Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 S4 alustaratkaisuja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 S4 alustaratkaisuja?

    Millaisilla alusta ratkaisuilla olette b5 korisia ässiä toteuttaneet? Jouset, iskarit, vakaajat? Mitä kannattaisi alle laittaa jos hakee hiukan mukavuuttakin kuitenkaan alustan olematta aivan "löysä"? Minkä laisia madalluksia olette käyttäneet talviajossa?

  • #2
    Omassa kulkineessa tällä hetkellä:

    -KW var2 alustasarja.
    -H&R vakaajat edessä ja takana (paksuimmat)
    -Powerflex puslat taka akselilla

    Korkeutta en ole mittaillut, talveksi ylöspäin kuitenkin. Mukavuus ihan ok, radalla tulee käytyä jonkin verran ja sielläkin toimii ihan kivasti toi kokoonpano.

    Auto vetelee mielestäni turhan paljon maantienopeuksissa uraisella tiellä, esim kehä3 ei ole kovin kiva, mutta jos uutta asvalttia alla on meno kuin raiteilla. Ajattelin vaihtaa raidepäät kiinteisiin malleihin ja katsoa mitä eroa. Edessä on viime talvena uusitut lemförderin tukivarret. Renkaina 225/40-18 Falkenit. Olen kokeillut eri pyöränkulmia muttei liiemmin vaikutusta.

    Onko kellään vastaavanlaisilla alustoilla (tai muilla) pyöränkulmien arvoja jotka vaikuttais hyviltä, vois kokeilla jotain muutoksia?

    Comment


      #3
      Itsellä on FK Highsport, ja se on aika kova alusta. Itse kyllä pidän siitä. Vakaajat on vakiot, ja varmaan tuossa autossa ne saa ollakin. Toiseen on tulossa joskus KW3 ja H&R:n vakaajat. Korkeus on pohjan alimmasta kohdasta mitattuna 10 cm.

      Niin, ja Powerflexit on taka-akselilla.
      Viimeksi muokannut okkim; 14.10.2010, 11:11.

      Comment


        #4
        -H&R korkeussäädettävä alustasarja (maavara n.10-12cm)
        -H&R vakaajat edessä ja takana (paksuimmat)
        -Powerflex puslat
        -235/40-18 rengastus

        Alkuun natisi puslat, mutta poistui ajon myötä. Ei mielestäni liian kova eikä pehmeä, itse tykkään. Vakaajat saattavat tuntua monelle liian jäykiltä, itse tykkään ja varsinkin kun tulee ajettua myös radalla. Samalla maavaralla mennään myös talvella, ei jaksa ruuvata (hieman muuttuu rengastuksen myötä 205/50-17).

        Comment


        • #5
          Itsellä kun on tällä hetkellä spaxin tolpat edessä ja supersportit takana niin etupää pompottaa pienestäkin kuopasta tai töyssystä ja natisee aikas paljon. onko muilla ollut vastaavia ongelmia? lähinnä tuon pompotuksen kanssa, natina varmaan johtuu kuluneista puslista.

          Comment

          Working...
          X