Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mielipide A6 Allroad 3.0tdi Aut.+APT?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mielipide A6 Allroad 3.0tdi Aut.+APT?

    Morjensta pöytään!

    Menin ostamaan ensimmäisen Audini eli A6 Allroad 3.0tdi automaatti ryyditettynä APT:n lastulla.
    Laite on -07 ja ajettu 284000km.
    Täysi huoltokirja löytyy.Suomiauto.
    Kaikki jarrupalat ja etupyörän laakerit vaihdettu,ei muuta remonttia tehty.
    Auto on koriltaan lähes täydellinen,2 pientä naarmua löytyy puskureista,ei mitään muuta.Sisusta on täydellinen.
    Värinä on mielestäni hieno "vihertävä hiekka",lokarinkaaret ja puskurit tumman harmaat.Ovissa on cromin väriset "kolhulistat".
    Maski,ikkunankarmit,kattokaiteet sekä etu/takapohjapanssarin reunat kromin väriset.
    Laatikko vaihtaa kuin unelma.Mahtaako olla Tip vai Stronic??
    Lappujen ja penkkitodistusten mukaan löytyy 272hp/550nm,ja ihan kivasti se vetää..:)

    Mitä mieltä asiantuntijat ja enempi näiden "olympiawolkkarien" kanssa pelanneet ovat ostoksesta?
    Mitä tulisi ottaa huomioon tulevaisuutta ajatellen?Mikä hajoaa ekana?
    Itseä eniten mietityttää toi ilma-alusta ja laatikko sekä painavassa autossa puslat ja nivelet…

    Enomies on autohifisti jo 20v ajalta,ja on jo saanut tuosta toimeksiannon,ja alkuvuonna puretaan sisusta jotta saadaan demppausmattoa kaikki paikat täyteen ja kunnon popit…:D
    Samoin tuossa on huonommat valot ku arvelin.Xenonit on lyhyissä jotka ok,mutta pitkät on ihan vitsi(olen valofriikki…),joten hakusessa olisi karjarauta,mistähän moisen saisi edukkaimmin?
    X-Visionit tulee,niin rupiaa ns.Näkymään…
    Olen niiiiiin kätevä näitten tietokoneiden kanssa,jotta en osaa liittää laitteesta kuvaa tähän…??…:(

    Noniin,kertokaa tuomionne…:D

    #2
    4F -korin Allroadit ovat vahvan auton maineessa joten eipä kai siinä muuta kuin lisää kilometrejä mittariin vaan. Joskus on kai ollut suuttimien / hehkujen kanssa jumppaa mutta ilma-alustat ja laatikot tuntuu kestävän paremmin kuin vanhoissa. Laatikko saattaa oireilla pienellä "humppaamisella" jonka huomaa lähinnä kierroslukumittarista.

    Comment


    • #3
      Selasin huoltokirjan uudestaan ja sieltä löytyikin merkintä että hehkut on vaihdettu :)

      Comment


        #4
        Komean auton olet hommanut. Laatikko lienee Tiptronic.

        Henk. koht. olen sitä mieltä, ettei lisävalot ole auton kaunistus. Pyrkisin hankkimaan valotehoa lisää muilla keinoilla. Auto on sen verran herrasmiesten kulkuneuvo, että jättäisin myös karjaraudan pois. Sellaiset sopii paremmin Honda CRV:hen yms.

        Comment


        • #5
          Toivottavasti et löydä sitä karjarautaa mistään. IMHO

          Comment


          • #6
            Huomenta!

            Olen tavallaan samaa mieltä tuosta karjarauta-asiasta,ei se kaunis ole...
            Olisihan aina olemassa ne rekisterikilpitelineet,mutta niiden ongelma mielestäni on tukevuus. Valot pitäisi saada silloin saada kiinni myös yläreunasta,joka tarkoittaisi ylimääräisiä reikiä maskiin.. :(
            Alkuperäisen xenonsarjan hintaa en halua edes tietää...
            Onko kukaan viritellyt niitä jälkiasennussarjoja?
            Itse aikoinaan tappelin -09 Sprintteriin semmosia, ja kolmannen sarjan jälkeen luovutin.
            Ilmeisesti sen väylä ei niitä hyväksynyt. Lyhyet toimi hienosti mutta pitkät ei millään...

            Vaihteisto on siis 6lovinen,joten lienee Tiptronic?

            Saako jostain paperiversiona käyttöohjekirjaa?
            Ärsyttää ihan simona se ajotietokoneeseen tungettu...

            Comment


              #7
              Minua eniten ihmetyttaa se, etta kun ketjun aloittajan asemasta paattelen, ollaan keha 3 sisapuolella, jossa on pelkastaan valaistua aluetta. Mihin ihmeeseen pitaa ylimaaraista valaistusta saada?
              Toisekseen, ala raiskaa hyvan auton keulaa lisapitkilla, vaan loyda ratkaisu jo foorumilla olevasta ketjusta, jossa keskustellaan 4F:n heikosta valotehosta.

              Comment


              • #8
                Asun kyllä Vantaalla,mutta moni, myös minä ajan autollani ympäri Suomea n.30km/v...
                :)

                Comment


                • #9
                  http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=109428 Eli menet retrofitlab.com ja tilaat EvoX-R.

                  Comment


                  • #10
                    Ei lisäpitkiä tarvitse tukea ainakaan katsastuksen takia. Tuo 30 km/v ei kovin paljon kuitenkaan ole :)

                    Comment


                    • #11
                      Joo,noi Evox-r:t herätti kyllä mielenkiinnon!

                      Joo,ei insinööri ole ikinä vaatinut yläkiinnitystä,mutta mielestäni valot vapisee inhasti rekkaritelineellä ilman ylätukea...

                      Ajan työkseni bussia,joten toi 30tkm/v riittää mulle h-autoilua...:)

                      P.S...valorauta on unohdettu...

                      Comment

                      Working...
                      X