Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT mk2 ravistaa 120kmh+

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TT mk2 ravistaa 120kmh+

    Olisiko vinkkejä mistä saattaisi johtua mk2 TT 2wd jumalaton ravistaminen, kun nopeudet nousevat 120km/h yläpuolelle? Luulin ensin vian olevan renkaissa, mutta tasapainotus rengasliikkeessä ei auttanut asiaa.



    Olen miettinyt, että voisiko vika olla pyöräsuuntauksessa? Tuossa mun yksilössä on taka-akselissa jumalaton auraus, mutta joku sanoi, ettei TT:n taka-akselin aurausta pysty säätämään, ainoastaan Camberiin pystyy vaikuttamaan?


    Tai voiko tuo johtua jostain risasta alustan puslasta tms?

  • #2
    onko renkaat ja\tai vanteet vaihtuneet, onko noilla vanteilla ja renkailla joskus ajettu täristämättömänä?, onko vanteet keskittyneet kunnolla pyörännapaan?, oletko kokeillut tekeekö talvirenkailla\vanteilla samaa jos sellaiset sattuu löytymään. täristääkö rattiin vai runkoon vai molempiin. (<tuosta voi päätellä harjaantunut kuski täristääkö etupäästä vai takaa)
    Viimeksi muokannut johny1332; 14.6.2018, 13:18.

    Comment


    • #3
      Kyllä mk2 tt alustassa on takana sekä aurauksen että camberin säätö.

      Comment


        #4
        Minun arpa väljille sovitteille.

        Comment


        • #5
          Ravistaako samalla tavalla myös vapaalla rullatessa tuolla +120km/h vauhdeissa?

          Comment


          • #6
            Viittaa väljään vanteen keskitykseen. Aikoinaan b8:ssa oli 0,1mm liian iso sovitin (66,6 vs 66,5mm) ja siinä oli ihan tolkuton ravistaminen 120:n nopeudessa. Vaihdoin pari pykälää pienempään (66,4mm) ja johan lakkasi.

            Comment


            • #7
              Väljät vetonivelet aiheuttaa myös isoa täristystä.

              Comment

              Working...
              X