Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

URS4 2.2T 1992

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • URS4 2.2T 1992

    Kun se kytkin nyt hajosi ja päätin jättää auton seisomaan joksikin aikaa, niin ajattelin josko olisin käynyt auton läpi ja maalannut yli asti.

    Oisko jollain hyviä ehdotuksia väristä. Itse olen ajatellut kirkkaan valkoista.

    Olis tarkotus jättää kuvan(linkissä) puskuri paikoilleen ja takapuskurille tehä jotain ja mahdollisesti laittaa jotku helmat autoon.

    Minkähän näkönen tulis jos kylkilistat poistais?

    Umpioiden kohdalla olen miettinyt jos umpion sisältä maalais sellaisia osia jotka ei vaikuta valonheijastukseen.

    Jospa tästä jonkinlainen rojekti kehkeytyy

    http://picasaweb.google.com/raineker...47132316256834

  • #2
    valitse joku väri minkä sihen on saanut uutenakin.
    tai ainakin audin väri kartasta.
    S8:ia on saanut metsku-helmiäis lilana(violetti), se oli hieno väri.
    Etulyhtyjen heijastimia et pysty maalaamaan. tai pystyt, mutta suojaaminen on vaikeaa.. kiiltävä pinnoite tuppaa irtoamaan teipin mukana. kokeile jos et usko, mutta kokeile johonkin missä se ei haittaa...

    C4:een tehtyjä JÄRKEVÄN näköisiä helmoja en ole vielä nähnyt.
    listojen alla on rutosti reikiä.. niiden tukkiminen on perin riesakasta.
    käytännössä sun pitäis ottaa kaikki ovet yksitellen pöydälle, katkaista se listan kohta pois ja hitsata suora plootu tilalle.
    ja vielä muotoilla ovet takas kaarevaan muotoonsa.
    levitetyt takakaaret vois olla hyvä tehdä, niillä saa ulkonäköä modernisoitua. ota mallia C5 S6:sta. tai RS6:sta. ne on räyhäkän näköisiä.

    Comment


      #3
      Heijastepintojen suojaamisessa helpottaa, kun käyttää maalarinteippiä ensin omalla iholla ja sitten liimaa siihen peitettävään pintaan. Ihosta jää ilmeisesti hieman rasvaa ja teippi ei tartu läheskään niin kovasti kiinni. Suojaa kuitenkin ihan hyvin. Omat lamput onnistuin turaamatta näin suojaamaan.

      Comment


      • #4
        Onko kellään tai missään kuvia noista Urs4 umpioista -> itsetehtynä "tummaoptiikkana" ?
        Joskus olen jossain nähnyt, mutta en muista kyllä nettisivua.

        Comment


        • #5
          Mitenhän tuo takakaarien levitys kivuttomimmin tapahtuis....!

          Jossain olen itekki kuvan nähnyt "tummaoptiikkavaloista".Itellä vaan kävi mielessä maalata valkoiseksi sisältä kun autokin on valkoinen, saa nähdä minkalaiset tulee mutta yritys on ainakin kova.

          Comment


          • #6
            Tossa ainakin yksi tapa: http://www.pajalle.com/howto.php?id=003&lang=fi

            Comment


            • #7
              C4:ssa takakaari on niin onnettoman pikkanen, että voipi olla helpoin vaihtaa kokonaan läskimpi kaari...

              Comment


              • #8
                Minkähän auton kaaret kävis napakasti tuohon taakse.

                Comment


                • #9
                  Ai minkä auton, tuskin minkään? Vakiokaarista vain leikkelemään ja pullistelemaan. Ja kunnolla. Takapuskurinhan saa muokata siinä ohessa.

                  Comment


                  • #10
                    Siinä valmis esimerkki, kyllä tuo näyttää paremmalta omaan silmään kuin alkuperäinen:
                    http://www.nettiauto.com/2090238

                    Comment


                      #11
                      OT:
                      Näyttää olevan vielä foorumilaisen pirssi.

                      Comment


                      • #12
                        Parempi se noin on. Muutenkin ei oikein mene yksi yhteen urssissa etu- ja takakaari. Etukaarethan on valmiiksi on suht pulleat. Mutta takana tuskin huomaa.

                        Comment

                        Working...
                        X