Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huittisten Autotalon Golf Variant mainostus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Huittisten Autotalon Golf Variant mainostus

    Mistähän ihmeestä ovat sähköpostiosoitteen saaneet?

    Itse en suoraan vv-autolle ole ikinä sähköpostiosoitettani luovuttanut.

  • #2
    Jeps, samaa ihmettelen itsekin.

    Comment


    • #3
      laita viesti takaisin :
      "pitäkää tunkkinne, mistä hitosta tän osoitteen ootte ees keksiny ?!"

      Comment


        #4
        Tänne kopsahti myös mainos. En ole koskaan asioinut missään autoasioissa tällä mailiosoitteella. Osoitelähde kiinnostaisi.

        Comment


          #5
          Tännekin tuli. Pitäisiköhän lähteä isolla porukalla koeajamaan. Itse olen varmaan VV-autolle joskus sähköpostiosoitteen luovuttanut, mutta aika hämäävää laittaa osoitelähteeksi "Huittisten Laatuauto Oy-asiakasrekisteri" jos lähtökohtaisesti ei ole ko. yrityksen asiakas.

          Comment


          • #6
            Oiskos mahdollista että on vaikka nettiauton kautta oltu yhteydessä liikkeeseen (kuten itse olen)?

            Comment


              #7
              vv-auton asiakasrekisteriä nuo käyttää. Peruttamisosoite on sinne.

              Comment


                #8
                Tätä mailiosoitetta ei tasan ole VV-Autolla. Ainoa yhteys tällä osoitteella ja ylipäänsä autoilulla on tämän kerhon osoitetietokanta.

                Sikäli asialla ei ole itselleni suurta merkitystä, koska kyseessä on nimenomaan spammiosoite, mutta en minä tätäkään ole erityisesti jakanut.

                Comment


                  #9
                  Juurihan yrityksille lähetettiin kirjeitä missä tarjouduttiin ostamaan email osoitteet. Ei kuulemma vaaraa kiinnijäämisestä oli saatesanat ... olisko tullu yhdistyksillekkin ;)

                  Sain postia Huittisista kans.

                  Comment


                    #10
                    Postia Huittisten Autotalosta tuli minullekin, mutta ei siihen osoitteeseen joka minulla on osoitteena täällä Audifinnssillä, joten osoitteen ovat saaneet jostakin muualta.

                    Viestissä luki "Osoitelähde: Huittisten Laatuauto Oy-asiakasrekisteri. " tosin en muista että olisin heille osoitettani koskaan lähettänyt, mutta VV-Audi konsernille kylläkin.
                    Viimeksi muokannut JoKa; 2.9.2013, 21:44.

                    Comment


                    • #11
                      Onko tämän pohjalta tapahtunutta postitusta?

                      Pörhöllä oma osoitteeni on tiedossa, mutta vähän yllätyksenä tuli, että Huittisiin pitäisi koeajolle lähteä. Luulisi, että lähempänäkin voisi sen koeajaa jossakin vaiheesa syksyä. =)

                      Comment


                        #12
                        Tuskin tuo edellä mainittu, koska mulle tuli työosoitteeseen. Nimellä. Sitä en ole käyttänyt missään yksityisasioissa.

                        Comment


                          #13
                          Eiköhän tuo VV-Autolta tule. Rouvalle tuli myös kun kaksi viikkoa sitten Espoon AC:stä ostetun 8P:n kauppojen yhteydessä tuli mailiosotekin annettua. Tätä ennen ei ole saanut mitään automainoksia.

                          Comment


                            #14
                            Olikohan se nyt Elisa/Saunalahti, joka taannoin ilmoitti, että kaikkien heidän palveluiden kylkiäisenä tulee palvelun tarjoajalle lupa kohdistaa asiakkaisiinsa suoramarkkinointia. Ilman tätä lupaa ei saanut palvelua. On vissiin pienellä painettu johonkin paperin reunaan.

                            Comment


                            • #15
                              "Hyvä asiakkaamme,

                              Inhimillisestä virheestä johtuen olet vastaanottanut viestin, joka lähti tarkoitettua laajemmalla jakelulla. Virhe tapahtui maahantuonnissa asiakastietojen poiminnan yhteydessä.

                              Pahoittelemme tapahtunutta."

                              Comment


                                #16
                                Itsekin jonkun verran sähköpostimarkkinoinnin kanssa touhunneena "hieman" ihmetyttää että ei ole kellot soineet rekisterin koon kanssa.
                                Hauskaa on myös se, että maahantuonnilla ei minun sähköpostiosoitettani ole joten poiminta on ns. mahdoton. VV-autolla osoite on ja lupa markkinoida, vain audia tosin. Ymmärrän VV-auton ja maahantuonnin läheisyyden, mutta ihan on pikkaisen sellainen olo kuin olisi rekisterejä yhdistelty...

                                VV-auto haki taannoin digimarkkinointipäällikköä joten ehkä on uusi kaveri päättänyt pistää hommat ns. isolleen :D

                                Comment


                                • #17
                                  Siis saunalahdellahan saa tietyt liittymät halvemmlalla, jos asiakas antaa saunalahdelle luvan lähettää kuukausittain tietyn määrän mainosviestejä.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Mulle tuli kanssa ja ainoa mitä en varmaksi voi sanoa, on se, että olenko joskus kysynyt Laatuautosta lisätietoja jostain pirssistä. Muuten VV-autot yms. eivät ole voineet saada sähköpostiosoitettani.
                                    Tarkastan tämän ja jos näin on, niin ei sitten mitään. Muussa tapauksessa ei jää jäljelle kovin montaa tahoa, mistä sähköpostini olisi voitu luovuttaa. Kerho on yksi niistä.

                                    Comment


                                      #19
                                      Äskettäin oli minulle ainakin tullut pahoittelumeili vv-autolta, lienee kaikille muillekin?

                                      Comment


                                        #20
                                        VV-AUTO = maahantuonti. Nilllä on käytännössä kaikki merkkiliikkeissä asioivien luovutetut tiedot. Ja vv-auton asiakassivujen (missä näkee oman autonsa tiedot) ja varmaakin kansaivälisten sivujen tiedot myös. Kuis moni joka ei ole huoltojen yhteydessä sähköpostiosoitettaan antanut, on katsonut autonsa tietoja VIN:n perusteella?

                                        Itse sain sähköpostia osoiteeseen, joka ei ole foorumilla tai clubilla osoiteena. Toivon todellakin, ettei täältä ole luovutettu tietoja kenellekkään...

                                        Muuten on menny varmaan kaikille VV auton kannassa, kun tätä on muillakin foorumeilla pohdiskeltu.

                                        Comment


                                          #21
                                          Kyllä.

                                          Comment


                                            #22
                                            Vaimollekin tuli tuo pahoittelukirje. En tiedä millähän perusteella on ne vastaanottajat valittu siihen Huittisten Autotalon Golf-mainokseen, koska itse en ole saanut mitään Golf-mainoksia, vaikka muuta spämmiä joskus VV-Autolta tuleekin.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Minä puolestani sain tuon mainoksen ja pahoitteluviestin ihan työpostiinkin, jota en taatusti ole jakanu VV-Autolle. Useampi rekisteri tuossa siis on takana. Omaan postiin taas ei tullut mainosta, vaikka tuo posti on maahantuojalla.

                                              Comment


                                                #24
                                                Alkuperäinen kirjoittaja salonenm Näytä viesti
                                                VV-AUTO = maahantuonti.
                                                Ei olé! VV-auto on jälleenmyyjä.
                                                Sama omistaja tosin VV-autolla ja maahantuonnilla. Niden välillä kuitenkin "hygieniasäännöstö".

                                                VV-autolla ei ole lupaa markkinoida kuin niille henkilöille jotka ovat antaneet osoitteensa ja LUVAN markkinoida. Ja saunalahteen/elisaan tai heidän mainosliittymiin tämä ei liity.

                                                Pakko heittää spekulaatio noista haamuosoitteista (esim. Gedu) - oletteko antaneet k.o. osoitteen plussa-korttia hakiessanne? Sieltä kautta tuo meinaan on voitu täydentää tuo poiminta.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Minulla ei ole mitään bonus kortteja ja postia tuli. Ainoat paikat jonne olen tuon osoitteeni antanut on pari vag clubia joissa jäsenenä ja vw-myynnille autoa koeajoon hakiessa.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia
                                                    vw-myynnille autoa koeajoon hakiessa
                                                    TÄMÄ se on. Hait varmaan Helsingissä VV-autosta sen auton koeajoon...

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Minä puolestani sain tuon mainoksen ja pahoitteluviestin ihan työpostiinkin, jota en taatusti ole jakanu VV-Autolle.
                                                      Sama täällä.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Mulle tuli pelkästään pahoitteluviesti.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Toi on jo hyvä, jos pelkkä pahoitteluviesti tuli. :D
                                                          Mulle tuli molemmat. On tota spostia tullut tyrkytettyä aika moneen paikkaan, mutta lähes aina kieltänyt markkinoinnin.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Jos jaksaisi kikkailla sähköpostiosoitteiden kanssa, niin olisi mukava testata luomalla joka palvelua varten oma sähköposti vaikkapa muotoa etunimi1(/2/3..)@sukunimi.com ja katsoa mikä palvelu levittää sähköpostiosoitetta aktiivisimmin.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X