Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7 lohkolämmitin ja sisähaara.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Q7 lohkolämmitin ja sisähaara.

    Ajattelin kysellä viisaammilta että onko millainen asentaa lohkolämmitin ja sisähaara q7?. Näytti akkiseltään kun kurkkasin tuota sisähaaranlaittoa että mistä mahtuu tuomaan johdon sisään?.
    Viimeksi muokannut Killeri; 6.1.2018, 21:50. Perustelu: Otsikko tarkennettu.

  • #2
    Ehkä vähän offtopic mutta siinähän on tehtaan jäljiltä jo webasto, mihin sitä lohkista ja sisähaaraa tarvii?

    Comment


    • #3
      Löytyy eber mutta ei tarvitsisi aina lämmittää sillä!

      Comment


      • #4
        Ahaa, arvelin että kaukosäätimen puute vaivasi. Siinä lasinaluskaukalossa on muutamia läpivientejä vapaana mutta väli on ahdas ulko ja sisäpuolella.

        Comment


        • #5
          Mikä on tuo lasinaluskaukalo?

          Comment


          • #6
            Eli sen muovin alla missä on pyyhkijöiden vivustokin. Siellä on läpivientejä ainakin pari. Kuskin puoli ainakin on todella ahdas.

            Comment


            • #7
              Oikea läpivienti

              Nostellaan tätä tähän päivään. Ajattelin 2010 vuosimallin 3.0 TDI Q7:aan asennella lohkolämmittimen ja sisätilanpistokkeen ja tuo sisätilanpistokkeen panssarikaapelin vieminen vänkärin jalkotilaan on vähän harmaan peitossa. Onko forumilaisista joku tehnyt homman ja onko antaa hyviä vinkkejä mistä kaapelin saa vietyä helpoiten ja onko minkälainen homma tehdä?

              Kiitän vinkeistä jo etukäteen.
              Viimeksi muokannut Killeri; 2.12.2017, 11:05. Perustelu: Allekirjoitukset turhia täällä.

              Comment


              • #8
                Sama homma minulla kuin Pehrillä, paitsi letkulämmitin. Voisiko joku opastaa, mihin letkun väliin TT-Themo asennetaan? Kertokaa selkokielellä tai kuvan kanssa, kiitos. Tuon sisäpistokkeen kaapelin läpiviennin apukuskin jalkotilaan kaipaan ohjetta, että mistä kaapeli viedään läpi?

                Olen erittäin kiitollinen avusta!!!

                Q7, 4L, 3.0TDI ja 2007

                Comment


                • #9
                  Mä käytin omaa autoa Oulussa, Jäälin Lapkaarassa ja he veti mulle piuhan konehuoneesta vänkärin jalkotilaan. Homma näytti melko monimutkaselta mutta kaverit Lapkaaralla hoiti homman kotiin kiitettävällä arvosanalla. Nyt enää pitää asennella lohkolämmitin paikoilleen ja etupuskuriin pistoke. Onko suosituksia pistokkeen paikasta etupuskurissa eli onko joku paikka pistokkeelle ylitse muiden?
                  Viimeksi muokannut okkim; 7.1.2018, 18:04. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

                  Comment


                  • #10
                    En ole Q7:kaan asentanut, mutta yleensä Audeissa on se sisäpistokkeen reitti löytynyt kun ensin pudottaa hanskalokeron syliin. Vastapuolelta sitten löytynee joku sopiva rako mistä letku tuikataan.

                    Etupuskurin pistokkeen paikka riippunee myös vähän etupuskurin mallista onko fl, prefl, s-line jne. Jos haluaa helpon paikan eikä ulkonäöllä ole väliä, niin tuikkaa etugrilliin kilven viereen. Taustapuolella on niin hyvin tilaa ettei tarvi edes irrottaa grilliä. Jos ulkoiset tekijät on tärkeämpiä, niin sitten jonkun ritilän yhteyteen sopivasti piilottaen.

                    Itse jätin pistokkeen nokkapellin nurjalle puolelle kokonaan piiloon. Ei ainakaan pilaa puskuria, mutta joutuu jättämään nokkapellin rakoselleen. Tosin lämmityksestä huolehtii Webasto ja pistoke on vaan Defan ylläpitolaturia varten.

                    Comment

                    Working...
                    X