehuminen saa jatkua.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Vaihtoautopuolen ammattitaidottomista ja selkärangattomista matelijoista sekä varaosatiskin säätäjistä voi taas olla toista mieltä.
                                                varaosatiskin osalta tämä on mielestäni luokatonta arvostelua,
                                                eiköhän se metsä vasta niinkuin sinne huudetaan.

                                                itse on tullut vierailtua viimeisen vuoden aikana varsin usein espoon varaosatiskillä, kuten myös huoltotiskillä. palvelutiskienhenkilökunta on mielestäni kuitenkin varsin ammattitaitoista ja olen itse saanut aina hyvää palvelua.

                                                vaihtoautomyyjien kanssa en ole koskaan ollut juttusilla, joten ammattaitaidosta tai -taidottomuudesta on hankala sanoa. aktiivisuudessa on kyllä tullut havaittua eroa "ylä- ja alakerran" välillä.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Täytyy taas antaa hyvää palautetta suomenojan Audista. Elikkäs erityiskiitos Hartikaisen Janille hoiti autojen esittelyt ja koeajo järjestelyt todella hienosti ja se sitten johti myös siihen ,että faija laittoi uuden A6:sen tilaukseen;). Itse kävin myös kyselemässä vaihtoauto puolelta vähän ajettua dieseliä a3 tai a4 b7 korimallia, Myös vaihtoauto puolella oltiin erittäin palvelu halukkaita ja asiantuntevia.

                                                  Kyllä jäi taas hyvä fiilis ko. Autoliikkeestä;)

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kumpaan Centeriin kannattaa viedä Audi takapuskurin vaihtoon ja maalaukseen?

                                                    Nimim. taas joku idiootti kolhi ja poistui paikalta

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                                                      Kumpaan Centeriin kannattaa viedä Audi takapuskurin vaihtoon ja maalaukseen?

                                                      Nimim. taas joku idiootti kolhi ja poistui paikalta
                                                      Kysymyksen tulisi ennemminkin olla mielestäni kannattaako ylipäätään viedä Centeriin maalautettavaksi ? Noita laatumaalaamoja jotka tekevät maalauksia myös Centereille löytyy pk seudulta ja hinta on "puolet" Centerin hinnasta kun eivät ole vetämässä välistä.Mm. B&T automaalaamo Juvanmalmilla maalaa tai ainakin maalasi Espoon merkkarille vielä pari kesää sitten.

                                                      Sikäli että kykenet itse vaihtamaan takapuskurin niin kannattaa viedä suoraan automaalaamoon (vaihtavat kyllä sen puskimenkin maalaamossa tarvittaessa pienestä lisähinnasta), mutta jos kyseessä on isompi mälli ja puskurin alta voi löytyä vikaa niin saattaa Centteri vakuutusyhtiön maksamana olla parempi vaihtoehto.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        ^ Itte en veisi Juvanmalmin B&T:lle uudestaan vaikka joku uhkaisi aseella. Yritti kaksi kertaa maalata avainnaarmut ovesta ja konepellistä, ekalla kerralla jäivät paistamaan läpi ja sävy oli sinnepäin. Tokalla kerralla tuli ihmeellisiä 10cm korkeita vaakaraitoja maaliin (hopea) jotka näkyivät auringonpaisteella, toinen maalari arveli että olisko sitä pintaa hierottu tinnerillä ennen lakkaa. Puhumattakaan kaikki muu sähellys ja selitykset jotka olivat aina epäuskottavia. Jouduin toteamaan että eivät vaan osaa.

                                                        Auto maalattiin sitten Espoon Automaalaamossa, ja ei voi muuta sanoa kuin todella hyvää jälkeä, ja sävy on täsmälleen oikea!

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Oma birssi on maalattu B&T automaalaamossa kans. Ei mitään valittamista työn laadun/hinnan/minkään muunkaan kanssa.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Olen käyttänyt sekä Audicenterin että B&T Automaalaamon palveluita. Ensimmäistä vain kerran... jälkimmäistä useasti. Siitä voi vetää johtopäätöksiä jos haluaa. Mainittakoon että Audicenterin maalaustulokset korjattiin B&T Automaalaamon toimesta Audicenterin toimeksiannosta.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X