Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
    Valkoinen B8 Avant Turunväylällä 16:50 paikkeilla tänään. Kilvenalus oli. Ajoin sun perässä Kilon jälkeen jonkin matkaa tummanpunaisella bemulla. Moro vaan.
    Varmaankii meikäläinen ollu moro moro :)

    Comment


      Kotkassa bongattu torstain alkuillassa alusilla varustettu tumma metallin vihreä B5 sedan wanabe B8 ledihuomiovaloilla. Oli menossa ulos saarelta.

      Comment


      • Kuka kävi viikin prismassa mustalla a6:lla torstaina 16:00 pintaan? Olin jo jalkautunu ja en kerenny kattomaan kun että sulla oli kilven aluset takana ainakin :D Olin ite samaisella mallilla mutta matta harmaa 4f samassa hallissa :)

        Comment


        • Kolme bongausta eilen. Valkoinen S3 parkkeerannut viereen Tampereen Koskikeskuksen parkkihallissa. Klubilaisia?

          Jyväskylästä noin 20km etelään päin vastaan tuli Nogaro Blau RS2.

          Muuramen kohdilla tietyömaalla harmaa B7, jossa näkyi kilvenalunen olevan takana.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
            Puolenpäivän aikoihin Raision ohikulkutiellä (40) uudenkarhee tummanharmaa A6, clubialunen ainakin takana! Ajeltiin peräkkäin siinä siltatyömaan nurkilla, valojakin vilauttelin pari kertaa (työautosta)! Moro!
            Moro vaan! Tuntomerkit ja aikakin täsmää, taisinpa olla minä.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viesti
              Tänään Turussa rivi komeita Audeja.
              Juu monta komeaa Audia oli! Ja ainakin kahdella clubialuset (sulla ja mulla) :)

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viesti
                Kuka kävi viikin prismassa mustalla a6:lla torstaina 16:00 pintaan? Olin jo jalkautunu ja en kerenny kattomaan kun että sulla oli kilven aluset takana ainakin :D Olin ite samaisella mallilla mutta matta harmaa 4f samassa hallissa :)
                Minähän se taisin olla, tosin toveri Ristitulen 4F:llä, kun oma jäi pajalla aamulla. On muuten nätin näkönen mattaharmaana tuo 4F :)

                Comment


                • Valkoinen 8T3 kattoluukki auki äsken kehä 1. Ajoin rinnalle ja nostin kättä, erkanit Oulunkylään

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                    Minähän se taisin olla, tosin toveri Ristitulen 4F:llä, kun oma jäi pajalla aamulla. On muuten nätin näkönen mattaharmaana tuo 4F :)
                    Jaha, terseppä vaan! Tykkään kanssa, sellanen klassisen hillitty, enkä ihan miljoonia oo liikenteessä nähnyt :) Jos törmäät omalla biilillä ni vilauta kämmentä!

                    Comment


                      Turussa uusi kokoontuminen perjantaisin ;)
                      Viimeksi muokannut JPohja; 28.8.2015, 14:53.

                      Comment


                      • Tuollanen katseennaulitsija velmuili Kehä 1:sellä vielä vartti sitten.
                        Attached Files

                        Comment


                          Just bongasin tulenuuden sinisen RS6 Lahden keskustassa. Onhan se aivan järettömän hieno! Kuski tuskin täälä paljon lueskelee mitä vikoja saattaa tulla :)

                          Comment


                            Ghousti tuli vähän ennen Juvaa vastaan. Olin naamioitunut hopeiseen kolopalloon, morjestelin vilkulla mutta varmaan jäi huomaamatta!

                            Comment


                              Hieno musta 8N TT klubialusilla Outotecin pihassa Matinkylässä.

                              Comment


                              • Ratsukadulla Sellon vieressä harmaa B7 sedan mustilla vanteilla ja klubitarralla viiden aikoihin, naisihminen ratissa ja katse tiukasti eteenpäin :) Sellon parkkihallissa lisäksi vielä musta pitkäkatto B7 S4 samaan aikaan.

                                Comment


                                • Kukas sillä mustalla S3:lla ajeli kehä kolmosella, olisko nyt ollu toissapäivänä. Nostettiin kyl lapasia. Morjensta tätäkin kautta! :)
                                  Itellä oli kyl aivan paskanen auto. Huuhtasin heti siitä kotiin päästyä häpeissäni..:D

                                  Comment


                                    Emäntä bongasi harmaan? Allroadin, BRX-xxx tai jotain sinnepäin, kilvenalusilla. Paikkana Kehä kolme, suuntana itä kahden maissa tänään. Ota tuosta nyt selvää oliko kyseessä nelos vai kutos allroadi, kun auto oli muodoltaan pyöreä.. :D

                                    Comment


                                      No nyt oikeaan paikkaan, eli paikallisella kylällä välillä näkee typ44 100:sen kilvillä EKx-100. Ei liene foorumilla?

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Kuiders Näytä viesti
                                        Musta S4 B5 Avant alusilla NJF-XXX tuli bongattua tyylikäs peli!
                                        Mahtaako tämän Audin uusi omistaja vaikuttaa täällä? Näyttää olevan samassa pihapiirissä meikäläisen kanssa :)

                                        Comment


                                        • Seinäjoella tänään b7 avantti mustana ja matalana kääntyi hongkongin risteyksestä.
                                          Mentiin perheen kans cäbillä ohituskaistaa ohitse.
                                          Clubikilvetkin oli muistaakseni ilman silmälaseja:)

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja ViLe Näytä viesti
                                            Ghousti tuli vähän ennen Juvaa vastaan. Olin naamioitunut hopeiseen kolopalloon, morjestelin vilkulla mutta varmaan jäi huomaamatta!
                                            Joo niin laput silmillä tulee yleensä ajettua että "vieraita" ei tuu ainakaan tunnistettua [emoji1]

                                            Comment


                                            • Kuka clubilainen oli Korkeasaaressa tänään? Sininen B7 Avant CYL-*** bongattu Mustikkamaan parkkipaikalla.

                                              Comment


                                              • Musta B5 mustilla vanteilla odotti Kivikosta Kehälle nousua :)

                                                Comment


                                                  Ihan koto nurkilla parkissa pronssin väriseksi "teipattu" vitonen, tummat vanteet ja on kyllä just eikä melkein mun makuun. Perhanan hyvän näkönen.

                                                  Comment


                                                  • Olikos joku täältä ihan muutama minuutti sitten Herttoniemen liikennevaloissa shellin nurkalla? Äkkiseltään hyvännäköinen b4.

                                                    Comment


                                                    • Tulikos Juha| kolmosella äsken kehä 1:llä vastaan?

                                                      Comment


                                                      • Tulin varmasti! Morjens. :)
                                                        Bongasin ja morjenstinkin tossa kolmen jälkeen mustan A4:n Itäväylällä Itiksen kohalla. Mahto olla ruuhka-ajo hankalaa, kun puhuu puhelimeen ja syö samalla jäätelöä...:D

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja ilezh Näytä viesti
                                                          Olikos joku täältä ihan muutama minuutti sitten Herttoniemen liikennevaloissa shellin nurkalla? Äkkiseltään hyvännäköinen b4.
                                                          Taisin minä siinä huristella niihin aikoihin. Harvemmin näkee kahta Compea noin lähekkäin. Jos et muuten vetokoukkua tarvitse, voisin tarvita sitä Avantissani :))

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                                            Tulin varmasti! Morjens. :)
                                                            Bongasin ja morjenstinkin tossa kolmen jälkeen mustan A4:n Itäväylällä Itiksen kohalla. Mahto olla ruuhka-ajo hankalaa, kun puhuu puhelimeen ja syö samalla jäätelöä...:D
                                                            Ajelin vastaan Kannelmäen sillan kohdalla uudella Suberbeellä. :) Kyl se vaan heti katse nauliintu teikäläisen peliin vaikka unessa olikin. :D

                                                            Comment


                                                            • Ajoikos joku hopealla urS4:lla ruskeasannan shellin kohdalla mun perässä? Olin liikkeellä nissanin pakulla ja vilkautin sumuvaloa :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X