Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a4:seen fk:n alustasarja, onko hyvä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    audi a4:seen fk:n alustasarja, onko hyvä?

    olen ajatellut laittaa audi a4 1.8t 2002:seen fk:n alustasarjan. onko kokemuksia onko se hyvä? ainakin jotkut sitä ovat kehuneet eikä hintakaan kyllä ole kovin paha. madallusta lupaavat 35/40, pitäneeköhän paikkaansa?kertokaa kokemuksia ja jos on jotain muita hyviä vaihtoehtoja niin kertokaa.

    #2
    FK on halpista... ei pidä ainakaan odottaa liikoja.

    Itse suosisin mielelläni jotain laadukkaampaa kuten Eibach, H&R jne. ja siihen jotkut hyvät iskarit Koni/Bilstein jolloin mahdollisen pettymysprosentin määrä on huomattavasti pienempi ja käyttöikäkin melkoisella varmuudella paljon pitempi.

    Onhan noilla FK:hon verrattuna suuri ero hinnassa, mutta halvalla ei hyvää saa. Valitettavasti tämä pätee alustasarjoissa erittäin hyvin.

    Comment


      #3
      Asentelin yhteen ässään FK Highsportit, ja ne tuntuivat kyllä aika hyviltä. Hirveän paljon en sillä ajanut, mutta alkutuntuma oli kyllä hyvä. Ei kallistele, eikä ole kivireki tai pintakova. Auton omistajakin piti alustasta. Lisää kommentteja saa kun pääsen tuolla omalla kurvailemaan.

      Comment


      • #4
        FK Highsportit ollu alla jo 1,5v ja hyvin toimii. Itse ainakin olen tykännyt. Sopivan pinta kova ja ei mene löysäks kun on enemmänkin painoa. Hinta/laatu suhde on kohalla.

        Comment


          #5
          Tarkoitushan ei ollut minullakaan sanoa että FK scheissea olisi, mutta jotenkin vain itse olen ns. tunnetun laadukkaan valmistajan kannalla.

          http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8819

          Comment


            #6
            no, esimerkiksi me lopetimme FK:n myymisen huonon laadun ja toimitusongelmien takia.

            jos haluat hieman halvempaa niin suosittelen powertechia tai lowtecia, noita on myyty paljon ja ongelmia ei ole ollut yhtään. lowtecilla jotkin jousisarjat ovat madaltaneen eri määriä kuin luvattu mutta toisaalta noin on myös käynyt monissa muissakin merkeissä.

            Comment


            • #7
              Itse myös sitä mieltä, että halvalla ei hyvää saa. Nyt kun omassa audissa ollut KW:n variantte 2 niin ei ainakaan tartte tulevaisuudessa miettiä minkälaisen alustan ostaa. Itellä ollut powertechin säädettävä alusta, mutta ei hirveen tyytyväinen voinnu olla. Alkuun oli ihan suht jämäkkä, mutta aika nopeesti löysty.

              Comment


                #8
                Kerrotko Arto että mitä se huono laatu on käytännössä tarkoittanut?

                Comment


                • #9
                  Itselläni ollut FK Silverline plus -korkeussäädettävä alusta viime syksystä lähtien eikä ole ollut minkään sortin ongelmia.

                  Tyytyväinen olen ollut ja kyydissäistujatkin ovat kehuneet alustan toimivuutta.

                  Comment

                  Working...
                  X