Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hirvittävimmät musiikilliset oksennukset.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hirvittävimmät musiikilliset oksennukset.

    Tiedän, aihe saattaa olla kovinkin provokatiivinen ja makuasioista ei sovi kiistellä, mutta ajattelin josko tällaisella threadilla saisi myös joitakin naurunpurskahduksia aikaan kuten rumin auto ever-threadikin. Kukaan älköön ottako asiaa liian vakavasti. Ja jos joku kokee liian loukkaavaksi, poistakaa pois vaan.

    Itse voisin aloittaa tällaisella hirvityksellä, jota en ole koskaan voinut sietää kahta sekunnin kymmenystä enempää:

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ETNRfcNIl2w"]Kelis, I hate you so much right now[/ame]

    #2
    Noh, heitetään tähän nyt se legendaarinen: Janos Valmunen - Bussipysäkillä. :D Video ei ole oikea, mutta musiikillinen oksennus kyllä.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ojNbhGVwomw[/ame]
    Viimeksi muokannut Sound; 16.1.2012, 10:20.

    Comment


    • #3
      [ame]http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0&ob=av3e[/ame]

      Tuosta huonommaksi on vaikea laittaa. Äänestetty moneen kertaan maailman kauheimmaksi renkutukseksi. Lyriikallinen suoritus ei ole myöskään tältä planeetalta.

      Comment


        #4
        On kyllä melkosta shaissea tuo pläkin friday.. :D

        Comment


          #5
          Jep, mut ei silti yllä Lauri Tähkän tasolle. :D

          Comment


          • #6
            entäs?

            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220[/ame]

            Comment


              #7
              Mikä tahansa nynykeinen pop-musiikkikappale, missä on käytetty Autotunea (eli 99,9% tuotetusta pop-musiikista)

              Kattelkaa huviksenne youtubesta autotunen käyttöön liittyviä videoita, niin näättä kuinka idioottia koijataan nykymusas

              Comment


              • #8
                Kelis: Ihan OK
                Black: Hyi ***tana
                Kurki: Sanoisin pahasti ellei tyttö olisi noin ...

                Laitetaan pari omaakin:

                1) System of a Down - Vicinity of Obscenity (Itse tykkään tästä mutta suurin osa rankkaa tän "oksennukseksi")
                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=-If2r9ENQfA[/ame]


                2) Metallica & Lou Reed - The View (Tää on puolestaan **skinta mitä musiikin saralla on koskaan tehty tai tullaan tekemään minun elinaikanani)
                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=8LWtb621DRg[/ame]
                Viimeksi muokannut thompson; 16.1.2012, 08:06.

                Comment


                  #9
                  Mikä tahansa nynykeinen pop-musiikkikappale, missä on käytetty Autotunea (eli 99,9% tuotetusta pop-musiikista)
                  Eli lähes kaikki suomalaisesta mainstream esiintyjät? Joku Anna "mä olen paras kaikessa" Abröö yms.
                  Ja Apulantakin meni käyttään autotunee.

                  Comment


                    #10
                    Ja ulkomaisetkin. Ei nuo nätit perseenheiluttajat osaa edes laulaa, mutta autotunella pahinkin änkyttäjä laulaa kuin pavarotti.

                    toki siinä on se typerä sävy, mutta sen kuulee noissa poppibiiseissä:
                    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=6fTh0WRJoX4[/ame]

                    Comment


                    • #11
                      En tiedä johtuuko se Radio Novasta vai mista, mut ihmiset tuntuvat suostuvan kuuntelemaan nykysin ihan luokatonta kuraa. Ja kaiken lisäksi vielä maksavat siitä. En oikein erota Apulannan piisejä toisistaa ja samaa copypaste kuraa on myös uniklubit, donhuonot ym. Onhan sitä osattu mailman sivu tehdä sellaistakin rokkimusiikkia jossa samat sävelkuviot ja tyyli ei toistu piisistä toiseen.

                      Nää paljon hehkutetut Adelet ym. ärsyttävät suunnattomasti jo toisella kuuntelukerralla, sama pätee valitettavan moniin naisartisteihin.

                      Olen joskus miettinyt että artisteilla (tai managereilla) tuntuu olevan hitonmoinen kiire pukata markkinoille levyjä, jolloin materiaali jää kiusallisen ohueksi. Luulisi siinä jo itse artistiakin nolottavan. Markkinointikoneiston voima näkyy selvimmin amerikkalaisessa musiikkituotannossa, sieltä tulee vuosittain suhteessa tuotantovolyymiin todellä vähän hyvää musiikkia.

                      Comment


                        #12
                        [ame]http://www.youtube.com/watch?v=6-YF-HeYoI8[/ame]

                        Comment


                        • #13
                          [ame]http://www.youtube.com/watch?v=CLz7_3UUAL8[/ame]

                          ai että on rasittava rallatus....

                          Comment


                            #14
                            Tässä tätä perus radio nova rokkihumppapaskaa, jotaa tulee joka tuubista
                            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=76RbWuFll0Y[/ame]

                            Comment


                            • #15
                              Toi Nickelbackhan on oikein kuuluisa ekobändi kun se kierrättää biisinsä moneen kertaan.
                              [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Qs4tNeGyTyI[/ame]

                              Comment


                                #16
                                Eikös 90% 2000-luvulla tuotetusta musiikista mene tähän esitettyyn kategoriaan? Mukaanlukien kaikki tuo autotunetus + ehdottomasti Rasmus boboboiiing!

                                Comment


                                  #17
                                  [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fTaKVUEnx4s"]Petri Munck - Levoton prinssi[/ame]

                                  Kuunnelkaa nyt tätä lähes kahdeksan minuutin spektaakkelia! Ampukaa minut.

                                  Miten kukaan voi ikinä saada aikaan tommosta siirappia. Lemmenlauluista voi saada ihan ok:n, mut tämä biisi on kyllä kaiiken ällötyksen huippu.
                                  Viimeksi muokannut VilleP; 16.1.2012, 19:43.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Kaikki liukuhihnalta tuotettu musiikki jossa se "artisti" korkeintaan laulaa ja keikuttaa pebaa. Taustalla häärii joku nimetön rykelmä tuottajia ja "muusikoita" joille varmaan maksetaan könttäpalkka tuotettujen kappaleiden lukumäärän perusteella. Ilmeisesti miljoona kärpästä ei voi olla väärässä kun tuota joka tuutista tunkee. Ei ole mitään tekemistä sellaisen musiikin kanssa jossa bändi tai artisti itse säveltää, sanoittaa, sovittaa, soittaa ja äänittää eli tekee homman alusta loppuun ja musiikissa on jotain sisältöäkin.

                                    Pidän ihmeellisenä sitä, että joillakin pitää olla musiikkia "taustalla" soimassa että pystyy tekemään töitä, lukemaan tms. Itselläni on tapana kuunnella musiikkia, ja se kuunteleminen varaa sen verran aivokapasiteettia että samanaikaisesti ei pysty tekemään ajatustyötä tai sisäistämään lukemaansa tekstiä. Ehkä onkin niin, että jos aivot eivät joillakin henkilöillä analysoi ja prosessoi kuulemaansa musiikkia millään tavalla niin tuollainen akustisessa oksennuksessa piehtarointi käy päinsä ja siitä tulee tapa.

                                    Comment


                                      #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel
                                      Pidän ihmeellisenä sitä, että joillakin pitää olla musiikkia "taustalla" soimassa että pystyy tekemään töitä
                                      Mulla on töissä melkein aina luurit korvilla ja Spotify rokkaa. Hyvin, jopa paremmin kuin ilman, pystyy keskittymään. Voi se johtua siitäkin, että sanoja noissa mun soittamissa biiseissä harvemmin on. Nyt soi Alain Caron ja hetki sitten Dave Weckl. Suosittelen. Ja jos kotimaista halutaan, niin mennään Iiro Rantala-Lenni-Kalle Taipale akselille.

                                      Comment


                                        #20
                                        Komppi.

                                        Kummallinen masokisti-thread tämäkin. Jokuhan sen tuossa jo mainitsi: miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää. Ei sitä kai tartte erikseen täällä enää vatvoa. Tuon kärpäsanalogian muuten kun lataa keikalla just ennen soittamaansa listahittiä, voi suorastaan tuntea, kuinka katseilla ainakin yritetään tappaa..

                                        Comment


                                          #21
                                          Avokonttorissa tuo taustamusiikki on hyvä asia.

                                          Ja vielä toinen artikkeli asiasta jossa vielä tarmokkaammin puhutaan peiteäänen puolesta.

                                          Comment


                                            #22
                                            Minulla meni vuosikausia että jos vaikka koitti väsyneenä nukkua pikku päiväunet niin ei saa unta millään mutta oikeanlaatuisella musiikilla tuli uni lähes joka kerta vaikka ei uskoisikaan. Ainoa tyylilaji joka toimii on riittävän kovalla soitettu sienihumppa tyyliin Infected Mushroom tai Hallucinogen. Voin uskoa että jonkun mielestä molemmat pumput kuuluisivat tämän ketjun otsikon alle mutta kyllä se trance vaan toimii ihan selvinpäinkin.

                                            Itse aiheeseen, eniten vituttaa kaikki. Radio Nova on ehkäpä suurinta paskaa meidän elinaikanamme. Tasapaksua Mambaa ja Celine Dionia ettei vaan ketään ala liikaa ärsyttämään, sitten hyvänä kakkosena nämä teinikanavat NRJ ja Voice jotka suoltavat mainoksia 75% ajasta ja lopun aikaa sitä jumputijumputi-uu beibi-geneeristä huttua joka unohtuu puolessa vuodessa kaikilta.

                                            Jätän vielä youtube linkin käyttämättä. Pitää vähän pureskellä että mikä olisi se kaiken pahin löytö, sen verran aktiivisesti jo pitkään alaa seuranneena että ikävä kyllä mielessä on aika paljonkin täysiä luokattomuuksia joista valita. Onhan tässä jo nähty monen uuden musiikkilajin nousu ja tuho tyyliin poikabändit ja nu-metal jotka molemmat olisi saaneet jäädä syntymättä minun puolestani.

                                            Comment


                                              #23
                                              Alkuperäinen kirjoittaja VilleP
                                              Petri Munck - Levoton prinssi
                                              +1

                                              Tässä muutama lisää, jotka aiheuttaa verenpaineen nousun ja kanavan vaihtamisen välittömästi, milloin se vaan on mahdollista

                                              Celine Dion - Titanic-elokuvan tunnusbiisi. Aivan järkyttävä kappale jonka kruunaa kyseisen laulajan teennäinen laulutapa (ja -ääni) kaikkine huokailuineen.

                                              Arto Tamminen - Neljän ruuhka. Oikeastaan tämä täytyy kyllä usein kuunnella alusta loppuun milloin tämä nyt sattuu vielä joskus soimaan jossain. Sen verran koominen esitys tämä on. Tässäkin huokaillaan kivasti, ou jeah ... Voi prkl :)

                                              Arttu Wiskari - Tuntematon Potilas ja Mökkitie. Onneksi en ole kuullut muita kappaleita ko artistilta.

                                              Paula Koivuniemi - Aikuinen Nainen. Mikäs hitti tästäkin muka on yhtäkkiä tullut.....

                                              Virve Rosti - Oon Voimissain. Tämän takia ei pysty enää kuuntelemaan sitä alkuperäistäkään.

                                              Comment


                                                #24
                                                hopsis tuolla antoikin aika osuvan radiokanavalistauksen....

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Olen yrittänyt itse päästä eroon kokonaan snobismista ja ylipäänsä rockpoliisimentaliteetista. En ole vielä ihan moisessa onnistunut, mutta aika pitkälle kuitenkin päässyt niistä pahimmista naurettavista snobismin hetkistä :) Joskus oli omasta mielestä tyylikästä haukkua kaikki mainstream paskaksi yms. "nää ei ole kunnon muusikoita", mutta se on oikeasti aika noloa. Siinä lähinnä vain osoittaa muille, kuinka vähän musiikista ymmärtää.

                                                  Se, että en pidä jostain musiikkityylistä ei tarkoita, että kyseinen musiikki olisi paskaa. Mielipide ja arvostelu ovat kaksi eriasiaa, minkä moni unohtaa. Eikä myöskään jonkin kappaleen menestyminen tee siitä huonoa, kuten moni ajattelee. Jos yli sata ihmistä tietää bändistä ja kappaleesta, niin se ei muuta itse musiikkia suuntaan eikä toiseen :)

                                                  Jos musiikista tulee jollekin hyvä fiilis, se on hyvää musiikkia. Ihan sama mikä on sen tyylilaji, vaikka en siitä itse niin älyttömästi pitäisikään.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Ei ole paskaa musiikkia, on vaan liian vähän viinaa. :)

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Pahinta mitä voi olla!!! Yksi monista:[ame]http://www.youtube.com/watch?v=yMMqVQ7RozM[/ame]

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja jasso
                                                        Olen yrittänyt itse päästä eroon kokonaan snobismista ja ylipäänsä rockpoliisimentaliteetista. En ole vielä ihan moisessa onnistunut, mutta aika pitkälle kuitenkin päässyt niistä pahimmista naurettavista snobismin hetkistä :) Joskus oli omasta mielestä tyylikästä haukkua kaikki mainstream paskaksi yms. "nää ei ole kunnon muusikoita", mutta se on oikeasti aika noloa. Siinä lähinnä vain osoittaa muille, kuinka vähän musiikista ymmärtää.

                                                        Se, että en pidä jostain musiikkityylistä ei tarkoita, että kyseinen musiikki olisi paskaa. Mielipide ja arvostelu ovat kaksi eriasiaa, minkä moni unohtaa. Eikä myöskään jonkin kappaleen menestyminen tee siitä huonoa, kuten moni ajattelee. Jos yli sata ihmistä tietää bändistä ja kappaleesta, niin se ei muuta itse musiikkia suuntaan eikä toiseen :)

                                                        Jos musiikista tulee jollekin hyvä fiilis, se on hyvää musiikkia. Ihan sama mikä on sen tyylilaji, vaikka en siitä itse niin älyttömästi pitäisikään.
                                                        Poislukien viimeinen lause, olen varsin samaa mieltä. Se, että Mirkku, Jaska ja Pena saa huikeet kiksit siitä Pienissä Häissä -biisistä (kenen se nyt taas olikaan), ei tee siitä hyvää musaa. Tässä mennään vielä meta-tasolle, sanokaa mun sanoneen.. =)

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Ei mikään vedä tälle

                                                          Anna erickson määkintä "mä katson sinuun".

                                                          Ennemmin revitytän hampaan ilman puudutusta kuin kuulen tuon määkijän äänen.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
                                                            Olen yrittänyt itse päästä eroon kokonaan snobismista ja ylipäänsä rockpoliisimentaliteetista. En ole vielä ihan moisessa onnistunut, mutta aika pitkälle kuitenkin päässyt niistä pahimmista naurettavista snobismin hetkistä :) Joskus oli omasta mielestä tyylikästä haukkua kaikki mainstream paskaksi yms. "nää ei ole kunnon muusikoita", mutta se on oikeasti aika noloa. Siinä lähinnä vain osoittaa muille, kuinka vähän musiikista ymmärtää.

                                                            Se, että en pidä jostain musiikkityylistä ei tarkoita, että kyseinen musiikki olisi paskaa. Mielipide ja arvostelu ovat kaksi eriasiaa, minkä moni unohtaa. Eikä myöskään jonkin kappaleen menestyminen tee siitä huonoa, kuten moni ajattelee. Jos yli sata ihmistä tietää bändistä ja kappaleesta, niin se ei muuta itse musiikkia suuntaan eikä toiseen :)

                                                            Jos musiikista tulee jollekin hyvä fiilis, se on hyvää musiikkia. Ihan sama mikä on sen tyylilaji, vaikka en siitä itse niin älyttömästi pitäisikään.
                                                            Mielestäni tässä osuttiin nyt niin naulan kantaan kuin osua vain voi, ottamatta kuitenkaan kantaa kenenkään meidän musiikilliseen tietämykseen. Itse olen ainakin mielestäni hyvin laajakatseinen musiikin suhteen yli genrerajojen, ja jokaisesta tyylilajista löytyy sekä omat paskakasansa että mahtavuutensa. Se, että musiikki mitä pääasiassa niin sanottu valtavirta kuuntelee, kompressoidaan ja tunetetaan äänenlaadullisesti tasapaksuksi mömmöksi ei kuitenkaan tee niistä mistään musiikillisesti paskaa. Paskaa niistä tekee kuuntelijan oma mielipide. Esim. tuo mainittu Nickelbackin when we stand together on omasta mielestäni varsin harmiton ja mukavan kuuloinen rallatus, mutta joku toinen siitä ei tykännyt alkuunkaan.

                                                            Mutta niinkuin avausviestissä totesin, nyt ei tarvitse arvostella toisten musiikkimakua, vaan nimenomaan Janos Valmusen ja Eveliina Kurjen kaltaiset hilpeydet olivat itselläni se ajatus tässä threadissa. Toki aloitin linkittämisen itse kappaleella joka ei ihan tähän malliin sopinut, siitä minulle sapiskaa.

                                                            [ame="http://http://www.youtube.com/watch?v=5L7OHX3IeTg"]Tässä[/ame]

                                                            Tässä vielä yksi huvittavuus. Alkuperäisenä versiona ihan kuunneltavissa, mutta onhan nämä sanat nyt melko hirveät.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X