Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ihmisten härskiys, tuli täkeä puhelu eilen, kurvasin Lohjan Motonetin pihaan ja jatkoin puhelua ( handsfreen kautta). Oli runsaasti tyhjiä ruutuja ympärillä. Hetken päästä viereen kurvasi vanha c-vectra. Kuski täräytti oven auki suoraan mun kylkeen. Toljotti vaan ja paineli muina miehinä Motonettiin.
    Kun sain puhelun valmiiksi lähdin itsekin asioille Motonettiin mutten löytänyt jannua.
    Rekkari tiedossa (OBI-824) ja sen perusteella puolalaistaustainen heebo kyseessä.
    10 vuotta sitten olis kyllä ollut Vectrasta vähintään jokunen kumi tyhjänä tuollaisen tempauksen jälkeen. Pieni hiertymä tuli maaliin, mutta en ollut omalla autolla liikkeellä niin vituttaa tuollainen käytös

    Comment


      Vähän samalla tavalla kävi minullakin. Vein eukon terveyskeskukseen ja jäin itse autoon tekemään töitä. Parkkipaikka on ahdas, ja heti tuli mieleen että mitenkähän tässä käy. Viereen tuli joku akka, ja tuli suht varovasti ovesta pihalle, mutta avasi takaoven suoraan minun auton kylkeen! Sitten se hoksasi että toisella puolella on enemmän tilaa, joten se meni sinne hakemaan lastaan. Minä sinkosin perään kysymään että mitä hittoa se oikein tekee, mutta se oli vaan että "tuliko siihen jälki?" yms paskaa että on kiire jne. Onneksi olin tuolla aanelosella liikenteessä, ja ei tullut lommoa mutta voisi sitä silti kunnioittaa toisen omaisuutta! Kun kehtaisi, niin olisi pitänyt lyödä ovella sen autoon ja kysyä että miltä nyt tuntuu!?

      Comment


        Ei se jälki tuollaisen autoilijan auton kyljessä niitä varmaan paljoa rassaa.

        Comment


          Vanha juttu parkkipaikka-kolhusta jenkeissä. Joku veti jollain tila-autolla Corveten kylkeen skraadun. Pisti lapun : oops, sorry.
          Vettekuski tuli, näki skraadun ja lapun, siirsi autonsa. Varakanisterista gallona tila-auton konepellille. Tikku perään ja lausui: oops, sorry.

          Comment


          • Samaa menoa täälläkin. Jälleen kerran parkkipaikalla joku oli jättänyt mukavat jäljet etulokariin. Ei autoa kohta enää pysty jättämään minnekään.

            Comment


              Samaa täällä, B7:skan apukuskin oven kummatkin listat on reilusti naarmuilla, eikä aiheuttajasta mitään tietoa

              Comment


              • Jumalauta että alkaa veri taas kiehua kun lukee näitä juttuja... mä varmaan totaalisesti repeisin henkseleistä irti tollasessa tilanteessa ja murjoisin "paikkoja" :D :/
                Sitä päivää ootellessa

                Comment


                • RS2:lla ajelin illalla ja piti kauppaan mennä, kävin hakemassa mersun tilalle, että uskaltaa laittaa parkkiin kaupan parkkipaikalle. Niin ja sehän se ottaa päähän ettei tuolla voi kauppaan mennä.

                  Comment


                  • Luulin että auton ostaminen olis helppoa kun on tukku käteistä tarjolla. Senkun valitsee sopivan ja käy hakemassa. Nyt kahdesta eri autosta koittanut kysellä mutta myyjät ei vastaa mihinkään yhteydenottoihin. Myynti-ilmotuksen ovat kuitenkin viitsineet tehdä. Oikeastaan toiselta sain tekstiviestin, että ei mulla mitään autoa ole.. Vielä klubilainen kyseessä ja auto edelleen foorumilla myynnissä, että mitähän helvetin pelleilyä tää touhu on?

                    Comment


                      Saman huomasin viime vuoden lopulla. Yhdelle autoliikkeelle soitin kolme kertaa ja myyjä kiireessä lupasi kohta soittaa takaisin. Lopputuloksena oli että vasta viikon päästä sopii tulla katsomaan ja ostamaan.Toinen ääripää oli sitten yli-innokkaat myyjät jotka laittoivat tunnin välein viestejä osta osta osta joko joko.

                      Comment


                      • Minulla on Samsung Galaxy S7 on 6 kk vanha ja vikaa niin vitus... (ei ole tippunut eikä mitään muutakaan) No vihdoin sain sen huollosta. Huollossa vaihdettu etu kamera ja piirilevy puhelimeen.. Pääsin kotiin ja painoin päälle niin eikös siinä saata..n näytössä mene edelleen punainen valojuova mikä meni ennen huoltoon menemistä. Ja siittä lennosta takasin huoltoo puhelin uudestaan. Kaiken kukkuraksi n.2h päästä soitettiin Samsung huollon toiminnan mielipidettä.. Annoin kyllä laulaa koko elämän kyllyydestä..

                        Comment


                        • Audi ei selkeästikään tykkää vähäisestä ajosuoritteesta, tulee nykyään reilusti alle 300km/kk.
                          Ensin alkoi satunnaisesti käymään 7:llä. Puola on kontissa jo odottamassa motivaatiota etsiä pätkivä pytty, mutta kun tekee sen vain ajoittain, niin vika ja aika tutkimiselle eivät ole täsmänneet.
                          Keskiviikkona kävin antamassa rakkautta ja pesin härvelin.
                          Kiitoksena tästä hellyydestä päätti sitten oksentaa vaseliinit vetonivelestä kotimatkalla puhtaalle pinnalle.
                          Ei kestä ajamatta eikä ajamista.
                          Huoh.
                          Attached Files

                          Comment


                          • No persetti. Mä vaihdoin omat kumit ennakoivasti. Yhtä lähdin laittaa, sitä 250tkm ajettua orkkista ja samantein sit myös uudemman n. Viidesosan tuosta kiinni olleen.

                            Comment


                              Sinkki kuume

                              Comment


                                Mua tuli kerran yks isäntä kädestä pitäen kiittämään ku olin käskeny vaimon pistää lapun tuulilasiin kun se meni peruuttamaan parkkiksella tuliterään hiluxiin.. Omaa autoa on kyllä raavittu useammankin kerran vaan ei ole lappuja näkynyt. No, onneksi noi mun autot on Celikaa lukuunottamatta sellasia ettei oo väliä jos e ihan ruttuun vedä.

                                Itseä otta päähän kun olen toista kertaa elämässäni onnistunut arvioimaan tulot ja menot perseelleen ja nyt se perse on auki. Myöskään tupakointi taas meinaa alkaa n. 6kk ilmanolon/purkan jauhamisen jälkeen. Kaikenlaista menoakin on koko ajan niin paljon että Celika on seissyt jo toista kuukautta niinkin isosta syystä että takaa toisen puolen jarrut rahisevat. Ei vaan ehdi tutkimaan.

                                Comment


                                  Mielenkiintoinen profiilin celica, kovasti kiinnostaisi tietää siitä lisää....

                                  Comment


                                  • Tupakan polttohan on tunnetusti mukavaa puuhaa, mutta elä nyt enää tuossa vaiheessa kehtaa aloittaa uudestaan. Se alku on kuitenkin pahin.
                                    Ite ollut varmaan kohta 15v polttamatta vakituiseen. Ensimmäisen puolikkaan vuoden jälkeen annoin kaljotellessa luvan poltella ja joskus edelleen, mutta kyllä se on niin hyvästi muistissa, että saa tarkkana aina olla :)

                                    Comment


                                      Eikai tuossa Celikassa mitään kovin ihmeellistä ole, britteistä uinut tänne joskus 2000-luvun puolella, ulkopuolelta vakio, madallettu säädettävällä alustalla vain. Alkuperäinen gt4 wrc eli ensimmäisten 2500 joukossa tullut ulos. Sen verran kutiteltu että sisuskaluja vaihdeltu mäntien yms. verran mäntärikon jälkeen, moottorinohjaus Harisella joskus kutiteltu ja penkitetty 320hv/500nm @ 1bar ahdoilla. Metallisiipinen vakioturbo. Mitään paukkuja tai vesiruuttia (mitkä on noissa wrc-malleissa tehtaalta mukana, ei tosin aktivoituina) en ole ainakaan vielä ottanut käyttöön. Paukkuhan toki söisi turbojakin sitten.

                                      Itsellä ollut vasta noin puoli vuotta tosiaan ja ajossa koko ajan niin ei ole itsekkään ihan hirveästi tullut tuota tutkittua, täysin papereiden varassa itsekki tuon kanssa. Enemmän hankittu ajoon kuin ropattavaksi tuo ainakin näin alkuun kun menee aika galanttien kanssa :)
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Muistin kesäauton katsastusajankohdan totaalisen väärin. Herättelin kesälötkön talviunilta, tarkistin nesteet ja rengaspaineet jne ja piti lähteä ajelulle trafin sivujen kautta. Liikennekäyttöönottoa tehdessä Trafi ystävällisesti huomauttaa että katsastus mennyt umpeen 13.3.

                                        fuu fuu :(

                                        Comment


                                        • Saahan tuota leimalle ajaa vaikka on poistettu liikenteestä. Ilmoittaa vaan etukätee konttorille.

                                          Comment


                                            No saa saa mutta ei saa lähteä ajamaan hurua tähän aikaan illasta.

                                            Comment


                                              Hajavarastoidut osat / hajasijoitetut osavarastot yhdistettynä dementiaan...

                                              Comment


                                                Itsehän löysin tossa kaverin hallin nurkista mm. vaihdelaatikon, akseliston, turbon ja yhen megaruutan. Siis omiani, vissiin joskus 4-6 vuotta sitten oon ne tonne raahannut.. Muistikuvia noidenkaan olemassa olosta ennen siivoustalkoita ei ollut.

                                                Comment


                                                  No nyt ei harmita enää ihan yhtä paljon ettei saanut V8:a eilen ajoon. Piti sillä tulla tänään Tampereelle. Onnesta tulin Shitterillä, oli vähän joutilaampi ajaa sillä peurakolari aamulla.

                                                  Comment


                                                    Uusi tuulilasi eilen. Noin kaksi tuntia kesti ennen kuin tuli eka iskemä.

                                                    Antaa olla, vaihtaa sitten uudestaan sitten kun sen aika tulee.

                                                    Comment


                                                    • Tuliko Mikko shitteriin paljonkin vahinkoa? Pienet kosmeettiset pelti- tai puskurivauriothan vain lisää karaktääriä ranskikseen, mutta tuulilasia tai umpioita on ikävämpi ostella...

                                                      Comment


                                                        Puskuri halki. Eipä muuta isompaa.

                                                        Comment


                                                          Miltä peura maistui?

                                                          Comment


                                                            Siellä se on metässä. Kai sitä joku kettu jäytää. Poliisi ei paikalle ehtinyt, lupasivat paikalliselle mettämiehelle soittaa.

                                                            Comment


                                                              Riistalautanen ranskalaisilla, vai?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X