Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 karkuteillä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RS4 karkuteillä

    http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/194909.shtml

  • #2
    Heh, kohta on osia myytävänä nettivaraosassa...

    Comment


    • #3
      taitaa mennä ulkomaille vaikkakin "pirkanmaalaiset" sen vei..

      Comment


      • #4
        Lakalaivassa tuo on jo seissyt muutaman kuukauden. Ihan siistin näköinen yksilö, toivottavasti myyjäliike saa omaisuutensa takaisin.

        Comment


        • #5
          Kaverilla oli jotain kaupanteko aikeita tuosta RS:stä, meinas vissiin M3:sen vaihtaa tohon.

          Comment


          • #6
            Joo Ihan siisti peli. Ite kävin kans katsomassa. Mut vaikka b7 penkit onkin aika vaikeat kiivetä nirhaamatta sisään niin että 144tkm ajetun auton penkit ovat jo puhki... En tiedä miten autoon on hypitty mutta penkin korjaus hommia tiedossa uudelle omistajalle. Eihän se nyt saa rikki olla! :)

            Toiv. liike saa auton takaisin!!!

            Comment


            • #7
              Ainakin olen itse huomannut, että farkkujen yms housujen perstaskujen napit raapii ikävästi auton kuin auton istuimet huonoon kuntoon :(

              Comment


                #8
                farkkujen yms housujen perstaskujen napit raapii ikävästi auton kuin auton istuimet huonoon kuntoon :(
                Voihan sitä ajaa ilmankin :)

                Comment


                  #9
                  No ihmettelinki, että mihin ne perstaskun napit on hävinny kesällä shortseista. Täytynee tehdä tarkastuskierros...

                  Comment


                  • #10
                    Aki, jep! Nahka vasten nahkaa ympärivuoden taitaa olla mukavempaa =DD

                    Comment


                    • #11
                      onkohan tuo löytynyt/palautettu kun edelleen on myynnissä?

                      Comment


                      • #12
                        Tarvii pitää silmät auki, kun maanantai aamuna jälleen ajan liikkeen ohi.

                        Comment


                        • #13
                          Ainakin olen itse huomannut, että farkkujen yms housujen perstaskujen napit raapii ikävästi auton kuin auton istuimet huonoon kuntoon :(
                          Jep, itse revin omasta audista sporttipenkin kun oli farkuissa taskun kulmassa oleva niitti "vaurioitunut".
                          Tosi "ihana" narahdus kuului kun penkin reuna aukesi :/

                          Comment

                          Working...
                          X