Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kyllä ne sekaisin menee ihan kunnon silmilläkin, sama auto kyseessä.

    Comment


    • ville_the_pugman oli ohittanut Vaasantiellä Ylöjärvellä tänään tummanharmaan B8 Avantin, oli tyttöystävä ratissa ja bongannut alusen.

      Comment


      • Juu niin taisin ohittaa :) Terve vaan!

        Comment


        • Lahessa A4 B9 taksi. Kaunis nainen puikoissa. Jäsentarrat ikkunoissa, kilvenaluset edessä ja takana. RSL-
          Aika vähän takseissa Audeja täällä. Toinen on A6. Isäntä kertoi että haki vähän ajettuna Ruotsista. Molemmat on quattroja.

          Comment


            Tumma b7 kilvenalusilla Limingan automaalamolla. Kilvenaluset löyty.
            Vaikuttaako foorumilla?
            Näin samalla kun hain vanteet maalauksilta.

            Comment


            • Hopsis Amperallaan ajeli edellä Rajasalmen sillalta hetken eteenpäin äsken.

              Itsekin tosin olin maastoutunut saabismin rattiin, mutta moro vain!

              Comment


                Helsingin keskustassa tänään iltapäivällä kerhon kilvenalusella ja Nyrre-leimalla varustettu pikimusta A6 4G Avant - olitko se sinä?

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja teuska Näytä viesti
                  Hopsis Amperallaan ajeli edellä Rajasalmen sillalta hetken eteenpäin äsken.

                  Itsekin tosin olin maastoutunut saabismin rattiin, mutta moro vain!
                  Moro moro. Kotiapäin taas välillä matkalla.

                  Comment


                  • Mut bongattiin tänään. Olin ajelemassa himaan Lahdessa Saimaankadulla nyt illan suussa ja oottelin valojen vaihtumista jonossa ekana. Kadun yli suojatietä meni fillarillaan joku nuorempi heppu joka vilkaisi ekax kerran, sen jälkeen osoitti sormella auton keulassa olevaa ässän logoa ja nosti sen jälkeen reilusti peukkua.
                    Olin niin yllättynyt mokomasta huomion osoituksesta, etten osannu muuta kun vaimeasti nyökätä ja näyttää varmaan vaan tosi hölmistyneeltä...

                    Comment


                    • 15.30 Järvenpäässä ST1.llä B5 RS4. Itse kävin tankilla siinä pikaisesti. Nähnyt ennenkin kun sielläpäin pyörinyt.

                      Comment


                        Oliko nogaron sininen? Sellasen itse bongasin ja olikohan torstaina ristikadun huudeilla.

                        Comment


                          Vieremän mies Tommi taisi ajella puoli kahden jälkeen punaisella B7:lla vastaan Kallansilloilla. Olin matkalla Siilinjärven suuntaan talouden kauniimman osapuolen käytössä olevalla 8P:llä.

                          Comment


                            Minähän se taisin ajella Juhoa vastaan, moro vaan! Uuteen osoitteeseen Helsinkiin olin matkalla.

                            Comment


                              Hjortti lähti Märssyllä jäken eteläisestä ylös perjantai alkuillasta. Olin vaimon A3:sella liikenteessä, joten vastahavaintoa en odota :)

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                Oliko nogaron sininen? Sellasen itse bongasin ja olikohan torstaina ristikadun huudeilla.
                                Taitaapi meikäläisen klassikko olla kyseessä.

                                Comment


                                  Jaa, mä olin siellä tien tukkona niillä mustilla vehkeillä. :)
                                  Viimeksi muokannut Killeri; 26.8.2018, 09:53. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                  Comment


                                  • Juurikin sama sininen. Hyvännäköinen vanne/rengas setup.

                                    Comment


                                    • Pussihousu peli museointia odotellessa, ehjät orkkisvanteet ku jostain löytyis.
                                      Viimeksi muokannut Killeri; 26.8.2018, 16:54. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                      Comment


                                        Aamulla yhdeksän maissa Lahden Tapparakadulla-Uudenmaankadulla hopea pitkäkatto-B6 kilvenalusilla.

                                        Comment


                                          Hopea A3 alusella ajeli Tullivuorentietä kohti Malmia hetki sitten.

                                          Comment


                                            Kaima Jari tuli aamulla kiisanpirtin rampista uudenkarhealla Q3:sella motarin oikealle kaistalle viereeni. Hieno rekkari kaimalla (ei ehkä foorumilla vielä) :)

                                            Comment


                                              PohjalaisJukka kurvasi juuri Raision Ikean parkkikselle.

                                              Ja illasta Hirvensalon supparin pihassa B9 avant kerhon kilvenalusilla.
                                              Viimeksi muokannut Zeronine; 1.9.2018, 18:32.

                                              Comment


                                                Valkoisen C7 allroadin kanssa ajeltiin Järvenpää-Helsinki välillä pitkän aikaa peräkanaa. Kilvenalunen löytyi takaa, tai niin olin ainakin kahtovinaan :)

                                                Comment


                                                  Neljän aikoihin Tapparankadulta Mytäjäisen suuntaan asiallisen näköinen sininen S5, marren auto? Hieno kokonaisuus vanteineen.

                                                  Comment


                                                    Taisin olla. Kiitos, ulkoasulle ei ole tehty mitään, tuollaisena se on tehtaalta ulos rullattu.

                                                    Comment


                                                      Minna Canthin kadun loppupäässä pihalla parkissa vihertävä C5 sedan kilvenalusella. Bongasin eilen saman koiria iltalenkittäessä Alahovintiellä.

                                                      Comment


                                                        Hirvensalon B9 oli varmaankin minun.
                                                        Olis ollut kiva nähdä sun S1 jos olit sillä liikkeellä.

                                                        Comment


                                                        • 19n pintaan tänään Espoon Ikean parkkiksella punainen B6 jossa alla A5n vanteet. Kilvenaluset ainakin takana.
                                                          Mun auto oli siinä melkein vastapäätä.
                                                          Viimeksi muokannut makelja; 5.9.2018, 10:51. Perustelu: lisäys

                                                          Comment


                                                            Vesijärven- ja Lahdenkadulla sininen pitkäkatto (B8?) kilvenalusilla. Kuskin kanssa vaihdettiin tervehdykset liikennevaloissa. Ei vissiin saatu liikennettä tulpattua jutustellessa.

                                                            Comment


                                                              Kuka pöristeli tänään n. klo 16 Puutossalmentiellä ja kääntyi Sormulantielle? Ajokkina tumma coupe/S2 jossa aluset takana. Mukavat pörinät oli!
                                                              Viimeksi muokannut Ville.P; 6.9.2018, 17:26.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X