Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Älkää jaksako. Auto on tällä hetkellä siinä kunnossa ettei koskaan mikään mun autoista oo noin likanen ollu, edes hilux.:o 2 viikkoa jo kipeenä ja sitä ennenkin oli jo ainakin yli viikon suolamössökeleissä päivittäin. :/ ei tota ees tunnista autoks nyt.:/ ahdistusoireita....
    Mut emäntä kyllä säteilee!! :D

    E: vanteissa on puolien välissä liiottelematta vähintään sentin hiekkakerrokset.:o

    Comment


    • Valkonen S3 turun rinta-joupin kohtaa illalla 9 jälkee. Oliko just pesusta tullu ku niin kiilsi? [emoji41]

      Comment


      • Mechelininkadulla Marian Sairaalan valoissa klo 7:45 musta RS6 4F mallia. IHL-xxx. Hyvät oli äänet.
        En nähnyt oliko takana klubialunen, kun jo lähti liikkeelle.

        Comment


        • Epy on b-raudassa :)

          Comment


            Tällasen yksilön perässä ajelin vuosaaressa ja ohitin kehä3 ennen porvoon motarii.
            Attached Files

            Comment


              hetki sitten tuli musta RS5 Lohjalla, Prisman edessä vastaan... ei ehtiny näkemään, et oliko klubikilpiä kiinni, tosin OIKEIN kivat murinat sen sijaan... :D

              Comment


              • Kenen jengitaustan omaavan kanssa ajelin tänään mennentullen vastaan välillä Lahti-Riihimäki? Valkoinen B8(?) avant. Olin piilossa firman valkoisen Transporterin ratissa.

                Comment


                • Naantalin S-marketin parkkiksella punanen RS3 alusilla. Törmänny suhun kanssa instagramissa mut unohtu laittaa seurauksee [emoji17]

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja janppa- Näytä viesti
                    Kenen jengitaustan omaavan kanssa ajelin tänään mennentullen vastaan välillä Lahti-Riihimäki? Valkoinen B8(?) avant. Olin piilossa firman valkoisen Transporterin ratissa.
                    Todennäkösesti meikälinen oli ????

                    Comment


                    • Jos kilpi on vielä FKV-xxx niin todennäköisyys on huomattavan suuri. Morot vaan!

                      Comment


                      • Joku tänään Jäken keskustassa S2 tyylisellä pirssillä 1545 aikoihin?:)

                        Comment


                        • Kyllä sama mies :D moro moro

                          Comment


                            Kukas ajoi juuri Kuopion satamassa mustalla 8V S3:lla? Aluset ja klubitarra oli. Minä olin karvaquattron kanssa kävellen liikkeessä.

                            Comment


                              Joku morotteli kylmäkoskella n. tunti sitten. Ite normaaliin tapaan aivan kaffella ja huomasin vasta ns. kun oli liian myöhäistä vetää lippaan.

                              Comment


                              • Kukas ajoi vastaan A8 D2:lla Salossa Helsingintiellä puoliltapäivin? Itse olin harmaalla B6 avantilla.

                                Comment


                                • Kuka clubilainen ajoi mun perässä b5 rs4:lla Sellon kohdalla? Huomasin että oli tarra ikkunassa.

                                  Comment


                                    Kovasti vaikutti RistoEe:n autolta Tammiston XXL:n parkissa puoli viiden aikoihin.

                                    Comment


                                      Juu, melko pakotettuna xxl:ssä.

                                      Comment


                                        Antti Reini Wallanderissa just nyt. Eikös sekin ole Audi-miehiä...

                                        Comment


                                        • Tänään tuli bongattua pohjoisessa päin sininen B6 Avant RAI-XXX alusilla. Vaikuttaako omistaja täällä? Ite olin liikenteessä tummalla B5 Sedanilla kohti etelää.

                                          Comment


                                            Zeronine tuossa saunan lauteilla turisi tovin tärkeistä asioista :) KIITOS kun käväsit saunomassa muutto romujen keskellä :)

                                            Comment


                                              Kiitoksia kutsusta, hyvät turinat ja löylyt! :)

                                              Comment


                                                Kukas oli motonetissä tänään, vihreän B5 omistaja!? Oma on tuo sininen B6. Tais olla audeille varattu tuo rivi [emoji5]

                                                Comment


                                                  Tuusulan sahankulmassa parkissa punainen s3. Clubilaisia?

                                                  Comment


                                                  • Keljonkankaan abc:llä joskus viiden jälkeen hopea C5 ja hieman tummempi D3 tarkisti ilmanpaineita tai pesi laseja. Ite kävin marketin puolelta makkaraa hakemassa ja meinasin lähtiessä koukata teidän ohi, mutta kerkesitte liueta paikalta. Oliko jotkut täältä?

                                                    Comment


                                                    • Uus sininen rs6 suksiboksilla varustettuna vaasan motarilla. Peukutin.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                                        Kukas oli motonetissä tänään, vihreän B5 omistaja!? Oma on tuo sininen B6. Tais olla audeille varattu tuo rivi [emoji5]
                                                        Tais tuo parempi puolisko olla kaupoilla.

                                                        Comment


                                                          Imatran abc just nyt. Musta b7 sedan, alunen löytyi. Tuli piipahdettua kupilliselle pikkukakkosen hakumatkalla..

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
                                                            Kukas ajoi juuri Kuopion satamassa mustalla 8V S3:lla? Aluset ja klubitarra oli. Minä olin karvaquattron kanssa kävellen liikkeessä.
                                                            Minä, oltiin Puijolla Hiihdon Hopeasompa-kisoissa...

                                                            Comment


                                                              Raikasta kyytiä siitä itse kullekkin:-)
                                                              Attached Files

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X