Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN Ahdot "sekoilee"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AAN Ahdot "sekoilee"

    Elikkä välillä ajossa oma ahtopainemittari jumiutuu 0.2-0.4bar lukemaan ja kulkupuoli lakkaa samalla tavalla kuin olisi letku lähtenyt irti tulipellin tyköä sen kopan alta??
    mistä voisi lähteä vikaa hakemaan.

    #2
    Painetesti varmaan kertos jo jotain.

    Comment


      #3
      Vikakoodit saattais kertoa sitten lisää.

      Comment


      • #4
        Lainaan tätä topicia ja kysäsen että mistä sais tuota ahtoletkua halvalla ja hyvää :)

        Itsellä löytyi tänään halkeama tuosta kumista mikä on tuon putken (mikä tulee turbolta) ja välijäähyttimen välissä...

        Comment


          #5
          Ei halpa mutta ei tarvii pelkää että ens viikolla menee seuraava. Pelkkä toi letku mikä sulta menny
          367 e marmoritiskillä, samcon setissä tulee muitakin letkuja mukana.
          http://www.doc-power.com/index.php?p...ducts&group=63

          Comment


          • #6
            Eikö mistään muualta ku marmoritiskiltä sais pelkkää tuota letkua?

            Muut lekut näyttää aivan hyvälle, purin paikat ja pesin välijäähyttimenkin tuossa.. Mutta tietty mun tuurilla seuraava letku hajoaa heti perään :) Ja käytettynä tuota letkua ei varmaankaan kannata ostaa, hajoaa kuitenkin nopiasti uudelleen..

            Comment


              #7
              multa hajos sama letku ja totesin että uutta en osta, joten ostin hiflexistä silikoniletkut (~15e)
              ja tein väliin tämmöisen putken.

              Comment


              • #8
                Joo mulla ihan sama idea tuli mieleen eilen että ei perk uusi letku tuon hintainen niin rosterista tekis väliin vain palikan ja silikooni letkua siihen pätkät.. Mukava kuulla että joku toinenkin on tehnyt näin niin uskaltaa itsekkin alkaa turaamaan :) Sitten vain ku tuon olen tehnyt niin huomaan kohta että vuotaa muualtakin minun tuurilla...

                Comment

                Working...
                X