Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

WC-paperiteline teleskooppivarrella.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • WC-paperiteline teleskooppivarrella.

    Uusi kämppä. Kirjastossa(wc) on wc paperiteline allaskaapin kyljessä, joka on pöntön vieressä. Laiska/mukavuudenhaluinen kun olen, niin onko olemassa telinettä teleskooppi varrella. Nyt se on takavasemmalla, joka on aika onneton paikka. Tilapäinen ratkaisuni oli talouspaperi pöytäteline, jota voi siirtää minne vaan. Tietysti voi ottaa paperit etukäteen, mutta se ei ole idea, vaan jos joku on nähnyt ko.telinettä. Itse en löytänyt. Tiedän, että Bangladesh:ssä ei ole vettä ja lapset kuolee nälkään, joten mun ongelma ei ole isoin maailmassa.

  • #2
    https://www.amazon.co.uk/d/irq/WENKO...oom/B0091ZSZ66

    Comment


      #3
      Ei jösses! :D

      Comment


        #4
        Jaha, meillä ei pidetä paperirullaa telineessään koska se on juuri takasivulla. Huonolla selällä on hyvä jos pystyy pyyhkimään itseään, ja tuollainen takaviistossa oleva teline on ihan turha riski. Mutta että teleskooppinen? Ei jumalauta.

        Comment


        • #5
          Ei varsinaisesti auta asiaa mutta pakko ihmetellä miten ovat aikoinaan nuita paperitelineitä asentaneet.
          Ostetiin talo joka rakennettu -84 ja siinä aika varmasti alkuperäinen paperiteline vessankaapin oven sisäpuolella.
          Vessa on kapea jossa kaapisto toisella seinällä ja pönttö perällä tietenkin.
          Minä kun siihen istun ja alan ottaa paperia ja kun teline on kahden oven allaskaapissa siinä minua lähemmässä ovessa joka ei sovi aukeamaan koska se ottaa kiinni vasempaan jalkaani.
          Eli toisinsanoen joudun aukaisemaan sen kauemman toisen oven että saan paperia siitä lähemmässä ovessa olevasta telineestä. Ei helvetti. Pakko pitää rullaa pöydällä.

          Kaikenhuipuksi tuossa asunut sama perhe uudesta asti. Ei varmaan ikinä käynyt mielessä siirtää tuota telinettä. Onneksi vessa seuraavana remonttiin.

          Olen puhunut.

          Comment


          • #6
            Niin, sen rullanhan proppaa uuteen paikkaan laattojen saumaan vartissa. Jos vanhan jälkiä ei saa peitettyä, niin jättäkää tuplarullat.

            Comment


            • #7
              Oikealla suihkuseinä, vasemmalla lavuaari. Proppaus ei ole vaihtoehto.

              Comment


              • #8
                Taitaa perimmäinen syy olla siinä, ettei suunnitteluvaiheessa ole ajateltu että miten se ihminen oikeasti sitä vessaa käyttää. Kaikki arkkitehdit ei taida niin maallisia asioita kuin paskalla käyntiä ajatella... :D

                Comment


                  #9
                  2-puoleisella teipillä suihkuseinään. Vai näyttääkö tyhmältä

                  Comment


                  • #10
                    Olisko jotain käyttökelpoista vaihtoehtoa näissä: https://www.google.fi/search?q=wc+pa...Hfg_BYcQsAQIFg
                    ...tai:
                    http://www.pattex.fi/tee-se-itse/tuo...ls-teippi.html
                    http://tee-se-itse-sisustusideat.blo...n-ruuveja.html
                    Viimeksi muokannut ADHWAU; 6.3.2017, 19:15.

                    Comment


                      #11
                      Lavuaarin alla laatikoita? Rullateline laatikon etulevyyn sisäpuolelle ja paperi tulemaan laatikon ja kannen välistä ulos.

                      Comment


                        #12
                        Meillä oli 2-vessan paperiteline aika näppärästi suihkuseinässä. Joku tuon tapainen pidike reunalistassa kiinni.

                        http://www.talotarvike.com/sanka-wc-...lkoinen-p24920

                        Comment


                        • #13
                          En ole paperitelineelle reikiä seinään tehnyt, paljon hyviä liimoja kaupat pullollaan. Valkoinen sikaflex on verraton tuohon.

                          Miten jos liimaat sen telineen vaikka polveen kiinni, vessa kun vessa niin aina on teline kohdillaan ;)

                          Comment


                          • #14
                            Työkaverin vaimoa lainaten: "Mitä sä kotona käyt paskalla kun voisit tehdä sen töissä kun palkka juoksee". :D

                            Mutta tosiaan...hyviä liimoja löytyy niin ei tarvitse reikiä tehdä.

                            Meillä oli joskus vessapaperiteline missä oli imukuppikiinnitys. Pari vuotta se toimi ja sitten se imukuppi "kuoli" eikä pysynyt enää kiinni.

                            Comment


                              #15
                              Työsuhdep*skalla nimenomaan! :D

                              Ja sitten toinen ikuisuuskysymys. Kuinka päin rullan pitää olla telineessä? :)

                              Comment


                                #16
                                Rulla tulee tottakai oikein päin!

                                Comment


                                • #17
                                  Näinpäinhän se kuuluu tietysti olla.
                                  http://6sou.szu.edu.cn/ipv6/cached.jsp?idx=0&id=3919074
                                  Kuten patentissakin.

                                  Comment


                                    #18
                                    Miten olisi tämmöinen?

                                    Comment


                                      #19
                                      Semmoinen passeli kori lattialle pöntön viereen ja sinne rullat. Problem solved ja jokainen voi siirrellä koria hetkellisesti mieluisaan paikkaan samalla kun suorittaa sitä saniteettitoimintaa mitä on suotava tehtäväksi ulostamisen jälkeen. Tai pieni kärry niin on pyörätkin alla, Audimies (tai Audinainen toki) liimaa siihen vielä rinkulat niin johan kelpaa!

                                      Comment


                                      • #20
                                        Artsille vastaus: Ainoa hyvä mitä mä etsin. Pystyy laittamaan kaksipuolisella teipilllä. Onneksi en ole ainoa, jolla rulla on ongelma.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X