Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sininen RS4 just meni puistolan läpi. Jumankauta miten hieno. Piti oikein pyörähtää ympäri kuolaamaan :D
    Ite just pesin ja vahasin auton, niin en viihtinyt suotta paria sataa metriä anoppilaan ajaa, ja samalla liata vehkeitä.:)

    Comment


      Joensuun keskustassa sininen B5 S4 Avant tänään noin seiskan aikaan illalla. Itse olin kävellen liikkeellä.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
        Sininen RS4 just meni puistolan läpi. Jumankauta miten hieno. Piti oikein pyörähtää ympäri kuolaamaan :D
        Ite just pesin ja vahasin auton, niin en viihtinyt suotta paria sataa metriä anoppilaan ajaa, ja samalla liata vehkeitä.:)
        Hep - käsi pystyyn onnistuneen bongauksen merkiksi! Ja kiitos vaan kehuista, täytyy välittää ne tuonne parkkipaikalle :-)

        Comment


        • Tapani tuli varmaan vastaam Heinolan suunnilta matkalla kksen :)

          Comment


            Kenen perässä ajelin Mikkelin toriparkkiin aamulla just ennen kymmentä? Musta A3 ja kilvenalunen takana.

            Comment


              Bongattu ja moikattu valkoinen matala 5-coupe Rotoreilla Monninkylän SEO:n risteyksessä.

              Comment


                Punainen DTM rotoreilla tänään iltapäivästä. Jossain päin vantaata se oli. En huomannut clubitunnuksia, liekkö täältä kukaan? Työautolla olin liikenteessä.

                Keravan motonetin parkkiin oli ilmestynyt prefl S4 B5, imola gelb värillä, sillä välin kun käväsin itse sisällä. Joku täältä? Kello oli jotain 18 kieppeillä.

                Comment


                • Seinäjoella autotarvikkeen kevätpäivillä urssi ggz-xxx parkissa.

                  Comment


                    Erihinauksen Pasi bongattu tänään Tuusulassa.

                    Tällä kertaa Compe ei lähtenyt mukaan niin kuin viimeksi.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Imola gelb A5 Pirkkalassa kurvaili perässä Turkkiradalla tänään joskus 11-12 aikoihin.
                      Auto vissiin ainakin ennen ollut clubissa, mikä lie tilanne nykyään.
                      Viimeksi muokannut teuska; 8.4.2018, 19:38.

                      Comment



                      • Kenenköhän Jetan taakse laitoin autoni parkkiin Seinäjoella Lehtisen kauppakeskuksen pihassa?
                        XMY-XXX Ja alunen takana.

                        Comment


                          9.4.2018 klo. 16:15 bongattu Lappeenrannassa, Patrian parkissa, d2 S8. - Onko jonkun klubilaisen kulkine?
                          Attached Files

                          Comment


                            Lauantaina ja tänään Turun portsan 24/7 kuntosalilla harmaa b6 avant. Kilvenaluset takana, omistajaa en osannut yhdistää. Itäisellä pitkäkadulla tänään noin neljän kieppeillä musta A1 alusella myöskin. Itse tuolla mustalla A5:llä liikenteessä.

                            Comment


                            • Kehä3 noin klo 18.30 tummanharmaa (daytona?) A1 finnittömillä kilvillä. Muistan samantyyppisen nähneeni jossain kuvassa.

                              Comment


                              • Auto ja paikka täsmää mutta kello heittää puolisen tuntia, tuohon aikoihin olin jo mäntsälän kohdilla :D

                                Comment


                                • Sitten kellonaika on väärin, my bad. Itse olin maastoutuneena punaiseen Ducatoon siinä Flamingon kohdalla.

                                  Comment


                                    oopee tuli vastaan Torniossa Lidlin risteyksessä. Olin kääntyvien kaistalla. Painelit Kaupunkia kohen..

                                    Comment


                                      Valkonen A2, HZR/HRZ-alkusella rekkarilla käänty Kaukajärven rampilta 9-tielle äskettäin. Alunen ainakin takana ja blondi nainen ratissa. Hei vaan :)

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja -Eemeli- Näytä viesti
                                        oopee tuli vastaan Torniossa Lidlin risteyksessä. Olin kääntyvien kaistalla. Painelit Kaupunkia kohen..


                                        Jahas, morjesta vaan! Kävin rajan takana pikareissun ostoksilla. :)

                                        Comment


                                          @Jakke_: Minähän se siellä 24/7:a kävin junpalla!, suht useesti tulee siellä käytyä! Nyt heti clubin kauppaan hihattomia clubipaitoja, tunnistaa tyypit sit salillakin! :)

                                          Comment


                                            Oliko joku klubilainen ken ajeli sinisellä DTM:llä Hertsikan metriksen tienoilla vaille kolme tänään?

                                            Comment


                                            • Musta R8 tänään päivällä Lahdessa Renkomäen huoltiksella. Ja ne saundit!

                                              Comment


                                              • Taisin samaisen R8:n nähdä karistossa liikenneympyrässä kauppareissulla. Jotain ääniä erottu auton sisälle asti vaikka rauhallisesti meni.

                                                Comment


                                                  Myotonian s3 tekno shellillä parkissa tänään illalla.

                                                  Comment


                                                    Welloo bongattu aamuruuhkassa Martinlaakson ja Kaivokselan välillä.

                                                    Comment


                                                      Eilen viiden pintaan Jumbossa punanen rs3 kilven alusella. Mahtokohan olla Vinsun emäntä liikenteessä?

                                                      Comment


                                                      • RSS-6 bongattu Sellon parkkihallissa kaasuttelemassa.

                                                        Comment


                                                        • Teboil avia RSR-X rekkarilla oleva RS6. En tiedä vaikuttaako täältä, mutta kivalta kuulosti.

                                                          Comment


                                                          • Ensimmäinen uudella merkinnällä varustettu A7 50TDi koekilvillä ajeli Munkkivuoressa ja Turun motarilla

                                                            Comment


                                                              Musta B8 Avant FJI-xxx lähti just pois Lohjan SLO:n pihasta. Kilvenalunen takana. Kuka?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X