Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Taas yks tylsä työreissu oudolla kylällä...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Taas yks tylsä työreissu oudolla kylällä...

    Aloitetaanpa tämmöinen topiikki. Tulee vietettyä pääsääntöisesti ma - ti täällä reissussa, ja aina yhtä tylsää. Kalijaakaan ei viitti iltaa yksin latkia... Tällä kertaa nyt on kyllä illan tavoitteena löytää lapsille tableteihin kuulokkeet, joten kattelen kylän tarjontaa, ja kävellä lippasen ympäriinsä. Semmoisia parin tunnin kävelyjä on tullut muutenkin ajankuluksi täällä tehtyä.

    Niin, Helsingissä siis...

    #2
    Helsinki tylsä?

    Helsinki ei taida ihan olla Suomen tylsin kylä
    Tutustuminen menokoneeseen, Nyt-liitteeseen tai vastaavaan saattaisi auttaa.

    Comment


      #3
      No Juu, oon mä täällä joskus muutaman vuoden asunutkin, kunhan provosoin keskustelun alkuun:)

      Mutta ainakin itellä meinaa aika tulla pitkäksi, kun yksin liikkuu. Jotain standup keikkoja oonki koittanut katella. Ja ei tuo lenkkeilyjään, vaikka kävellen, oo ainakaan mulle pahitteeksi.

      Comment


        #4
        Muutamassa savupirtissä itsekkin olen työmatkoilla ollut ja kaikki on yhtä tylsiä, jos reissut on oikeasti täysiä työmatkoja.
        Asiakkaan ulkoiluttamis reissut taas saattaa joskus olla ihan hilpeitä.

        Ei ole väliä onko Tampereella, Jepualla, Kemissä, Torniossa tai Helsingissä. Hotellit on aina tylsiä paikkoja.
        Ja jos ei ole juopottelu tai shoppailuviettiä niin eipä arki-iltoina moni jaksa hypätä keikoillakaan.

        Pienemmissä paikoissa omalla autolla liikkuminen on syystäkin selkeämpää ja helpompaa. Taksilla suhailu tulee kalliiksi. Julkisilla paikasta toiseen liikkkuminen vaatii jo hieman perehtymistä kyseisen paikan linjoihin ja aikatauluhin, joka taas ei mua kiinnosta työreissuilla.

        Comment


          #5
          Ainaki ite tässä kolmen vuoden aikana huomannut, mitä reissuhommia koto-ja ulkomaassa olen tehnyt että mikään ei ole niin tylsää kuin jumittaa neljän seinän sisällä hotellihuoneessa.
          Ulkomaankomennukselle oon lähteny kaverin kans matkaan, mutta aina jossain vaiheessa on molemmat tai useammat suomalaiset samanikäiset kaverit siirretty muihin tiimeihin.
          Jos on tiedossa jotain aktiviteettejä mistä ite innostuu niin suosittelen menemään.
          Voittaa 100-0 hotellissa makaamisen. :)

          Comment


          • #6
            Talvisotamuseo, Korkeasaari, Nuuksion luonnonpuisto, carting, laskeutuvien koneiden katselu Helsinki-Vantaan kiitoradan päässä, luonnonmuseo, Helsinki shooting club, tekniikan museo jne.

            Comment


            • #7
              Suomenlinna ...

              Comment


              • #8
                Mummotunneli :=)

                Comment


                  #9
                  piritori.

                  Comment


                    #10
                    Mitäs Tampereella voisi tehdä? Hotellin sali ja sauna on toki yksi vaihtoehto mutta jotain muutakin voisi puuhata.

                    Comment


                    • #11
                      Eikös siellä ole ainakin yksi palstalla paljolti huomiota saanut liikenneympyrä?

                      Comment


                      • #12
                        Käy nyy ainaskin Särkänniemessä :)

                        Comment


                          #13
                          Sinne meinasinkin mennä mutta sadekuuro muutti suunnitelmat. :)

                          Comment


                            #14
                            Käy ostamassa Tallipihan suklaapuodista mustikka-valkosuklaata vähintään kilo.

                            Comment


                              #15
                              Käytän suklaatia niin vähän että hukkaan menis. :)

                              Comment


                                #16
                                Minä en syö lainkaan. Paitsi tuota :)

                                Comment


                                • #17
                                  Ei tartte paljoa miettiä, miten itse käyttää vapaa-ajan reissussa. Aamuisin hotelliaamupala, sitten kuorma-autolla työmaalle, josta illalla 20-21 etsimään ruokapaikkaa, josta sitten nukkumaan.
                                  Työtunteja viikossa n. 60-90 :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Teron pitäs tulla parillisen viikon keskiviikkona tänne työreissulle, niin olisi helppo suositella suuntaamaan Pynsälle.

                                    Comment


                                      #19
                                      Juu, olen kyllä katsonut Pynsän aikataulut mutta ei ole vielä kertaakaan osunut aikataulut kohdalleen.

                                      Comment


                                        #20
                                        Eipä silti, itse harmittelin myös tänään työreissun aikataulua. Päivän verran oli pielessä, jotta olisi Turun vertaistukiryhmän kokoontuminen sattunut samalle päivälle.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Jos kuka pyörii Pulpaper -messuilla vielä huomenna niin meikäläinen löytyy osastolta 6k26. Tervetuloa!

                                          Ensi viikolla sitten Tampereen suunnalla.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X