Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä osia S2 audiin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä osia S2 audiin

    Onnellisena 94vm. S2 audin omistaja,on palstaa tullut selailtua ja etsittyä osia ja tuntuu että noihin vanhempiin audeihin on vähemmän tarjontaa..

    Joten mistä muut olette tilanneet osia "vanhempiin" audeihin ja varsinkin S2 coupeen.
    Esim. Kangaslattia mattoja s2 teksteillä, tekniikka puolen osia ja viritys osia?

  • #2
    Pari esimerkkiä: Ebay, 034 motorsport, merkkitiski, foorumin markkinapaikka sekä foorumin yläreunassa pyörii kaksi mainosbanneria.

    Comment


    • #3
      Ebay.de

      Comment


        #4
        Ebay ja speedautoteile auttaa jo paljon. 034 motorsport.

        Hidas.

        Comment


        • #5
          No ebaystä on pari huonoa kokemusta,rhat meni ja tavaraa ei tullutkaan koskaan.

          Merkkitiskiltä on haettu jo kassillinen osia,mutta on paljon osia poistunut jo sieltäkin kautta saatavista.
          Eikä täälläkään ole S2 osia kauheasti ollut kaupan kun olen seurata koittanut.

          Eipä tuossa paljon ole parannettavaa enään,on se niin läpi käyty. Audi on Koo Peen vanha.
          Pannuhuoneen puolella täytyy alkaa melskaamaan sitten enemmän.

          Pitääkin alkaa tutkimaan tota 034 motorsport sivustoa..

          Kiitos
          Viimeksi muokannut mikko80; 7.7.2013, 21:08.

          Comment


            #6
            Siis ostit koopeen upean S2:n? Onneksi olkoon, se on yksi hienoimmista Suomessa :) !

            Comment


              #7
              Onneksi olkoon hankinnasta! Olen nähnyt koopeen auton monta kertaa ja se todellakin on hieno. Sen verran hieno etten ole toista yhtä hienoa nähnyt Suomessa.

              Itse olen osia hommannut lähinnä Speed Autoteileltä, marmorilta sekä eBaystä. Lattiamattoja en tosin ole vielä tarvinnut joten en osaa sanoa niistä mitään. Speediltä saa osat oikein hyvin ja sopivasti, sieltä on tullut / tulossa mulle mm. etupuskuri, sen valot ja vilkut, pohjamuovi, umpion lasit, jouset, iskarit, jarrut, jakopään palikat ja muuta "pikkuosaa".

              Viime viikolla tilasin ensimmäisen kerran Custom Autocraftilta osia, en tosin S2:een vaan lötköön. Sieltäkin saattaa löytyä jotain tarpeellista tavaraa: http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/

              Comment


              • #8
                Kyllähän Putkosen vanha ässä täällä nykyään majailee.
                On se varmasti yksi hienoimmista,en ainakaan itse parempaa löytänyt kun useampaa katsomassa kävin ennenkun ton ostin.

                Oli se jumalauta niin hieno että kun menin audia katsomaan niin en uskaltanut edes koe ajaa sitä,istuin vaan pelkääjän paikalla kun kimmo sitä kuritti :)

                Comment


                  #9
                  Kiitos kiitos, tässähän käy ihan vanhan äijän korvia punottamaan :) Kuten kaikki näitä harrastavat tietävät, kaikella on hintansa, Tero ????. Mukavaa että harraste löysi oikean ihmisen sitä jatkamaan, koska sitä jo lähes 20v auto todellakin kaipaa. Hauskoja kilometrejä.

                  Comment


                  • #10
                    No laittakaa nyt kuvia siitä Suomen hienoimmasta äskakkosesta, kun en itse ole ikinä nähnyt. Tässä tulee uteliaaksi. :)

                    Comment


                    • #11
                      No mun pitää kuvia laittaa kunhan audi on kiilloitettu viimosen päälle..
                      Audi on tallissa,kun päätti porsia ohjaustehostimen letku kun pihasta olin likan kanssa lähdössä. Kimmo oli ostanut letku hässäkän jo aiemmin ja tuli auton mukana.

                      Tossa osoitteessa on nyt jotain kuvia. (siis kimmon myyntikuvat nettiautosta).

                      http://www.nettiauto.com/audi/s2/4900802

                      Comment


                        #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja mikko80 Näytä viesti
                        Merkkitiskiltä on haettu jo kassillinen osia,mutta on paljon osia poistunut jo sieltäkin kautta saatavista.
                        Ainakin osa merkkitiskilta poistuneesta tavarasta on siirtynytyt tänne -> klik

                        Asiointi yllättävän vaivatonta - ilmastoinnin putki oli paikallispostissa alle viikossa "osta"-klikkailusta.

                        Comment

                        Working...
                        X