Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urs4 v8 94 perän ääntely

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • urs4 v8 94 perän ääntely

    elikkäs itellä on tuollainen 94 s4 farkku jossa v8 kone ja nyt ois kysymys että mikä nuista vehkeistä ekana menee perästä. autolla ajeltu alle 300tkm ja perä pitää ääntä kun ajaa moottorijarrulla nii tasasta klok klok ääntä kuuluu ja olen kuulustellu että perästä se tulee ja viel kuskin puolen taka vetari antaa ääntä enempi. että oisko kyseessä väljä perä vai oisko pyörän laakeri mut tuntus että perän rattaat ääntelee ku kytkin pohjassa ääntä ei kuulu tai kiihdyttäessä. sit vielä ku perän lukon tempasee päälle ja mutkaan ajaa nii kovenee vaan ääni.

    #2
    Itse veikkaisin kyllä vetoakselia tuon tekstin perusteella.

    Comment


      #3
      No jos perän lukon tempasee päälle ja joku on siinä ohittanut sen nopeuskatkaisun, niin mutkaan ajaessa varmaan alkaa kuulua kovenevia ääniä perän sisältäkin?

      Comment


      • #4
        no joo siis ei ole lukon nopeus anturia ohitettu. voipi olla se vetari

        Comment


        • #5
          Mikä mahtaa olla urssissa mennyt tai menossa kun peruuttaessa kuuluu kolinaa, satunnaisesti voi kuulua myös eteenpäin mennessä(harvoin). En päässyt asiaa vielä tarkemmin mutta näytti kuin perän oikea (hanttarin) kylki olisi ollut kostea/öljyinen. Voi toki olla vain vettäkin mutta tiedä häntä. Onko veikkauksia mikä muu se voisi olla tai jos se on perä vuotanut niin mikä sieltä mahtanut antautua?
          Viimeksi muokannut mikavirta; 10.2.2010, 15:42.

          Comment


          • #6
            olen ajellu nyt muutaman päivän ilman radioo, ykkösellä ja kakkosella erittäin hiljaa kiihdyttäessä "ujeltaa" perän suunnalta lievästi... todella hiljaa. olen suunnilleen ainut kuka sen kuulee. mutta voiko johtua perästä? kaikki öljyt menossa vaihtoon ensiviikolla.

            Comment


              #7
              Laita radio päälle niin homma toimii.

              Comment

              Working...
              X