Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kolikoiden keräilijät

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kolikoiden keräilijät

    Onko kukaan tilannu tuolta http://www.sopot.fi/epages/Kaupat.sf kaupasta mitään.

    Epäilyttää nuo kiirjoitusvirheet ja toimitus on vain etukäteenmaksulla.

    Ja edullisia on nuo juhlarahat ja keräilykansiot.

    Ja keräileekö foorumilla kukaan kolikoita, siis keräilymielessä.

  • #2
    Olen tilannut ja perille tuli. Ei valittamista.

    Lisäyksenä vielä että vanhempia (1864-1962) suomalaisia kolikoita keräilen.

    Comment


    • #3
      Itse olen käynyt kauppaa toiseen suuntaan tuon Stefanovin kanssa, eli hän on ostanut huuto.netin kautta minulta muistaakseni risurahoja aikanaan. Ei taida ihan suomenkielinen olla, joten siitä kirjotusvirheet.

      Itse olen kerännyt mitä on käteen sattunut ja laittanut talteen yhden jokaista, mutta en tosissaan ole alkanut tuota harrastamaan. Tälläkin hetkellä löytyy huuto.netistä kolme kohdetta itseltäni, joissa risurahoja, suomen 2006 virhepainoksia ja yksi Slovenian Rooman Sopimus kolikko. Kaupitellut noita olen eteenpäin.

      Comment


      • #4
        Pitänee koittaa tilata tuolta nuita kolikoita.

        Comment


        • #5
          No nyt sitten kun sanomasta pääsi, tuli huuto.netin huudossa sanaharkkaa kyseisen Filipin kanssa. Se sai voittohuudon kohteeseeni, jossa olin ilmoittanut postikuluiksi suomeen 2e. No, se kysyi tilinumeroani, annoin sen ja totesin vielä siinä voittohuudon +2e postikulut ja yhteensä summan. Tämän jälkeen sain viestin jossa hän oli laittanut maksamansa summan voittohuuto +1,10e postikulut.. Huomautin asiasta, ja loppujen lopuksi hän sanoi että palauta sitten rahani kun kerran on tuosta kiinni :) Sanoin että annan negatiivisen palautteen sitten, kun ei lunasta huutoaan. Ja toimituskulut on ollut kohteessa ilmoitettuna, joten se ei ole hänelle yllätyksenä tullut. Ihmeellistä kiukuttelua. Kai hänkin sitten jollain verukkeella antaa minulle ensimmäisen negatiivisen palautteeni...

          Comment


            #6
            Minusta on väärin, jos huutonet ei tuossa tapauksessa poista mahdollisesti saamaasi negatiivista.

            Comment


            • #7
              No ongelma on nyt sitten kuitenkin selvinnyt.. Sanoin jo että selvä, lähetän rahasi takaisin, mutta 15min päästä tuli maili että noniin nyt on maksettu loput toimituskulut! :)
              Eli kauppa syntyi, ja taidanpa antaa positiivisen sitten kuitenkin. Ehkä jotain pientä mainintaa silti tekstikenttään..

              Comment


              • #8
                OT, mutta en laita myytävä palstalle, koska liittyy keräilyyn? "Vahvemmat voimat siirtäköön":)

                Onko kukaan ( tai tuttu ) kiinnostunut Lottamerkeistä?

                Anopilta jäänyt:
                Lottaneula. Hopeinen ja numeroitu: 36915.
                10-vuotismerkki: 17870
                Pikkulottaneula
                Kurssitähti: 33985

                Lisätietoa: 0503203079 tai jorma.niemi@kymp.net

                Comment


                • #9
                  Onkohan tuommosella 10 pennin kolikolla vuodelta 1902 mitään arvoa?:)Penskana kun leikin hiekkalaatikolla niin putkahti sieltä esiin:)

                  Comment

                  Working...
                  X