Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No sitä pällistelinkin siinä että minkä värinen tuo oikein on, näytti hallin valossa jotenkin vihertävään taittuvalta harmaalta tms. :) Huitelin siitä jalkaisin ohi kun olit hieromassa autoa parkkiin sinne kaiteen viereen.

    Comment


      To87, saatoin olla minä.

      Comment


      • Juttelit 2 tytsyn kanssa niin en viittiny morotella. ;)
        Viimeksi muokannut To87; 5.10.2016, 21:55.

        Comment


          Jos nojailin siin jonku mustekaupan kulmalla. Määrittele tyttöjen ikä :D toinen oli mutsi ja toine kihlattu.. Saatto se toki olla joku muukin, aika tosin täsmää omaan triossa käyntiin.

          Comment


            Vaaleansininen b7 avant ohitti minut äsken lahden motarilla. Itse poistuin just kehä kolmoselle. Kilvenalunen oli takana ja olisko ollu musta konepelti.

            Comment


            • Puol viiden maissa Lahdenkadulla tarrakilvissä oleva V8. Ilmesty niin yllättäen vierelle ja kääntyi toisaalle, etten muuta huomannu, ku että siistissä kunnossa näytti olevan. Joku täältä...?

              Comment


                Kuopion päivärannassa Shellin valoissa ennen viittä harmaa nokileka B6 sedan, aluset takana. Joku täältä?

                Comment


                • Joonas sorvin ääressä. Nyt ku huomasin ajoissa ni pitihän se itekkin käydä loma-anomus ostamassa.:)

                  Comment


                    Juha muistaa sitten, että tarjoaa ne "kahvit", jos voitto tulee.

                    Comment


                      Bongausketju

                      Äsken Kuopion motarilla koku reikäpää tummansininen b7 rekkari CIB- ja clubin kilvenaluset meinas kolata motarilla 2 autoa tieltä yhtäaikaisen ohituksen jälkeisessä vaaratilanteessa.

                      Ei edes halunnutkaan himmata vauhtia vaan puski vaan väkisin kiihdyttämällä.

                      Kortti pitäs ottaa pois tuollaisilta.

                      Mahtavaa mainosta clubille kun koko tilanne sai alkunsa vielä vilkun käyttämättömyydestä.

                      Comment


                      • Ja se vatipää olin minä. Tietyömaan jälkeen vaihdoin kaistaa ja kiihdytin reippaasti tyhjälle kaistalle, jolloin valkoinen toyota hyökkää torvet soiden eteen.
                        Tieliikennelaki on yksiselitteinen. Kaistanvaihtaja on väistämisvelvollinen ja sulla oli todella reilusti aikaa tehdä valintasi, eli lähteä ohittamaan edelläsi ajavia. Tasan huomasit, että olin jo rinnalla menossa, mutta pakko oli ilmeisesti päästä eteen. Katselin vielä perään, niin aika laadukas ohitusyritys sinulta, kun painelit keskustaan päin siitä seuraavalta liittymältä? Varmasti voitit reilusti aikaa ohittaessasi ne kaksi autoa siitä edeltä... Hei herätys...

                        Comment


                        • Joku foorumilainen ajeli Hevoshaan koulun ohi A6 missä oli kilvenaluset ja taka valot ledeinä.
                          Olin se joka tuijjotti jalkakäytävällä koiran kanssa :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Japa84 Näytä viesti
                            Tasan huomasit, että olin jo rinnalla menossa, mutta pakko oli ilmeisesti päästä eteen. Katselin vielä perään, niin aika laadukas ohitusyritys sinulta, kun painelit keskustaan päin siitä seuraavalta liittymältä? Varmasti voitit reilusti aikaa ohittaessasi ne kaksi autoa siitä edeltä... Hei herätys...

                            Itseasiassa lähdettin yhtäaikaa joten en huomannut.

                            Kritisoinkin sitä, että jos näet edessäsi vaaratilanteen liikenteessä niin näet parhaaksi vauhdin hiljentämisen sijaan lisätä vauhtia ja jyrätä perään kiinni pakottaen minut melkein osumaan edellä ajavaan joka alkoi reagoimaan ja jarruttamaan vieressä tapahtuneen takia.

                            En aja voittaakseni aikaa. Ajan autolla ajamisen fiiliksen takia johon kuuluvat normaalia rajummat kiihdytykset ja kovat mutkanopeudet.

                            Herätys itsellesi. Toivottavasti et jyrää ketään tulevaisuudessa tieltä egollasi.

                            Comment


                            • Itseasiassa ei lähdetty yhtä aikaa. Olin menossa jo reippaasti ohi, kun teit ratkaisusi. Katsoitko peiliä, saati kuollutta kulmaa? Egossa ei ole vikaa. Auto on ruma, kuski myös. Mulla suoraa tietä 20km, sulla noin 500 metriä liittymään? Hyvä ja aiheellinen veto?

                              Comment


                                Milläs tavalla se muuttaa tilannetta milloin liityn motarilta pois?

                                Eli jos mä oisin jatkanut myös 20km suoraan niin silloin sinä olisit osannut jarruttaa vaaratilanteen nähdessäsi?

                                Nyt sitten koet oikeutetuksi yrittää vaikeuttaa vaaratilanteen selviämistä puskemalla konttiin kiinni ja jyräämällä koska ennustit minun kääntyvän vähän ajan päästä?
                                Viimeksi muokannut Killeri; 8.10.2016, 23:13. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                Comment


                                  Itseasiassa Onnibussi teki mulle Porvoon motarilla samalla tavalla muutama viikko sitten, jos nyt ymmärsin oikein. Bussi ajoi siis oikeaa kaistaa, kylläkin vilkku päällä, mä tulin takaa vakkari päällä vasenta kaistaa aikomuksena ohittaa sitä ja ihan silmänräpäys ennen kuin pääsin rinnalle niin alkoikin tulemaan väkisin eteen sillä seurauksella, että meiksi joutui menemään osittain keskipientareen puolelle kaiteen ja bussin välistä. Siitä sitten soitettiin mulle torvea ihan huolella. Hetken aikaa olin jo, että mitä v**tua nyt tapahtui... :/

                                  Comment


                                    Ihan kun tänään 12tiel olis tullu valkoinen b8 sedani vastaan missä aluset. Kello oli vähä 12 jälkeen, ehkä. Moikkasin varmuudeks :)

                                    Comment


                                    • Suunniteltu liikennekäyttäytyminen. Jos tiedät, että poistut moottoritieltä noin 500m päästä, niin haetko typerän ohituksen siihen ja pääset häthätään pois moottoritieltä. Autokoulussakin opetetaan, että ennen kun lähdet ohittamaan, niin katsotaan taustapeiliin ja tarkastetaan, että kukaan ei ole ohittamassa sinua, eikä varsinkaan vääntäydytä ahtaaseen väliin kokeillakseen, että sopiiko sinne. Tieliikennelaki on yksiselitteinen. Kaistanvaihtaja on väistämisvelvollinen. Lainvalvoja tulkitsee tässä tilanteessa, että molempien kuljettajien on kyettävä tilanteessa, kun tilanteessa hallitsemaan ajoneuvonsa välttääkseen onnettomuuden. Tässä tilanteessa sinä aiheutit itsellesi vaaratilanteen muiden autojen kanssa liikkeelläsi ja siihen en kommentoi sen enempää.

                                      Minä vedän rajan terveyden- ja henkeävaarantavaan käyttäytymiseen liikenteessä. Sinä ilmeisesti et. Tee temppusi jossain muualla, kuin liikenteessä.

                                      En kommentoi asiaa enempää, kirjoittele mitä haluat. Muistan varmasti GT86 Toyotan ensikerralla ja etenkin sen, että pysyn helvetin kaukana "liikkeideni" kanssa sinusta!

                                      Kohteliammin terveisin JP

                                      Comment


                                        Eiköhän nyt palata näihin clubilaisten bongauksiin?
                                        Herrat sv ja Japa84 saavat jatkaa väittelynsä privaviestein, kiitos!

                                        Comment


                                          Lauantaina radalle.comissa oli muutamakin clubin alunen havaittavissa mieleen jäi musta tt sekä talousharmaa a6. Kotia kohti ajaessa hämeenlinnan tiellä ennen hyvinkäätä liityi motarille kohti helsinkiä keltaines4 b5 avantti. Itse olin liikenteessä harmaalla s3 8l

                                          Comment


                                          • Oliko Pirinen kuusikkoon kääntymäs 3 jälkeen jarruvalojen vilkuttelua kun huomasin nii näytti tutulta auto :)

                                            Comment


                                            • Joku foorumilainen ajeli Hevoshaan koulun ohi A6 missä oli kilvenaluset ja taka valot ledeinä.
                                              Olin se joka tuijjotti jalkakäytävällä koiran kanssa :)
                                              Minä varmaan. Jos väri oli tumman harmaa. :) Ja mitään en huomaa.
                                              Viimeksi muokannut 8866; 9.10.2016, 21:25. Perustelu: quote korjattu.

                                              Comment


                                              • Kuski oli muistaakseni parrakas ja auton väri oli tummahko :)

                                                Comment


                                                • Bingo!

                                                  Comment


                                                    Hetki sitten perässä Ideaparkin nurkilla jänskän sininen B7 avant S4. Löytyneekö omistajaa täältä?

                                                    Comment


                                                    • tuon jänskän sinisen B7 S4:n perään on tässä aikasemminki huudeltu, ilmeisesti se FUN-4 kilpinen? Jos samanen nii ei kuulemma vaikuta foorumilla, Ritaharjun kieppeillä tullut bongattua useasti...

                                                      Comment


                                                        Kilpeä en hoksannut katsoa. Vakiota matalampi ja jotkin isommat 5-puolavanteet alla. Hieno väri, mikä lieneekään...

                                                        Comment


                                                          Tämä? http://www.nettiauto.com/audi/s4/8296859

                                                          Comment


                                                            Juurikin tuo. Näyttäähän siinä olevan muutakin hauskaa kuin väri. Eikös tuo FUN-4 kilpi ollut aiemmin punasessa RS4 B7 sedanissa täällä Oulussa?

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viesti
                                                              Eikös tuo FUN-4 kilpi ollut aiemmin punasessa RS4 B7 sedanissa täällä Oulussa?
                                                              Ei ole ollut koskaan tuplakonsonantissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X