Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lisää hyviä uutisia autoilijoille.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lisää hyviä uutisia autoilijoille.

    http://www.vihrealanka.fi/uutiset/n%...%C3%A4r%C3%A4n

    Pari poimintaa:

    Kaikkien ajokortin haltijoiden on käytävä kymmenen vuoden välein pakollisilla ensiapukursseilla.


    Tekstiviestien ja sähköpostien lähettäminen sekä verkkoselaus kiellettävä ajon aikana.

    Kielletään esimerkiksi tutkanpaljastimet ja laserhäirintälaitteet tai liikenteen valvonnasta automaattisesti varoittavat navigointijärjestelmät.

    Oli sentäs:
    Parannetaan teiden kuntoa sekä tietyömaiden turvallisuutta.

    #2
    Elikkäs kaikki muut tulee noista suomessa käytäntöön, paitsi viimonen, sehän voisi aiheuttaa kuluja valtiolle eikä autoilijoille.

    Comment


      #3
      Tekstiviestien ja sähköpostien lähettäminen sekä verkkoselaus kiellettävä ajon aikana.
      Toivottavasti koskee pelkästään kuljettajaa...

      Comment


        #4
        Liikennemerkkejä ja -sääntöjä on yhdenmukaistettava vuoteen 2013 mennessä.
        Ei ollenkaan huono ehdotus.

        Comment


          #5
          Mitkäs noista kiellettävistä on nykyään sallittu?
          Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 10:16.

          Comment


            #6
            Liikenteen valvonnasta (kameroista) varoittavat navit ainakin.

            Comment


            • #7
              Kaikki joista ei käytännössä jää tänä päivänä, kielloista huolimatta, kiinni. On siis käytännössä sallittuja koska niitä ei valvota. Ylinopeus on sen sijaan kaiken pahan alku ja juuri ja se on kaikin keinoin(tietää rahaa valtiolle) kitkettävä pois.

              Comment


                #8
                Alkuperäinen kirjoittaja vihreä lanka
                Parlamentti ehdottaa, että Euroopan komissio nimittää EU:lle tieliikenneturvallisuuskoordinaattorin, joka auttaisi jäsenmaita suunnitelman toteuttamisessa
                Heh, eli uutta hienoa virastoa pystyyn, kyllä meillä kaikilla on varaa ylläpitää uutta suojatyö paikkaa....

                Comment


                  #9
                  Tähän kohtaan haluisin tehdä tarkennuksen, oon itse ollut toisella kierroksella ehdolla eu virkaan, ja siitä it hommasta maksettiin melkolailla enemmän kuin normisti suomessa moisesta saa, ja se tekee kyllä sen että tarjokkaiden tasokin on jonkinlainen, olin etukäteen vähän sitä mieltä ettei siellä isommalla kokemuksella ole hakemassa varsin tylsään hommaan, mutta taisikin olla että olin ns pienimmillä avuilla jota tokalle kiekalle pyydettiin

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja hopsis
                    Liikenteen valvonnasta (kameroista) varoittavat navit ainakin.
                    Mistäs alkaen noin on?

                    Comment


                      #11
                      Kyllä ajan tasalla olevilla kartoilla Nokian navit piippaa ja ilmeisesti valtaosa autonavikoirista yleensäkin. Koskee tietenkin kiinteitä kameroita.

                      Comment

                      Working...
                      X