Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko "vika" vai lisävaruste?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onko "vika" vai lisävaruste?

    Voilla olla että on tyhmä kysymyskin? Ongelma autossa on kun käynnistän auton vapaalla ja lusikkaa pohjaan niin ottaa vain 3tuhatta kierrosta?? Tämän voi tehdä tuhansia kertoja mutta heti kun käyttää kytkintä pohjassa tai ottaa esp:n napista pois päältä niin kiertää normaalisti. Mikä tämä "vika" on. Tietokone eikä kukaan ihminen ole tähän mennessä osannut minulle vastata.

    a4 b7 1,9tdi!!

  • #2
    Ominaisuus, kiire lähtö täytyy olla jos tuo 3000 ei riitä tai ei kytkintä ehdi painaa.

    Comment


    • #3
      Onko näin?

      Comment


        #4
        On. Kaikissa sama eli olkoon vaikka sitten lisävaruste.

        Comment


        • #5
          Kytkin pohjassa kierrokset pitäisi olla myös rajoitettu?, automaatissa p ja n asennoilla joissain rajoitus.

          Comment


          • #6
            A4 B8:n 3.0TDI rajottaa paikallaan ollessa 2500 kierokseen.

            Comment


              #7
              C4 2.5tdissä on jo tuollainen toiminne. Ei ota kierroksia, jos seisoo jarrulla paikoillaa.
              2.0tdi CR Passatti ei ota vapaalla paikoillaan myöskään kuin 2-3000 kierrosta.

              Ihan hyvä rajotus mun mielestä. Sillä suojellaan konetta turhalta kierrätykseltä.

              Comment


                #8
                4F kiertää paikallaan 4000 mutta pakilla ei kierrä kun 1800 polettakuun kuin kovasti vaan. 3.0TDI siis.

                Ja miks ihmeessä pitää tunkee lusikkaa lattiaan heti käynnistyksessä? Varsinkin jos kylmä kone. Mulla on kaikki koneet pysyny käynnissä ilman kaasuleikkejä startin jälkeen, myöskin jetan 1.6 kaasari kun sai säädöt kohalleen..

                Comment


                • #9
                  Itse näen tuon ihan hyvänä myös huoltotoimenpiteisiin. Esim. akun lataukseen, koneen ilmaukseen tai muihin sisäänajoa vaativiin toimenpiteisiin. Helppo vain heittää poljinta pohjaan ja kierroset pysyy siinä missä pitää.

                  Comment


                  • #10
                    Eihän noita tarvikkaan kylmänä latoa kierroksia, mutta kun ei näpä autoasiat ole niin "näpeissä" niin piti varmistella. Ei ole aikaisemmin tullut ajateltua nuita kierroksia mutta oli tuossa ensimmäisillä kunnon pakkasilla jäi/jääty tohon pihatielle auto, sitä sitten siitä käynnisteltiin ja kun lähti taas käyntiin niin huomattiin että ei nouse nuo kierrokset kun tohon 3t:iin. Tuli mieleen jotain isompaa ongelmaa.

                    Tyhmä kiittää...
                    Viimeksi muokannut lehtolhe; 7.1.2013, 09:24.

                    Comment


                      #11
                      Joo no kannattaa tskekata vikakoodit. Ei näiden pitäis sammuilla kovin helposti, jos ne on käyntiin saatu.

                      Comment


                      • #12
                        Ei pitäis sammua. Kolmisen kertaa sammui tuossa muuan viikko sitten kun
                        -20 astetta. Työmatkaa ajan tossa 8-tiellä 70kilsaa suunta. Eka kerralla kotiin tullessa vähän rupes nykimään. Sitten sammui muutaman kerran mutta ei missään vaiheessa ole antanut mitään koodeja. Ja ylleensä lähtenyt kivuttomasti hyytymisen jälkeen käyntiin. Tuli nolla kelit oli päivän lämpimässä ja laitoin keulaan nuo nahat. Nyt 20 pakkasella toimi viikonlopun moitteitta. Vuoden mulla ollut ja hyvin on pelannu.

                        Comment


                          #13
                          3.0tdi A5 B8 rajoittaa 4500 kierrokseen jolla voi ottaa launch control lähdön ESPin ollessa pois ja sähköisen käppärin ollessa päällä.

                          Kiva kiusata pemaripellejä valoissa.

                          Comment

                          Working...
                          X