Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • hopeinen a6 c5 avant peruuttu työmaalla hallista eteeni
    . Isot pyörät oli alla ja kerhon kilvenaluset. Vaihettiin varutuneet nyökkäykset ;)

    Comment


      Fisker parkkipaikalla

      Meinasin tiputtaa leukani parkkipaikalle, kun tämä kurvasi paikalle. Hiljaa lipuen se siihen viereen tuli.
      Kyseessä oli siis Hämeenlinnan ABC:n parkkipaikka. Tapaus tapahtui jo 29.8, mutta en ole saanut vain kuvaa laitettua tänne näytille.

      Click image for larger version

Name:	sahko.jpg
Views:	1
Size:	321,6 Kt
ID:	1604209
      Viimeksi muokannut Texpa; 13.10.2011, 13:07.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
        Onkos Lari (lord-of-the-rings ) laittanu Audiin isompaa ic:tä? Oli äitee nähny lenkillä "erikoisen näkösen Audin, jossa oli ritilikkö josta lähti ilmastointiputkia johonkin".. Muut tuntomerkit täsmäis; tumman sininen, b6 sedani ja meni Harjurannalle päin.

        DrFeelgood: Empäs oo bongannu sua siilissä vaikka jokusen hetken olen tässä menneen kesän aikana siellä viettäny..
        En kyllä ole laitellut isompaa kuuleria eikä kyllä pitäisi mitään epämääräisiä putkiakaan olla keulilla. Näin tumman sinisiä ei näillä kulmilla ole montaa, että varmaan se minä olin.

        Comment


        • Salossa tänään shampanjan värinen C5 A6 Avant.
          Näin ton kanssa tänään. Hienon näköinen, varsinkin kun tota väriä ei turhan usein näe.
          Ehkä paras C4 sedanin väri ja sopii hienosti tohon C5:een kans.

          Comment


          • Näin ton kanssa tänään. Hienon näköinen, varsinkin kun tota väriä ei turhan usein näe.
            Ehkä paras C4 sedanin väri ja sopii hienosti tohon C5:een kans.
            Komppaan, isäukolla oli aikoinaan samanvärinen 2.4q C5 Avant beigellä nahkasisustuksella se oli ihan siisti, ois vaan saanut olla jollain muulla koneella..

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
              Onkos Lari (lord-of-the-rings ) laittanu Audiin isompaa ic:tä? Oli äitee nähny lenkillä "erikoisen näkösen Audin, jossa oli ritilikkö josta lähti ilmastointiputkia johonkin".. Muut tuntomerkit täsmäis; tumman sininen, b6 sedani ja meni Harjurannalle päin.

              DrFeelgood: Empäs oo bongannu sua siilissä vaikka jokusen hetken olen tässä menneen kesän aikana siellä viettäny..
              Firman varikon ja kodin välinen matka on ollut pitkälti ainut väli mitä olen kerennyt kesän aikana ajelemaan. Pois lukien cruising/tapahtuma matkat. Eli voi johtua siitä ettei ole näkynyt. :D

              Yks päivä bongailin Kuopion Motonetin pihalla sen A8 lontoon puoleisella ohjauksella. On se kyllä komia. :) Kenellekkäs se kuuluikaan? Kävelit juuri autolle kun olin lähdössä. Ujosti koitin lapasta nostaa lähtiessäni.

              Comment


              • Epäilys vahva, että "Juudaksen" kasin oot bongannu, mutta tänään joku muukin, kuin meikä oli "tukkuostoksilla" Maxikodintukussa mustalla avantilla, clubikilvenaluset oli ainakin takana ja jonkunverran meikää nuorempi kaveri paremmanpuoliskonssa kanssa siitä ulos tuli.

                Olin siinä pari ruutua taaempana PikkuMyyn vieressä tupakilla.

                Comment


                  Juuri äsken tuli nähtyä erikoisempi kolmonen tuossa Kaivonkatsojantiellä Vuosaaressa. Väri oli tumman harmaa ja maskina oli merkitön. Takana putkien ulostulot oli keskellä kaksi kappaletta. Äänet oli myös mukavan möreät.

                  Vaikuttaakohan omistaja täällä?

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja DrFeelgood Näytä viesti
                    Firman varikon ja kodin välinen matka on ollut pitkälti ainut väli mitä olen kerennyt kesän aikana ajelemaan. Pois lukien cruising/tapahtuma matkat. Eli voi johtua siitä ettei ole näkynyt. :D

                    Yks päivä bongailin Kuopion Motonetin pihalla sen A8 lontoon puoleisella ohjauksella. On se kyllä komia. :) Kenellekkäs se kuuluikaan? Kävelit juuri autolle kun olin lähdössä. Ujosti koitin lapasta nostaa lähtiessäni.
                    Joo minähän siellä olin. Huomasin kyllä teikäläisen A6, mutta lapasta en huomannu.

                    Comment


                    • Siisti Urkki asianmukaisilla tarroilla varustettuna kurvasi vastaan Juvan tienoilla.
                      Jossakin olen nähnyt härvelin aiemminkin, kenties joku postannut tänne jonkin kuvan.
                      Ei jaksa muistaa...

                      Comment


                        Eilen ja monena muunakin päivänä on tullut bongattua veikeän vihreä B5 facelift JAMK:in Hongikontien parkkipaikalla.
                        Gekko takapaksissa ja tarra ikkunassa.

                        Comment


                        • Oliko eilen kapaz ja Pikku Myy menossa prismaan klo. 18 aikoihin?

                          Olin Neulaniementien-Savilahdentien valoristeyksessä odottelemassa lupaa, kun ilmeisesti kurvasit Prisman suuntaan.
                          Hölmistyneenä jäi lapanen nostamatta ja tässä se tulee: _o/

                          Comment


                            Kukas oli eilen kuuden hujakoilla tankkaamassa punaista orkkiskuntoista S2 rusalla?
                            Näytti klubitarra olevan sivulasissa.

                            Comment


                            • Tumman sininen kuutos avantti (FHF-*** muistaakseni) clubin kilvenalusilla ajeli eilen ohi ja edelläni (hopea avant) nelostietä pidemmän matkaa Kärsämäen kohdilta, kunnes käännyit Pyhäjärvelle. Kuka?

                              Comment


                              • Oliko eilen kapaz ja Pikku Myy menossa prismaan klo. 18 aikoihin?
                                Just tuossa pähkäilin ja n. klo 16.30 ajelin kyllä siitä, mutta suunta oli tuonne kodintukulle Leväselle.
                                Helkutivie, joku on sitten kloonannu minun auton;) (varmaan joku arvonsa tunteva herrasmies:)))

                                Comment


                                • Tumman sininen RS6 AKZ-*** samalla asuinalueella Vasaratien rivitalon pihassa.
                                  Ainakin clubitarra ikkunassa kun kävin kurkkimassa..

                                  Comment


                                    Punainen B5 klubitarra ikkunassa tuossa 18 aikaan hesburgerin drive inissä. Tankkasin siinä sun edessä sitä tumman harmaata tupaöljy A6 Avanttia. Moro vaan

                                    Comment


                                      Tumma 8P A3 kilvenalusella 14 aikoihin Koskelan tiellä menossa keskustan suuntaan. Itse ajelin vasenta kaistaa profiilin vihreällä kasikympillä.

                                      Comment


                                      • Kotkassa Hyväntuulentiellä klo16 aikoihin Musta S8 ja olin näkevinäni klubitarran takasivussa. Ajelin takana farkku aanelkulla. Kukas olit?

                                        Comment


                                        • linnanmäen kupeessa hopea b5 lediä oli ulkoisesti kilvevaloissa ainakin rek alkoi muistaakseni ihu-xxx.. kello oli tuolloin noin 20.00 .. vanteet oli mustilla puolilla ja kiiltävällä lipillä.. en kyllä nähnyt klubi tekstei missää...
                                          Viimeksi muokannut meitsiii; 17.10.2011, 12:00.

                                          Comment


                                            Musta v8 zw3:t alla (ilmeisesti quattro:n vanha) oli Kempeleen Bilteman parkkiksella lauantaina klo14.00 nurkilla. Kenelle tämä nykyään kuuluu?

                                            Comment


                                            • Tänään klo 17 maissa oli vanhalla lahdentiellä koivukylän kohdilla punainen B7 sedan quattro tarrat etuovissa ja kilven alunen edessä. Tulit lahden tien yli olikohan onnisen kohdalla ja jatkoit itaiselle valkoisenlähteentielle jos se se tie nyt oli. Komea kärry vaan pusti silmään. Oltiin liikkeellä punasella B6 avantilla jossa quattro tekstit etuovissa.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viesti
                                                Musta v8 zw3:t alla (ilmeisesti quattro:n vanha) oli Kempeleen Bilteman parkkiksella lauantaina klo14.00 nurkilla. Kenelle tämä nykyään kuuluu?
                                                Juu, sinne Oulun suunnalle se tuli. Saa nykyinen omistaja sitten paljastaa itse itsensä. Mutta acf jäsenelle meni.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viesti
                                                  Tänään klo 17 maissa oli vanhalla lahdentiellä koivukylän kohdilla punainen B7 sedan quattro tarrat etuovissa ja kilven alunen edessä. Tulit lahden tien yli olikohan onnisen kohdalla ja jatkoit itaiselle valkoisenlähteentielle jos se se tie nyt oli. Komea kärry vaan pusti silmään. Oltiin liikkeellä punasella B6 avantilla jossa quattro tekstit etuovissa.
                                                  Heps!

                                                  Mä muistankin nähneeni jonkun punaisen B6 avantin jossain matkalla....

                                                  Comment


                                                  • Eilen illalla n.17:40 aikaan lahden kohalla bongattu keltainen S3:nen(8L) johon oli teipattu/maalattu mustat raidat auton yli, liekkö tällä palstalla vaikuttava henkilö kyseessä?
                                                    Viimeksi muokannut Matti83; 17.10.2011, 12:57.

                                                    Comment


                                                      "Kukas oli eilen kuuden hujakoilla tankkaamassa punaista orkkiskuntoista S2 rusalla?
                                                      Näytti klubitarra olevan sivulasissa. "

                                                      Tunnustan.

                                                      Comment


                                                      • Musta mk1 TT yhtä aikaa Oulun Alppilassa katsastelemassa autoa. Tulit "pystymetsästä katsastamaan autosi", olin seuraavana jonossa menossa uusintakatsastukseen. Klubilaisia?

                                                        Comment


                                                          Tänään klo 13.14 tuli vastaan B5 RS4 koekilvillä. Paikka oli tämä.

                                                          Comment


                                                            Taivaansininen B7 sedan klubikilvillä Körrin pihassa, RS4 (B5) -tyyppiset vanteet. Sellainen mielikuva, että olen nähnyt tämän aiemminkin Lahdessa, silloin alla oli LeManssit.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                                                              Epäilys vahva, että "Juudaksen" kasin oot bongannu, mutta tänään joku muukin, kuin meikä oli "tukkuostoksilla" Maxikodintukussa mustalla avantilla, clubikilvenaluset oli ainakin takana ja jonkunverran meikää nuorempi kaveri paremmanpuoliskonssa kanssa siitä ulos tuli.

                                                              Olin siinä pari ruutua taaempana PikkuMyyn vieressä tupakilla.
                                                              Liekkö olin minä? Minun auto on kyllä tummansininen, mutta tietystä kulmasta näyttää kyllä mustalta. Kävin emännän kans ostamassa leffamätöt sieltä joskus puoli viiden aikaan. Käytiin kattomassa Johnny English Reborn. Suosittelen lämpimästi kaikkia katsomaan. :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X