Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jakopäänhihnan vaihto Tampereen seudulla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jakopäänhihnan vaihto Tampereen seudulla

    Morjens!

    Kuka tekee edullisimmin (ja kunolla) jakopäänhihnan vaihdon Tampereen seudulla? Älkääkä vain sanoko, että Laakkonen!
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 20.1.2008, 21:26.

  • #2
    HLS auto on yksi missä ite vaihdatan ja muutenkin kaikki huollot on suoritettu siellä. Laakkosen entisiä jätkiä, osaa hommansa.


    Tampereen Hls Auto Oy


    Vehnämyllynkatu 23
    33700 TAMPERE


    Puhelin 03-363 6720

    Kannattaa varata aika hyvissä ajoin. Suunnilleen noin viikon jonotusaika. Meitsin kutonenkin taas kohta vierailee pajalla. Ainiin, mun kutoseen on jakopäähihnan vaihto + vesipumppu 600 euroa. En tiedä enkä halua tietää paljon marmorihuolto kiskoo.

    Comment


    • #3
      Piste Hakalalle. Ruuhkaa vaan voi olla, eli ole hyvissä ajoin liikenteessä.

      Comment


        #4
        Älkääkä vain sanoko, että Laakkonen!
        Miksei?!
        Kahden vuoden takuu osille ja töille.
        (no joo, itse en maksa hinnasto hintaa..)

        Comment


          #5
          Minulla on myöskin hyviä kokemuksia HLS-autosta. Aikanaan käytin vitoskoneisen typ89:n hihnanvaihdossa siellä. Tuota Hakalaa on kehuttu sen verran paljon, että ajattelin sinne ottaa yhteyttä lähiaikoina. Profiilin kulkineeseen on jakopäänosat tilauksessa.

          Lisäksi ainakin Autokorjaamo Mini Pirkkalassa tekee V6 Audien hihnanvaihtoja. Metro-Autossa myynnissä olleessa S4:n konetilassa oli kyseisen firman tarra merkkinä hihnanvaihdon suorittamisesta.


          Escalator: Tuossa 600 eurossa lienee mukana osien hinta?
          Viimeksi muokannut Tuomo Foudila; 1.2.2008, 22:13.

          Comment


          • #6
            Luulisin. Kyllä ne herrat aina laakkoselta osat hakee.

            Comment


            • #7
              Alkuperäinen kirjoittaja Escalator Näytä viesti
              HLS auto on yksi missä ite vaihdatan ja muutenkin kaikki huollot on suoritettu siellä. Laakkosen entisiä jätkiä, osaa hommansa.


              Tampereen Hls Auto Oy


              Vehnämyllynkatu 23
              33700 TAMPERE


              Puhelin 03-363 6720

              Kannattaa varata aika hyvissä ajoin. Suunnilleen noin viikon jonotusaika. Meitsin kutonenkin taas kohta vierailee pajalla. Ainiin, mun kutoseen on jakopäähihnan vaihto + vesipumppu 600 euroa. En tiedä enkä halua tietää paljon marmorihuolto kiskoo.
              Kuuluuko hintaan KAIKKI, siis termari, kampuran pultit, laturin/moniurahihnan jne jne?

              Ei tosiaan kuulosta pahalta, marmorilta kaikki osat yhteensä n. 450€

              Comment


              • #8
                Kysäsin tossa kesällä sitä hommaa ja herra sano mulle että jos sä autos tänne "vakituisesti" tuot niin voidaan tehdä se 600 euroon. Ymmärsin kyllä tämän niin että he tekevät työt ja osat kuuluu kauppaan.

                Ensi viikolla audi menee HLS:ssään. Kysäsen vielä kerran herroilta mikä tilanne tänäpäivänä on.

                Comment


                  #9
                  Mitenkäs tätä nykyä Tampereen alueen pajat? Tuttavan 3.0Tdi 4F:ään pitäisi pyöränlaakeri, hihnat, polttoainesuodatin ja öljyt vaihtaa.
                  Melko perus juttuja siis.

                  Mikä olisi sellainen hinta/laatusuhteeltaan sopiva paikka ko. hommiin. Toki asiansa osaava harrastaja käy myös.

                  Comment


                    #10
                    Lempäälässä Auto Idis tai Hakala Yhtiöt, Tampereella ET-AutoTech, noista lähtisin itse liikkeelle.

                    Comment


                    • #11
                      Jiikoomotors

                      Suosittelen, hyvä, edullinen ja nopea, asentaja on Audi -miehiä

                      Comment


                      • #12
                        Jos ei Viiala ole liian kaukana, niin voin suositella Akaan Ajoneuvopalvelua.

                        Comment


                        • #13
                          Meidän perheen autot käynyt täällä vuosia ja ei ole hinnoitellut itseään huoltojen osalta pihalle. Juuri vaihdatin laatikon öljyt bg laitteella kyseisellä pajalla ja en kehtaa hintaa sanoa, kun en tiedä kuinka paljon vakio asiakkuus vaikuttaa hintaan. :) Oli siis todella halpa, jos seuraa tuota toista ketjua missä tätä asiaa puidaan.

                          https://www.fonecta.fi/profiili/107311

                          Comment

                          Working...
                          X