Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia XYZ autopartsin tuotteista?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kokemuksia XYZ autopartsin tuotteista?

    Onko kellään klubilaisella kokemuksia/tietoa kyseisen firman tuotteista/laadusta, lähinnä jarrusarjoista.

    http://www.xyz-racing.com/

  • #2
    Ihan villi veikkaus, että on samaa kamaa kuin D2:en kitit. D2 on ainakin laadukas merkki, joskin kerännyt nimeä lähinnä moottoriurheilupuolella (ralli ja DTM).


    http://www.d2racingsport.com/brake.htm

    Aika laadukasta enkglantia tuolla XYZ:in sivuilla, etenkin välilehdellä "XYZ Goods" :)

    Comment


      #3
      Pölysuojia noiden satuloiden männissä ei taida olla.

      Comment


      • #4
        joskin kerännyt nimeä lähinnä moottoriurheilupuolella (ralli ja DTM).
        Se DTM autoissa ollut D2 tarkoitti Vodafone puhelinoperaattoria, jonka logon Taiwanin pojat kopio täsmälleen samana.

        http://decalsplusonline.com/vodafone...2-sticker.html

        Comment


          #5
          Aika laadukasta enkglantia tuolla XYZ:in sivuilla, etenkin välilehdellä "XYZ Goods" :)
          T-shit... voi luoja!

          Comment


            #6
            Ja kun Firma on Taiwanista niin ehkä nuo on original D2 replicoita ;)

            Aika länsimaalaisia nimiä contact sivulla kyllä on, hieman jopa epäilyttävän paljo. Ja pelkkiä naisia.

            Comment


              #7
              Länsimaiset nimet siksi kun tuollapäin maailmaa kaikilla on jonkinlainen englanninkielinen nimi, niiden oikeat nimet sopivat melko huonosti meidän länsimaisten suuhun.

              Kuulosti kyllä tutulta tuo XYZ, eikä suotta. Tuli käytyä noiden boothilla Frankfurtin messuilla viime viikolla... En kyllä äkkiseltään muista mitään yksityiskohtia noista, mutta mulla on kyllä kontakti tuohon firmaan olemassa. Jos joku haluaa tutustua tuotteisiin tarkemmin, voin kyllä tarvittaessa auttaa. Jos riittävää kiinnostusta löytyy, voidaan harkita kyllä jopa jonkin partin kimppatilaustakin. Tämänkaltaisten päämiesten kanssa kun toimin päivittäisessä työssäni.

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja piritek Näytä viesti
                Se DTM autoissa ollut D2 tarkoitti Vodafone puhelinoperaattoria, jonka logon Taiwanin pojat kopio täsmälleen samana.

                http://decalsplusonline.com/vodafone...2-sticker.html
                Jopas sitä aina oppii lisää. Minä kun olen luullut että D2 on tehnyt alustoja noihin DTM-mersuihin.. Hih. Melkeinpä naurattaa oma hölmöys. Varmaankin aika harkittu tuo logon kopiointi.

                Comment


                • #9
                  Kovia ovat xyzillä spämmäämään ainaki. Joka päivä tulee monta postia siitä, mitä kaikkee ois tarjolla. Kinukit ja muut 16:9 jengi käyttää tosiaan englanninkielisiä nimiä. Myynti-ihmiset usein onkin englanninkielisiä oikeastikin. Nimet on vaan keksittyjä.

                  Ite pysysin noista varsin kaukana, vaikka Kay Bakke pätkäänsä sellaset asensikin.

                  Muistuu mieleen yks 70kpl lootallinen boostimittareita taiwanista. Kappalehinnaksi jäi 2,50. Laatu oli hinnan mukasta. Noita möin vissiin viisi, loput meni niiden viiden kappaleen takuuvaihokkeina.

                  Kotisivut ja esitteet oli makeita. Kovia olivat tyrkyttelemään nuokin.

                  Comment


                    #10
                    Tongin tuossa arkistojani, ja totesin että enhän minä tuota firmaa messuilla nähnyt tai ainakaan mitään yhteystietojani antanut tai esitteitä ottanut, tuolta on tullut aivan oma-aloitteisesti aiemminkin postia. Ilmeisesti tulee aika laajalla jakelulla... :) Jätetään omaan arvoonsa.

                    Jape voi toimia koekaniinina? :)

                    Comment


                      #11
                      Kovin edullisesti tarjosivat mulleKIN jarrusarjaa risaan, 500-700€. Tarjolla oli kylläkin vain alikoon jarruja. Risan vakiojarrut 360mm ja noilla suurin 355mm.

                      Mites isot ne B7 risan levyt olikaan? Ne kai sinne seuraavaksi laitetaan.

                      Taidan nyt kuitenkin skipata, kun kukaan ei osaa varsinaisesti kehua yritystä. =)

                      Comment


                        #12
                        Itse olen muutaman mailin noiden kanssa vaihtanut. Ihan asiallisilta ovat vaikuttaneet, joskin kysymykseen pölysuojista eivät ole vastanneet vaikka olen niiden olemassaolosta kahdesti kysynyt....

                        Comment

                        Working...
                        X