Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä umpiot B6 A4än?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mistä umpiot B6 A4än?

    Moron, uutena jäsenenä kysyn seuraavaa:

    Mulla 5 vuotta vanhassa kiesissä umpiot vuotaa molemmat. Pitäs ostaa uudet mutta mistä. Boschit maksaa 560e kappale ja Motonetin 100e setit ei liene laadukkaita. Onko joku löytänyt laadukkaita mutta näyttäviä led-umpioita. Jos, niin mistä?

    Autossani on lähixenonit, jotka ilmeisesti syytä huomioida umpioita valittaessa. Sekä seikka, että nykyiset umpiot on tumman harmaalla pohjalla enkä haluu muuttaa auton katsetta hopean harmaalle pohjalle.

    Kiitos neuvoista!

  • #2
    Harmaalla pohjalla ja xenon-kannalla ei ole saatavilla kuin orkkisumpioita. Kannattaa kokeilla tiivistää entisiä vaikkapa sikamassalla. Siististi laitettuna sitä ei edes heti huomaa suojakumin alta.

    Comment


    • #3
      Millä tavalla tuo B6 orkkisumpio on avattavissa? Tarkoitan umpion runkoa tuosta "lasista". Onko se kiinnikkein vai liimattu.

      Comment


      • #4
        Liimattu. Lämmitettävä auki samalla vähän kangottaen. Itellä tuli ainaki ruma pellin alta :/

        Comment


        • #5
          Jostain olin lukevinani että valojen korkeussäätö akselin O-rengas olisi vuotokohta. Pitääkö tämä paikkansa? Minulla ainakin oli savea korkeudensäätö osien välissä.

          Comment


          • #6
            Jos haluat alkuperäiset Valeon umpiot, niin tilaa jostain varaosapuljusta suoraan Valeon varaosanumerolla. Saattaa olla halvemmat kuin tiskillä kun niissä ei vain ole VAG:n logoa/numeroita, muuten samat umpiot. Ainakin ballasti oli tuota kautta tuplat halvempi.

            Halogeenivaihtoehtoihin olisi enemmän tarviketta tarjolla ainakin valmistajalta nimeltänsä Depo.
            Viimeksi muokannut jaarli81; 11.12.2009, 13:32.

            Comment


            • #7
              tais olla tuolla myyntipalstalla myynnissä yhden tuollaiset valot...

              Comment


                #8
                Joo, luulen kans, että se korkeudensäädön likaisuus kuluttaa tiivisteen ja vuotaa/päästää kosteuden sitä kautta. Itsellä myös oli melkoisesti rapaa säätöhammaspyörissä.

                Comment


                • #9
                  Ohjeet O-renkaan vaihdosta:
                  http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=20379227

                  Näin avataan B6:sen umpiot:
                  http://www.a4mods.com/index.php?page...ages/joey.html

                  Toivottavasti auttaa..

                  Comment


                    #10
                    Lueppa myös tuo tekstini tuolta "kokemuksia xenonien kirkkaudesta"

                    Comment

                    Working...
                    X