Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TI hallit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TI hallit

    Kertokaas onko seudullanne Tee itse halleja nosturilla tai ilman.

    Onko Kuopiossa? Tietooni ei ole ainakaan tullut, sille olisi tarvetta...

  • #2
    Joensuusta löytyy ainakin kaltimontien nesteeltä. Hallissa on useampia paikkoja nosturilla ja ilman. Nosturi paikka maksoi muistaakseni 18€/h. Samasta hallista löytyy myös useampi pesupaikka, toimii poleteilla. 1 poletilla n. 5min käyttöaikaa pesuriin, hinta 1,5€/poletti.

    Comment


      #3
      Mitenkäs kun on muutto tulossa, niin onko Porvoossa nosturillista hallia? Jostain olin katsovinani, että Kamppulan Nesteellä olisi, mutta varmaa tietoa en löytänyt nykytilanteesta.

      Comment


        #4
        Joensuusta löytyy ainakin kaltimontien nesteeltä.---
        Ja se siitä viimeisestäkin TI-hallista Joensuussa. Kaltimontien Neste laittaa kuun vaihteessa lapun luukulle.

        Comment


        • #5
          Kuopiossa oli ainaski kesällä -13 Hakekadulla (Olikohan Hakekatu 1) TI-halli, tuntivelotus tais olla ~20e luokkaa.

          Nii tietysti myös Leväsellä Oppipojankujalla sijaitseva Hallineuvos. 30snt/min. Hyvä paikka ainakin talvella käydä autonpesussa. Kai siel jotain pikkuremppaaki onnistuu tehdä, taisin hallitunkin nähdä siellä viimeks kun kävin.
          Viimeksi muokannut Topsuu; 18.11.2014, 10:51.

          Comment


            #6
            Onko Tampereella muuta vuokrattavaa nosturipaikkaa kuin Hervannan vanhalla bensiksellä? Ylöjärvellä on yksi halli kyllä, mutta minimivuokra-aika on 12h. Se tuntuu vähän paljolta vaikkapa öljynvaihtoa ajatellen.

            Comment


              #7
              Tuollanen löytyy nykyään Pirkkalasta: https://vuokraameiltahelposti.fi/tsi-halli/

              Comment


                #8
                Salossa olisi avattu tee-se-itse halli. 2 nosturia löytyy ja auton pääsee sisällä pesemään. Jonkin verran työkaluja hallilla. Facesta löytyy lisää infoa. Salon tee se itse-halli

                Comment

                Working...
                X